Sidan 63 av 305 Första ... 1353616263646573113163 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av SugarDaddy Visa inlägg
    Shit va du dryper av coolhet.

Nackskott på sånna som dig.

//SD
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

Aeroxen vill inte gå i mer än 10-15 sekunder typ , de är nog månadens fail för mig

Erik med aprilian har tydligen hämtat en 740-epa. -.-

ÄGGELJÄVEL.

Förmodligen är den vill till hans broder som är epakåt och inte förstår hur otroligt hemskt det är att glida runt i en skabbig slöfötti som drar 3 liter milen.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Reg.datum
    May 2010
    Gårdagens fail.
    Nån BMW-b*g på 18 år övningskörde och höll på rearenda oss, och bröt mot alla tänkbara hänsynsparagrafer, mm. och när vi facar idioten med klarfakta så sa idioten på 18 år att han minsann visste bättre än min gubbe som är yrkeschaffis och har haft kort sedan 1966, med mamma i passgerarsätet=övningskörning. Jävla trähatt.
    Sista idiotjäveln hasplar ur sig är "Dra tillbaka till Skåne din skånska jävel!"
    Med andra ord är trafikrespekten är lika med noll. Hade inte morsan vart med så hade han fått sig en rejäl propp för det där.

Att jag fortfaranda inte är helt bra i axeln Krashade me cykeln för ca 4-5 veckor sen o landa rakt på axeln o på akuten sa dom att det var en muskelbristning och att den kan ha hoppat delvis ur led vid krashen o sen hoppat i läge igen och läketiden skulle vara tre veckor, det har nu gått dubbla den tiden

Men jag kan ju använda den iaf, fast inte lyfta tunga grejer än...
    DT-delar till salu, pm:a o fråga om ni vill ha nå

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Dagens jävla fail går till kärringen jag skulle köpa Aerox av idag.

Jag ringde igår och pratade med henne och hon sa att papprena på moppen fanns i haninge och moppen i täby.
    Då sa vi så att hennes son skulle åka ut med papprena till täby i morgon(idag) kväll och när papprena var i täby skulle hon ringa mig så jag fick åka o köpa den.
    Så ringer jag nu för 10 minuter sen och frågar om papprena kommit, så säger hon: Nej, den är såld. Vi åkte ut med papprena igår ikväll och så köpte en man den idag.

FAST HON LOVADE MIG ATT JAAAG SKULLE FÅ KOLLA PÅ DEN IDAG!!

Sista idioten är ju inte född än!

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Gårdagens fail.
    Nån BMW-b*g på 18 år övningskörde och höll på rearenda oss, och bröt mot alla tänkbara hänsynsparagrafer, mm. och när vi facar idioten med klarfakta så sa idioten på 18 år att han minsann visste bättre än min gubbe som är yrkeschaffis och har haft kort sedan 1966, med mamma i passgerarsätet=övningskörning. Jävla trähatt.
    Sista idiotjäveln hasplar ur sig är "Dra tillbaka till Skåne din skånska jävel!"
    Med andra ord är trafikrespekten är lika med noll. Hade inte morsan vart med så hade han fått sig en rejäl propp för det där.
    Din man som är yrkeschaufför lär ju veta att hänsyn ligger nederst på prioriteringarna i trafiken.

Gårdagens fail.
    Jag finner det väldigt respektlöst, eller snarare omoget att du alltid ska hålla på med massa öknamn för alla.

Varför måste du lägga till bög efter Bmw?
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Bara jag som tycker att Skåningen är så jävla pinsam för sin ålder?
    Stackars barnet om du hade haft någon.

Dagens Fail : Ja , se ovan i mitt inlägg.

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Jag finner det väldigt respektlöst, eller snarare omoget att du alltid ska hålla på med massa öknamn för alla.

Varför måste du lägga till bög efter Bmw?
    varför inte? han ****de ju sig i trafiken
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

Varför änns ge öknamn till allt och alla? Knappast mogen för sin ålder dock vet jag inte hur gammal personen är.

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Bara jag som tycker att Skåningen är så jävla pinsam för sin ålder?
    Stackars barnet om du hade haft någon.

Dagens Fail : Ja , se ovan i mitt inlägg.
    Håller helt o hållet med..
    www.Earpill.com - addictive music

Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Varför änns ge öknamn till allt och alla? Knappast mogen för sin ålder dock vet jag inte hur gammal personen är.
    Vadå? Det är ju coolt.

