Sidan 83 av 305 Första ... 3373818283848593133183 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

iphone 4 vilket jag tror han syftar på, kräver mini-SIM.

//SD
    http://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!

_p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av SugarDaddy Visa inlägg
    iphone 4 vilket jag tror han syftar på, kräver mini-SIM.

//SD

Dock kan han klippa till kortet själv, det gjorde min bror, funkade prima tydligen.
    Senast redigerat av _p3mp_ den 2010-08-20 klockan 10:38.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Du har ju drömtider, jag drar vid 01.45 och kommer hem runt 20.00 Eller 03.45 och hem 22.00.
    Inte tillåtet och jobba så mycke väll?

Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    Inte tillåtet och jobba så mycke väll?
    Varför skulle det inte vara det?

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Av "alla" dom 26 kontakterna jag har på msn så är ingen online
    Hur lyckas du ha så lite kontakter? jag har 342 kontakter på msn varav 8 online hhahahah

7. Dagens fail; musikens makt och banden som ska spela..

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Du kan ju jailbreaka och låsa upp den så kan du använda alla simkort
    Jailbreaka tänker inte göra än med denna. Sen är den på telia och jag har redan telia. Dock behöver jag microsim.
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Dock kan han klippa till kortet själv, det gjorde min bror, funkade prima tydligen.
    Klipper jag i detta har jag inget till min andra mobil som jag använder på jobbet, så kan inte klippa sönder det.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

11. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Ville^ Visa inlägg
    Morsan konfrontera mig ang rökning och vill att jag ska sluta med det. Mina resonemang övertygade henne tyvärr inte henne.
    Haha vad finns det för positiva saker om rökning? Att det är "Coolt"?

Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    Åh nej...
    Att det ens är möjligt att folk måste fråga om det?
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    När jag hjälpte mina polare med att dra deras v-ringar så frågade en polare med en Dt50 (nya modellen) om jag kundre dra hans med Hahaha!

Fjellners avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    om man inte kan mycket om motorer och aldrig hört talas om variator ring så är det väll inte så konstigt?

all har varit noobs nån gång
    Givetvis, men jag tycker att om man kör moppe borde man iallafall veta att en cross/sm moped inte har en variator.
    Men det är bara vad jag tycker
    MNF Medlem sedan 2003.
    Fordon: BMW E61 LCI M-SPORT

18. Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Sanna ord de där! Minns när jag precis hade fått moppen, dagen efter så skulle jag ge mig på att dra variatorbrickan, kollade lite guider och trodde det skulle gå galant, men icke! Hade ett satans problem med att få det att funka. Tillslut lyckades jag, och fysatan va glad jag var! Tur att man lärt sig en hel del med tiden

Dock så visste jag tom. innan jag hade moppe att Scootrar hade variator, rem osv. Medans crossmoppar hade kedja och det fanns ingen variatorstrypning på dem då det inte finns någon variator ens
    Jag bytte en fjäder till stödet på min första Drac och då vart jag fett stolt (13år då)

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    ÖÖÖH dagens ungdommar assåw

Haha, de är ju fan ungdomar sjäva..

Citat Ursprungligen postat av Ville^ Visa inlägg
    Morsan konfrontera mig ang rökning och vill att jag ska sluta med det. Mina resonemang övertygade henne tyvärr inte henne.
    Röker hon? sånafall är det bara att komma med svaret: Slutar du, så slutar jag. Annars ger du mig ingen anledning att sluta.

Gårdagens fail. Hade precis fått ihop crossen efter total renovering av motorn och fyllt på alla vätskor och sånt. Första test dagen gick inge bra då den inte startade. Fick packa ihop och vänta tills dagen efter. Går ner i garaget och märker att det luktar satans så mycket bensin, ser att det droppar från slangen till soppa filtret. Kollar sedan ner på motorn och ser att det har runnit över hela motorn och lacken är helt kladdigt och typ matt och vituppluckrad. Öppnar sedan tanklocket och ser att alla mina 5liter bensin var borta. Gissa om man blev glad, blästrat motorblocket och lackat de så de var så jävla blanka som det möjligtvis kunde och nu är de helt sabbade och all jävla bensin var borta och stora fläckar på garage golvet och hela högtalaren den står på är typ helt uppluckrad av bensinen
    Riding on the wind
    with my fs1

Kommer en fin liten novell ala badass-style här snart.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Reg.datum
    Apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Jailbreaka tänker inte göra än med denna. Sen är den på telia och jag har redan telia. Dock behöver jag microsim.

Klipper jag i detta har jag inget till min andra mobil som jag använder på jobbet, så kan inte klippa sönder det.
    Jag klippte till mitt, sen köpte jag en sån här http://microsim-shop.com/ för att kunna ha det senare i jobbmobilen när det andra kortet blivit aktiverat. Fungerar bra.

