Sidan 7 av 160 Första ... 567891757107 ... Sista

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    nejnej, men jag har inte sett tjejen, låt oss anta att hon är snyggare än dig?
    Det vet inte alltid tjejerna om, de ser sig själv som fula, antingen det eller så har dom för bra självförtroende

Men bli kompis, få hennes tillit, det funkar i de flesta fallen, eller så stöter du på henne direkt och hoppas
    Hon har ju inte dedär självförtroendet då hon tror att hon e snyggast i världen, men hon säger inte heller att hon e ful.. vilket e bra :3 jadu, får se hur de går med henne nu, ska verkligen försöka smyga mig på lite lätt igen...

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Tips på hur man stöter lite snyggare Iceman
    Dra en dubbel-bicce.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Panceta Visa inlägg
    Hon har ju inte dedär självförtroendet då hon tror att hon e snyggast i världen, men hon säger inte heller att hon e ful.. vilket e bra :3 jadu, får se hur de går med henne nu, ska verkligen försöka smyga mig på lite lätt igen...
    Fint, så ska det låta, jag har dock aldrig smugit mig på tjejer, jag har väntat på att dom ska komma till mig och det har alltid funkat, dock kan inte vissa tjejer vänta nu för dom försöker fastän dom vet att jag har tjej

Men jobbigt när man gillar en tjej och inte vet om dom gillar en eller inte, det är jobbigt

Reg.datum
    May 2010
    Fint, så ska det låta, jag har dock aldrig smugit mig på tjejer, jag har väntat på att dom ska komma till mig och det har alltid funkat, dock kan inte vissa tjejer vänta nu för dom försöker fastän dom vet att jag har tjej

Men jobbigt när man gillar en tjej och inte vet om dom gillar en eller inte, det är jobbigt
    haha men menar inte så, hade inte hört av med henne på 2 veckor tills hon ringde mig, pratade i 4 timmar och sen dess har vi smsat konstant, så tare lite lugnt med att ragga på henne
    Jo de funkar ju å, men inte lika kul alltid

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Dra en dubbel-bicce.
    HAHAHAHAHAHAHA IRL garv

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Blir och träffa brutta ikväll
    Då får det bli en uppdatering senare då också

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Maby

* Blev inget då det vart tajt med tiden! hon ska på crosstävling imorgon och håller på och dollar lite hemma och så just nu
    Okej men hoppas på den update senare då!

Har träffat världens finaste tjej för några veckor sen tack vare att jag inte jagat runt efter fjortizar hela min uppväxt. Dock bor hon 10 mil bort

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Har träffat världens finaste tjej för några veckor sen tack vare att jag inte jagat runt efter fjortizar hela min uppväxt. Dock bor hon 10 mil bort
    Hur går det då?

10 mil är ju ändå inte så värst mycket, jag åker 8 mil buss varje söndag och det tar 1tim.30min och då stannar den typ 3 Ggr

Ont, ska träffa en tjej den 17'e

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    10 mil är ju ändå inte så värst mycket, jag åker 8 mil buss varje söndag och det tar 1tim.30min och då stannar den typ 3 Ggr

Ont, ska träffa en tjej den 17'e
    Men det är ändå segare än med en brud som bor nära

Varför så sent?

Men det är ändå segare än med en brud som bor nära

Varför så sent?
    jo det är det ju;P

hon kunde träffas först då

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    jo det är det ju;P

hon kunde träffas först då
    Jaa

Dåligt

Jaa

Dåligt
    aa men nu i efterhand så frågade hon om jag kunde komma dit nu på fredag, men självklart passade det inte mig xD så det får bli den 17'e haha

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    aa men nu i efterhand så frågade hon om jag kunde komma dit nu på fredag, men självklart passade det inte mig xD så det får bli den 17'e haha
    Hatar det när tjejer säger att dom inte kan då, så typ 2 dagar senare har man typ hela helgen planerad då så kommer min brud alltid:
    - Vet du vem som fick sova hos dig i helgen då? :$
    Kompisarna blir ledsna då

