Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    TCR

Org faktist.

Är det 2 eller 3 cylindrar du har förstört nu ?

5. Reg.datum
    Jul 2010
    Vattenpipa = antingen majja eller tobak. Inte direkt så att något av dem är bra för hälsan? Hur skulle din morsa reagera om hon hittade ett par ciggpaket i din ryggsäck utan att hon vetat om det tidigare? Tänk då dig in i en situation där hon för första gången ser att du har en vattenpipa i ryggan? Jaja, piptobak är inte lika farligt som cigg som har det proppat med alla möjliga gifter men det är trots allt vanlig tobak, ofiltrerat dessutom.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Membranet var lagom dött, tog av det, man såg igenom arken eller läpparna eller vad det nu heter så lite det var kvar och när jag plockade av dom var dom typ puttade åt sidan också
    Dock win att jag gick ner i källaren och hittade ett i nyskick

8. Reg.datum
    Jul 2010
    Haha, lyllo dig då, antingen så har du tur eller så har du utländskt ursprung.. Typ ingen av mina ******kompisars föräldrar har något emot vattenpipa under 18. Haha, kom precis att tänka på alla de gånger man har sett nedsupna fjortisar ligga med vattenpipor och alkohol på lastkajen till en nerlagd mataffär och skrika efter ambulans.. Snälla nån, ta inte för mycket av det goda på en gång! Men iofs måste man nog lära sig att handskas med alkohol och äre inte en ganska bra läxa för en att bli lite FÖR svajig? xD

Hm, är det bara jag som inte gillar att bli full och att dricka sprit? Det smakar ju äckligt. Den riktiga drickan är en kall och god ÖL! Tänk dig: Du har varit och gjort jobb/tränat hela dagen, kommer hem och badar bastu lite, tar på dig en morgonrock och sätter dig i den skönaste skinnsoffan med en kall öl, en skön tidning och en TV-fjärr. Kalla mig gubbig om du vill! xD

Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Haha, lyllo dig då, antingen så har du tur eller så har du utländskt ursprung.. Typ ingen av mina ******kompisars föräldrar har något emot vattenpipa under 18. Haha, kom precis att tänka på alla de gånger man har sett nedsupna fjortisar ligga med vattenpipor och alkohol på lastkajen till en nerlagd mataffär och skrika efter ambulans.. Snälla nån, ta inte för mycket av det goda på en gång! Men iofs måste man nog lära sig att handskas med alkohol och äre inte en ganska bra läxa för en att bli lite FÖR svajig? xD

Hm, är det bara jag som inte gillar att bli full och att dricka sprit? Det smakar ju äckligt. Den riktiga drickan är en kall och god ÖL! Tänk dig: Du har varit och gjort jobb/tränat hela dagen, kommer hem och badar bastu lite, tar på dig en morgonrock och sätter dig i den skönaste skinnsoffan med en kall öl, en skön tidning och en TV-fjärr. Kalla mig gubbig om du vill! xD

Sådär resonerar ungefär 2% av dagens ungdomar, men jag håller med dig!
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

hmm..Faktist så är det bara 1, för cylindern + topp funkar och köra på tänkte mest om nån säljer nån fin billigt så köper jag
    Men 4 kolvar är skrot från där där jävla originalmopeden!
    Skitgrejjer..
    Min kolv gick 2500 mil utan några som helst problem på min förra aerox

14. Att jag inte lyckades hitta en valsedel för svenskarnas parti till riksdagsvalet.
    w

Var med i en golftävling idag, ettan fick en laptop från Dell, tvåan fick någon halvbra Sony Ericson-mobil, och jag som kom trea får ett jävla presentkort på 200 spänn...

Vad har jag för j*vla B skit i min motor då!
    Jaadu, köpte du ny kolv från Yamaha eller köpte du nån b kolv som någon liten kinesisk häst har slängt ihop?

19. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vår bil är med i den här filmen..

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Vår bil är med i den här filmen..
    vilken bil ere ? den turkosa bussen ?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av RaBiN^ Visa inlägg
    vilken bil ere ? den turkosa bussen ?
    Den mörkgröna, har fortfarande inte kollat om den är hel.. xD

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Den mörkgröna, har fortfarande inte kollat om den är hel.. xD
    haha ok

26. Telefonförsäljare som ljuger om att dem ringer från en cancerfond bara för att man inte ska lägga på direkt , riktigt lågt imo...

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    skulle ge boxningssäcken på gymmet en fet kick i sidan innan men jag halkade och ramla....

men ingen såg mig

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg

*text*

Dagens Wtf, helt klart!
    Är inte det en win?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    skulle ge boxningssäcken på gymmet en fet kick i sidan innan men jag halkade och ramla....

men ingen såg mig
    Sånt är så jävla kul

Förra veckan men måste dra den ändå..

Stod utanför ica, skulle käka upp äpplet innan jag gick in och handla tidningen till bussen och står och kollar runt, ser en "nattvandrare" (typ säkerhetsvakt som inte har någon makt, bara typ får ringa polisen om något händer, typ lol)...

Men iallafall, stod där och tittade, så ser jag en sån, han ska hoppa upp på cykeln, du vet hoppa typ så att man trampar ner och hoppar på i farten, tittar bort och hör en smäll och tittar tillbaka, då ligger han på marken typ på sidan...

Jag bara wtf, sen tittade jag diskret, han tittade runt sig och sen borstade av sig och sen (här kommer det roliga!!) gick bak och låste upp cykeln

Jag tänkte först wtf ett fylle som ramlat sen såg jag hans jacka och började storle!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Hela Sverige blir förbannade på Luuk för att han FÖR EN GÅNGS SKULL TAR UPP LITE HUMOR under valet.

Politik kan fanimej dra åt helvete, jävla emo dräggel.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in