Sidan 85 av 633 Första ... 3575838485868795135185585 ... Sista

Ämne: Dagens Win!

Fick nyss skoldatan Hp, 4 gb ram-minne, intel i5 processor dock en sur liten 14/15 " skärm

Freeedaag

Reg.datum
    Mar 2006
    120-väg. Och att första ölen inhaleras.

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Fick nyss skoldatan Hp, 4 gb ram-minne, intel i5 processor dock en sur liten 14/15 " skärm
    mina skattepengar
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    mina skattepengar
    haha sant alla skolor i umeå har de, hur är de i övriga landet?

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    120-väg. Och att första ölen inhaleras.
    Hur gör du då? Förångar du ölet och andas in det sen?

Dagens win är utan tvekan att BrewDog har lanserat två av sina öl i folkölsvariant så att man slipper åka på bolaget för att kunna dricka ett sjysst öl till maten

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Megavirre Visa inlägg
    Hur gör du då? Förångar du ölet och andas in det sen?

Dagens win är utan tvekan att BrewDog har lanserat två av sina öl i folkölsvariant så att man slipper åka på bolaget för att kunna dricka ett sjysst öl till maten
    Vaporiserar skiten ofc. Eller inte, men sluta käfta.

Propagerande sossar på tågstationen

Frukostpåse som innehöll macka, festis, lite godis, en kundvagnsplastgrej och lite propaganda.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Propagerande sossar på tågstationen

Frukostpåse som innehöll macka, festis, lite godis, en kundvagnsplastgrej och lite propaganda.
    moderaterna brukar stå på campus här i linköping och dela ut såna där frukostpåsar också, rätt najs faktiskt

Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    tror vi i på el linjen ska få det under vintern. sam, nv och några andra linjer har det redan. går på nacka gymnasium.
    okey Galet slappt med data ist för ett pappersblock

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    moderaterna brukar stå på campus här i linköping och dela ut såna där frukostpåsar också, rätt najs faktiskt
    Haha oavsett vad det är värt i pengar så är det tjocknajs ju

Moderaterna skulle nog inte komma hit tyvärr

Antingen för att det faktiskt kan vara grus i trappen upp till tågspåret, eller för att ingen röstar på dom här.
    Synd, för jag vill ha mera frukost
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av fredrikkh Visa inlägg
    hahah

Reg.datum
    Mar 2006
    Dags att snagga sig.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008

Om en vecka då jävlar

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Win nr3 blir att vi ska flytta till lägenhet i månadsskiftet.
    varför är det win?

Denniss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Sorry för dubbel, men moppen är nu såld 7500kr
    Najs! Då vet man att det finns dom som köper dom fortfarande =) Kille eller tjej?

Pappa ska flytta ifrån hans tjej. Min syrra och hon gillade verkligen inte varandra, min syrra va hemma kanske 1 dag/ veckan pga det. Sedan så hade hon lite mer bestämda "regler" än pappa, hon gillade inte att jag och min syrra kom hem på natten, så hon brukade säga "senast 12" eller liknande. Hon va sjukt pedantisk av sig, va absolut tvungen till att bädda med överkast varje dag, damsuga minst varje vecka, osv. Vi har tomater hemma i olika färger, hon sorterar som i färgordning, och man får inte stöka till de. OSV. Tror du förstår. Medans pappa brys sig inte om vi kommer hem vid 3-4 på natten på helger, han bryr sig inte lika mycket om ordning och reda osv. Så ska bli asgutt att slippa de Plus att de blir närmre skolan, närmre polare osv.
    aha, förstår, nice

Reg.datum
    Jul 2010
    Gårdagens win var kulturnatten i Uppsala! <3

Dagens win är att när min kompis med sin SF2 och jag med min X-Race satt på mopparna och chillade väntandes på en tjejpolare kom det en polisbil körandes sjujävla sakta preciis bredvid. D glodde som fan på oss. Min polare saknade körkort, hade trim och var nojjig över att han skulle torska innan teoriprovet och jag hade en Derbi som var oregistrerad (ingen skylt alltså) och oförsäkrad även var trimmad.. Vi satt och snackade om snuten, vad vi skulle göra idag o så dök grisen upp. Jag sa "Umm, örru. Polisen åker ju där" och drog bort nycklarna snabbt som fan ur tändningslåset xD Det slutade med att polaren ändå inte kunde komma och vi ledde hojarna hem..

Samma dag hade en polare med Derbi och SP-rör dragit en civilare.. :/ Man bör vara försiktig med vad man gör nuförtiden..

Shell V-power 99oktan ftw <3

Gör alla annonser på blocket åt farsan varje gång han ska sälja något, och så brukar jag få en liten del av vad han får när det blir sålt... Idag vart det 500kr

Reg.datum
    Jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg

Om en vecka då jävlar
    Fan va grymt
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”

Börjar klockan ett! C:
    Yellowfail

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in