Reg.datum
    May 2010
    min farmor sa hoppas du blir tagen med moppen för du trimmat eller krockar den, då säger jag att ditt trädgårdsland kommer vara som en crossbana med bara massa spår och skit. hata henne helt cpig!!

Citat Ursprungligen postat av jontes rrx Visa inlägg
    min farmor sa hoppas du blir tagen med moppen för du trimmat eller krockar den, då säger jag att ditt trädgårdsland kommer vara som en crossbana med bara massa spår och skit. hata henne helt cpig!!
    hahaha vafan! xD
    fyfan va gött me ny skärm, 24" !

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Det där med trimmet kan vara för din skull men verkar inte vara så i ditt fall då hon vill att du ska krocka. Vill hon att du ska skada dig alt dö eller?!

---

Tråkigt

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    Det där med trimmet kan vara för din skull men verkar inte vara så i ditt fall då hon vill att du ska krocka. Vill hon att du ska skada dig alt dö eller?!

--

Tråkigt
    nej vet inte men allmänt jävla jobbig klagar på allt att ungdomarna är lata, att dom bara håller på med skit,, köper nya mobiltelefoner jämt , allmänt slösa pengar på saker som är onördiga , sen sa hon att jag sög i skolan jag fick 200 poäng men bara för min kusin fick typ alla mvg säger hon att jag är lat som fan

Ge henne nacksvingen! Snäll farmor du har

Letar tatuering, hade tänkt

eller

( ni kanske vill ge lite "röstningar" på vilken ni tycker skulle passa bäst)

Den ska representera min Mormor som gick bort i 11 oktober 2009 Hon va typ mitt allt, hon hjälpte mig igenom svåra tider i mitt liv. Hon hjälpt mig med allt inom livets mening !And now shes gone

Tack!

Reg.datum
    May 2010
    Den undre.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Den undre.
    samma här

nej vet inte men allmänt jävla jobbig klagar på allt att ungdomarna är lata, att dom bara håller på med skit,, köper nya mobiltelefoner jämt , allmänt slösa pengar på saker som är onördiga , sen sa hon att jag sög i skolan jag fick 200 poäng men bara för min kusin fick typ alla mvg säger hon att jag är lat som fan
    verkar ju psykiskt sjuk , hälsa att hemmet är nära till hon

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    verkar ju psykiskt sjuk , hälsa att hemmet är nära till hon
    tänkte säga till henne att jag längtar till hon dör får göra det nästa gång kanse!!

tänkte säga till henne att jag längtar till hon dör får göra det nästa gång kanse!!
    NEJNEJNEJNEJNEJ

Du får uttrycka det på annat vis, förstå hur mycket du ångrar det där dagen hon dör.

Men då får väl fan förklara hur du känner.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Säg att det är hon som är mentalt underutvecklad som inte hänger med i utveckling, jävla ålderkärring.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

nee det är lite förhårt

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    nee det är lite förhårt
    aa tror me dde

Säg inte att du längtar, säg att du fixar så att hon gör det

Reg.datum
    May 2010
    vet någon om ett stage6 sportluftfilter funka på rrx utan att var helt in tryckt

Reg.datum
    Mar 2006
    Klistrad asfalt i city.

http://tv.vlt.se/player/play/125856

Va gör ni där ute?

Reg.datum
    May 2010
    fyfan, massa nya nummer till mustiga brudar... jävlar vad jag älskar sista helgen på sommarlovsfirandet

Haha bra att det går bra för några av oss här ute, dock går det inte lika bra för mig... Nää nu ska jag sova på saken, ha det fint MNF

Ehehe, nu failade jag lite.

Erik aka suparn skrev en status om sina föräldrar och hur mycket han älskar dom.

Tre ickebegåvade personer från hans klass kommenterade i stil med "vadå?"

Pratar om detta med en annan kille från deras klass, och beskrev de ickeintelligenta individerna som "klassens tre svarta får", varav en är tjej. Som är/var ihop med ännu en annan kille från deras klass. Han satt visst bakom den första när jag sa så.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Reg.datum
    Mar 2006

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg

fan va hungrig ja blev nu

det var en grej jag kom att tänka på, 4 taktare med turbo? Undrar hur det skulle gå
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    det var en grej jag kom att tänka på, 4 taktare med turbo? Undrar hur det skulle gå
    Som fan!..

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Försök till skämt?

Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    Försök till skämt?
    menar på en 4 taktar moppe 2 taktarna dör ju ut och fler och fler 4 taktare tillverkas, undrar bara hur 4 taktare kommer gå om några år då det lär finns mycket mer trim till dom då än nu
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Känner för att sova nu!

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Letar tatuering, hade tänkt

eller

( ni kanske vill ge lite "röstningar" på vilken ni tycker skulle passa bäst)

Den ska representera min Mormor som gick bort i 11 oktober 2009 Hon va typ mitt allt, hon hjälpte mig igenom svåra tider i mitt liv. Hon hjälpt mig med allt inom livets mening !And now shes gone

Tack!
    Uhm, hur ska en tiger representera din farmor? Känns ofta som att liknande anledningar till att göra en tattuering är bortförklaringar till att skaffa en snygg tattuering. Men vad vet jag, beklagar vilket som!

Spydde nyss! Va fan, går ju ner i vikt. Redan förlorat 4 kilo på några dagar. Inte bra för kroppen att bli av med reserver

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in