Tappade bort en helt ny, oöppnad Göteborgs Rapé när jag körde moppe.

DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Cadillac Visa inlägg
    Gårdagens fail. Hade precis fått ihop crossen efter total renovering av motorn och fyllt på alla vätskor och sånt. Första test dagen gick inge bra då den inte startade. Fick packa ihop och vänta tills dagen efter. Går ner i garaget och märker att det luktar satans så mycket bensin, ser att det droppar från slangen till soppa filtret. Kollar sedan ner på motorn och ser att det har runnit över hela motorn och lacken är helt kladdigt och typ matt och vituppluckrad. Öppnar sedan tanklocket och ser att alla mina 5liter bensin var borta. Gissa om man blev glad, blästrat motorblocket och lackat de så de var så jävla blanka som det möjligtvis kunde och nu är de helt sabbade och all jävla bensin var borta och stora fläckar på garage golvet och hela högtalaren den står på är typ helt uppluckrad av bensinen
    Hatar när sånt händer
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

Stannade kvar i stan efter skolan, drog för första gången gången hem till MrPalmér(notera att man inte uttalar det som trädet palm i flertal, utan på E;et så ska man dra den ljusaste liiiiiidingeö-tonen man kan.) Najs lägenhet där i ett område med mycket svenskar som springer runt, knivfria och allt.

Iaf, vi drar ner och käkar nån liten burgare på BK, messar med tjejen i like. minns inte allt helt 100% iaf, vi går runt ett tag på stan osv.

Hände lite random shit sen som inte är väsentligt.

klockan gick och vi vandrade mot ekonomikum där det tydligen skulle bli alkohol. Det var typ sämst drag där. Palmer skitnödig som fan och jag lite lätt nervös inför mötet med tjejen. Messar lite mer och hon och hennes vänner ska inte dit ändå.
    Palmer börjar bli riktigt jävla skitnödig.

Strax efter 8 nångång tänker vi, näe detta är inte värt besväret. Vi drar hem. Jag missar tåget med en pisskvart(dvs nån minut), och håller på att gå vilse i stan.

En timme till nästa tåg. Jag glad i hågen, med mitt nyinköpta D:fi grön(99 kr på nån affär med en trevlig bög i kassan för er som nödvändigtvis vill veta.) Strossar vidare mot stationen efter att ha sprungit över halva city, eftersom att jag inte svängde av på rätt ställe.
    "Men vad gör det, nästa tåg går ju inte än på ett tag " - var en attityd som skulle vara mer bortblåst än gynnings försök att förminska tuttarna.

Drar till stationen, kollar nästa tåg, yes 50 minuter kvar. Någon av flickans vänner har fått tag i hennes telefon och börjar retas med mig. Yay, underbart på tom mage, kallt som fan eftersom jag envisades med att stå ute eftersom nå fjortis96or stog och glodde på mig inne i stationshuset. Förmodligen pga av min asheta kladdiga waxfrilla "inte duschat på en vecka-style".

Stod namnet på en hållplats under "infon" om tåget, där det brukar stanna vid roliga saker såsom "signalfel", "banarbete" och liknande, vilket gör mig förbannad. Men jag stoppade i hörlurarna i öronen(med skitmusik ofc), men det fick duga

Efter jaa, 50 minuters jävelskap av olika slag SÅ KOMMER FAKTISKT TÅGET. Jag sätter mig på färdmedlet för handikappade, kärringar och annat löst pack utan körkort, fullpackat ofc, vi lever i en tid där folk inte har råd med körkort. (TACKA REINFELDT FÖR DET <3). Får sätta mig på en utvikbar stol, sånna som white trash-mammorna sitter på med barnvagnar.
    Flickan har fått tillbaka sin telefon och är redan hemma, fortsätter messa lite med henne.
    Sen tog det sån tid att skriva detta, att jag har glömt failsen, förutom det som står.

Tåget gick iaf ända hem.

Uppdatering kommer när jag kommer på vad jag har glömt.

Tack för att ni har läst min självironiska skrift, nu kan vi hoppas att ni har fått er ett litet flin, annars kan ni ta er i röven. Puss.

Edit: Ja, ni fattar ju själva att allt inte är med. Ska man få med 8 timmar på lite text så blir det en ny bestseller av selma lagerlöf.

Edit 2: Jag är forfarande hungrig. Och jag måste käka, puss hej.
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

29. Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg

*TEXT*

Hahaaahahahahahahahah jonas du skriver för jävla roligt ibland xD

Man måste ju göra nåt bra av det. Om vi tänker på failsen som inte står med här

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in