Hur går det då?
    Ska ta en långfärd med mopparna dit till helgen XD Dock bara träffat henne en gång innan men det klickade direkt för mig och hon e också intresserad så det ska nog gå bra detta. Men jag har en "sjukdom" som gör att jag inte kan åka buss och tåg å sån shit, inte så skoj, men kmr få b-kort efter jul

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ska ta en långfärd med mopparna dit till helgen XD Dock bara träffat henne en gång innan men det klickade direkt för mig och hon e också intresserad så det ska nog gå bra detta. Men jag har en "sjukdom" som gör att jag inte kan åka buss och tåg å sån shit, inte så skoj, men kmr få b-kort efter jul
    Fint, lycka till då

Fint, lycka till då
    Tack Bara segt att jag går i skolan och hon precis börjat jobba

Uploaded with ImageShack.us

NeeX
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Panceta Visa inlägg
    Hur fan ska man egentligen ta sig till då hon bara gillar en som en kompis? :s
    Haha, har exakt samma jävla dryga "problem". Hur jävla kelig hon än är känns det aldrig som att det blir mer än vänskap. Men det är bara vänta och se! Vara sig själv och inte överdriva något bara för att man umgås med just henne.

Bara att vänta och hoppas på det bästa, du ska absolut inte pusha iaf.

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    fick ett sms på morgonen, bruden ville ta paus från och med idag. i sms´et stog det även att hon älskar mig och att hon inte vill släppa taget om mig, men allt är ändån mitt fel.

fick höra från ett par änglar att hon setts med ett okänt manligt sällskap på ett köpcentrum igår kväll.

andra sms skriver hon endast "ok" "sen" "vet ej" "nej" "sova" ..o.s.v.

Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    fick ett sms på morgonen, bruden ville ta paus från och med idag. i sms´et stog det även att hon älskar mig och att hon inte vill släppa taget om mig, men allt är ändån mitt fel.

fick höra från ett par änglar att hon setts med ett okänt manligt sällskap på ett köpcentrum igår kväll.

andra sms skriver hon endast "ok" "sen" "vet ej" "nej" "sova" ..o.s.v.

Är detta bra eller varför skriver du så?

Varför allt detta?

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Är detta bra eller varför skriver du så?

Varför allt detta?
    jag tror inte jag vill ha med kvinnan att göra längre. hon gnäller såfort vi kommer ifrån varandra.
    och när det händer något som hon inte tycker om så ska hon självklart gnälla om det med.

bra/dåligt... vet ej faktiskt. jag bryr mig helt enkelt inte. jag har mer känslor för min bil
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    jag tror inte jag vill ha med kvinnan att göra längre. hon gnäller såfort vi kommer ifrån varandra.
    och när det händer något som hon inte tycker om så ska hon självklart gnälla om det med.

bra/dåligt... vet ej faktiskt. jag bryr mig helt enkelt inte. jag har mer känslor för min bil
    Men om du nu känner så att du inte ens bryr dig om hon vill ta en paus, varför är du med henne då?

Jag tycker min tjej gnäller men skulle aldrig klara mig utan henne

Jag har inga känslor för bil, jag gillar min moppe

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Men om du nu känner så att du inte ens bryr dig om hon vill ta en paus, varför är du med henne då?

Jag tycker min tjej gnäller men skulle aldrig klara mig utan henne

Jag har inga känslor för bil, jag gillar min moppe
    för jag är så trött på henne tror jag. tänk dig en brud som ska bråka över allting.

dessutom är detta mitt första förhållande. mycket har man lärt sig också.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    för jag är så trött på henne tror jag. tänk dig en brud som ska bråka över allting.

dessutom är detta mitt första förhållande. mycket har man lärt sig också.
    Alla brudar är nästan såna, iallafall efter ett tag

Detta känns som mitt första, iallafall förhållande så att säga, har haft lite smått i månader innan eller nått långt i typ 6:an men detta är mitt första riktiga med

Om man bara kunde läsa andras tankar.....

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in