-
2010-07-28, 22:14 #1
Aeroxen har Stora fel HJÄLP mig
Startar nu tabort
Senast redigerat av AntonOmG den 2010-07-29 klockan 11:23.
-
2010-07-28, 22:27 #2
hhmm, har inte en Ekorre Fastnat i ljuddämparen då?=
Varje År Räddar Vi! Medlemmar På MNF Flera Mopeder Från Skroten.. Dessvärre Åker Fler Till Polisen!
Kör Trimmat, Åkeru Fast Så Trimma Mer.
-
2010-07-28, 22:33 #3Medlem
- Reg.datum
- Aug 2008
- Ort
- ***
- Inlägg
- 102
Får den tillräckligt med bensin, eller töms flottörkoppen efter ett tag?
-
2010-07-28, 22:38 #4
-
2010-07-28, 22:42 #5Medlem
- Reg.datum
- Aug 2008
- Ort
- ***
- Inlägg
- 102
-
2010-07-28, 22:44 #6
-
2010-07-28, 22:45 #7Medlem
- Reg.datum
- Aug 2008
- Ort
- ***
- Inlägg
- 102
Kan vara så att den tillslut dog för att den fick för mycket bensin på tomgång, prova att köra och se om den dör då. 2 taktare är inte gjorda för att stå på tomgång då de går bäst på höga varv.
-
2010-07-28, 22:48 #8
-
2010-07-28, 22:50 #9Medlem
- Reg.datum
- Aug 2008
- Ort
- ***
- Inlägg
- 102
Gör rent tändstiftet, kicka några gånger utan att tändstiftet sitter i och försök att starta den igen. Stänger reedventilerna?
-
2010-07-28, 22:59 #10
-
2010-07-28, 23:00 #11Medlem
- Reg.datum
- Aug 2008
- Ort
- ***
- Inlägg
- 102
Har den gnista då eller startar den och går i 3 sek för att den dör igen?
-
2010-07-28, 23:02 #12
-
2010-07-28, 23:02 #13Medlem
- Reg.datum
- Aug 2008
- Ort
- ***
- Inlägg
- 102
Har den komp då? Sitter röret på riktigt?
-
2010-07-28, 23:04 #14
-
2010-07-28, 23:06 #15Medlem
- Reg.datum
- Aug 2008
- Ort
- ***
- Inlägg
- 102
Då ska den ju starta. Finns mycket som kan fela, finns det gnista, den har bra komp och den får bensin så ska den starta :S
-
2010-07-28, 23:15 #16
-
2010-07-28, 23:23 #17
-
2010-07-28, 23:29 #18
-
2010-07-28, 23:31 #19
-
2010-07-28, 23:53 #20
-
2010-07-29, 00:10 #21
-
2010-07-29, 00:31 #22
Svara med citat


Så jävla förbannad
Säker på att den inte värmenypit då?
hoppas fan inte det fick cyllen idag
Fixade sid satte på min 50 sport och så starta den på en kick