Ont i röven efter att cyklat 4 km, as cykel.
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Har du skruvat på flonkidonkskruven?
    fulcola.se

16. webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Hihi
    Buuu för mnf

Citat Ursprungligen postat av Mordarosten Visa inlägg
    Vadå? Det är ju coolt.

Ont i röven efter att cyklat 4 km, as cykel.
    pröva 30.... på bmx

DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ballerina kakorna tog just slut
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

20. Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    ska till jobbet nu är trött..
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Henkaboy Visa inlägg
    Håller helt o hållet med..
    Vet du vad? trafiktöntar oavsett kaliber får mitt huvud att koka och BMW leder överlägset i märke på det bilmärke töntarna kört med, TYVÄRR! 80% av BMW-förarna är mogna fan att bli av med lappen! Jävla idioter!
    kör för fort, använder inte blinkers, kan inte ens stava till hänsyn, tränger sig, mm. Det är ett ovedersägligt fakta som tyvärr är mer legio än undantag, så fort dem sätter bakom ratten på BMW, Audi eller Mercedes, så glöms blinkers mm bort. Bilar med Virus har det sagts mig.... För BMW finns många, många mer icke rumsrena uttryck om, och som är ack så sanna. Den nog i min värld mest hatade bilen av alla.

PS: Killen betedde sig som en snorkig bög därför detta uttryck
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-07-28 klockan 10:50.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vet du vad? trafiktöntar oavsett kaliber får mitt huvud att koka och BMW leder överlägset i märke på det bilmärke töntarna kört med, TYVÄRR! 80% av BMW-förarna är mogna fan att bli av med lappen! Jävla idioter!
    kör för fort, använder inte blinkers, kan inte ens stava till hänsyn, tränger sig, mm. Det är ett ovedersägligt fakta som tyvärr är mer legio än undantag, så fort dem sätter bakom ratten på BMW, Audi eller Mercedes, så glöms blinkers mm bort. Bilar med Virus har det sagts mig.... För BMW finns många, många mer icke rumsrena uttryck om, och som är ack så sanna. Den nog i min värld mest hatade bilen av alla.

Min farsa kör Mercedes, han använder blinkers och blir inte någon "bög" bara för att han åker i en speciell bil? Finns de inte trafikidioter som åker Volvo?

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Min farsa kör Mercedes, han använder blinkers och blir inte någon "bög" bara för att han åker i en speciell bil? Finns de inte trafikidioter som åker Volvo?
    Jo såklart! Min syster(som förövrigt har haft körkort sen i våras och kör en golf 2 -87), är självutnämnd trafikexpert och de enda trafikproblemen vi har idag är "äldre gubbar i volvos!", dessa är de enda som gör svea rikes vägar farliga.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Jo såklart! Min syster(som förövrigt har haft körkort sen i våras och kör en golf 2 -87), är självutnämnd trafikexpert och de enda trafikproblemen vi har idag är "äldre gubbar i volvos!", dessa är de enda som gör svea rikes vägar farliga.
    Sant! Förstår inte hans/hennes(?) argument riktigt om att trafikfuckos bara åker BMW Mercedes eller Audi

Men skitsamma, orka bry sig. Om nu Skåningen tycker att det endast finns idioter i lite finare bilar, låt honom/henne tycka det.
    Är väl för fan inget att börja argumentera om, alla får tycka som de vill och det finns inget som göra att Skåningen behöver förklara sig för någon av er...

Haha, där jag bor, kan jag säga att Volvo (bakhjulsdrivna) toppar listan skyhögt, fyfan vad omogna volvoraggarna är, önskar att dom kunde stanna på sina grusvägar och sladda. Det är sällan jag ser en 740 som tillämpar alla trafikregler, och beter sig moget i trafiken.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Så bara för man kör dåligt/utan hänsyn, så blir man en bög?

jävla många bögar som kör drac då
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av prokid Visa inlägg
    Haha, där jag bor, kan jag säga att Volvo (bakhjulsdrivna) toppar listan skyhögt, fyfan vad omogna volvoraggarna är, önskar att dom kunde stanna på sina grusvägar och sladda. Det är sällan jag ser en 740 som tillämpar alla trafikregler, och beter sig moget i trafiken.

+1 dock kanske inte volvo raggare utan snarare volvo v70 svensson osv, de med lite dyrare bilar bryr mig mer imo.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

http://thenextproject.tumblr.com/

Reg.datum
    Jul 2010
    Tv6s översättare

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Skapliga generaliseringar här.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen