Sidan 21 av 102 Första ... 1119202122233171 ... Sista
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    Haha... Jo, så var det!
    Så det var så. Nae men hur går det för dig nu? Du nämnde tidigare i tråden att du tappade som fan efter deffen.
    Citat Ursprungligen postat av Fastback Visa inlägg
    Räknar du utan stången när du kör bänk också då eller ? Jag räknar alltid all vikt på det jag kör iaf
    Nej men vikten som står på hantlarna brukar oftast bara vara vikterna. Trodde det var en dum sak som alla följde ändå.

Vad väger en hantel då?

Hantelstången eller? 1kg typ? Har ni inte sådana hantlar som den totala vikten står på, eller måste ni räkna alla vikter som är på den själva?

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Vad väger en hantel då?
    Det är ju olika beroende på hur tjocka dom är Men vägt mina hantlar och då var det 2kg mer än vikterna. Men är nog lite olika!

Pb i bänk idag med. Tog 125kg

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Hantelstången eller? 1kg typ? Har ni inte sådana hantlar som den totala vikten står på, eller måste ni räkna alla vikter som är på den själva?
    Totala vikten står på, men det är bara vikterna som är inräknade och inte hanteln.
    Det är ju olika beroende på hur tjocka dom är Men vägt mina hantlar och då var det 2kg mer än vikterna. Men är nog lite olika!

Pb i bänk idag med. Tog 125kg
    Okej, får försöka smussla med mig en våg någon gång.

Satan vad du är stark, tar du i böj och mark?

Okej, får försöka smussla med mig en våg någon gång.

Satan vad du är stark, tar du i böj och mark?
    Ah gör så!

Haha tyyy, Ska ja va ärlig så har ja aldrig tränat de seriöst under en längre period. Gymmet jag kör på nu är de svårt att köra marklyft på och knäböj kan ja bara köra i smith. Men i knäböj kör ja med 150kg typ 7reps och i somras någon gång tog jag 180kg i marklyft. Men ska försöka fixa så ja kan träna detta ändå! Själv då?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ah gör så!

Haha tyyy, Ska ja va ärlig så har ja aldrig tränat de seriöst under en längre period. Gymmet jag kör på nu är de svårt att köra marklyft på och knäböj kan ja bara köra i smith. Men i knäböj kör ja med 150kg typ 7reps och i somras någon gång tog jag 180kg i marklyft. Men ska försöka fixa så ja kan träna detta ändå! Själv då?
    Marklyft tog jag 140kg i senast, men tror att jag hade 150kg i mig då. Var typ 3e gången jag körde så tekniken var åt helvete, håller på att jobba på den nu. Böj vet jag inte, samma sak där, måste få in tekniken men det är så tråkigt.

Ah förstår dig asså! Va taru i bänk då?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ah förstår dig asså! Va taru i bänk då?
    Är på pass 10 nu i mm2k programmet, så vad jag maxar vet jag inte. När jag började låg 1rm på 80kg så antar att det är typ 85kg nu.

Så det var så. Nae men hur går det för dig nu? Du nämnde tidigare i tråden att du tappade som fan efter deffen.
    Det går framåt, bulkar på, satsar på 100kg vid nyår.

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Saknar gymmet, var flera månader sen sist!
    Don´t make excuses, make horsepower!

Pb i bänk idag med. Tog 125kg [/QUOTE]

Nice Jag är snart på 110. känner att det ej är många veckor kvar tills det är uppe för jag börjar pumpa på 100 nu

Shit vilka tung killar det finns här, ni som ligger och floppar med 100kg i fucking bääänkäään, kan väl langa upp lite mått, överkropp, ben, osv - det gamla vanliga.

Shit vilka tung killar det finns här, ni som ligger och floppar med 100kg i fucking bääänkäään, kan väl langa upp lite mått, överkropp, ben, osv - det gamla vanliga.
    Tänk på att alla inte träna för volym utan finns dem som tränar för styrka med.

Någon som vet hur Dcores hoods är i storlek?

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Ingen?
    Testa själv och se vad du tycker?

Antar att jag är en av dom du menar? Jag tränar tungt och inte alls inriktat direkt för volym, det är bara plus isf. Men armarna ligger la runt 40-43cm. Inget ja har brytt mig om direkt. I vintras var de runt 40cm iaf. Lår var runt 65cm sista ja mätte. Över bröst har jag aldrig mätt. Mått är som sagt inget intressant för mig iaf puss

Antar att jag är en av dom du menar? Jag tränar tungt och inte alls inriktat direkt för volym, det är bara plus isf. Men armarna ligger la runt 40-43cm. Inget ja har brytt mig om direkt. I vintras var de runt 40cm iaf. Lår var runt 65cm sista ja mätte. Över bröst har jag aldrig mätt. Mått är som sagt inget intressant för mig iaf puss
    Trevligt!

Reg.datum
    Mar 2009
    Livet suger nu när jag inte får köra nå knäböj...
    Har haft lite dåligt i ryggen i ungefär en månad nu. Var och träffa en sjukgymnast som sa att jag inte får köra nå knäböj alls på ett tag
    Tur kan man lira hockey iaf

Citat Ursprungligen postat av Joohan Visa inlägg
    Livet suger nu när jag inte får köra nå knäböj...
    Har haft lite dåligt i ryggen i ungefär en månad nu. Var och träffa en sjukgymnast som sa att jag inte får köra nå knäböj alls på ett tag
    Tur kan man lira hockey iaf
    Ja, för ett liv utan knäböj funkar ju inte?

Har börjat köra mer kondition nu, faktiskt rätt skönt o märka att de hjälper, körde nästan bara "styrka" innan. - För att skriva nåt vettit.
    F.d. Almsarn

Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg

Har börjat köra mer kondition nu, faktiskt rätt skönt o märka att de hjälper, körde nästan bara "styrka" innan. - För att skriva nåt vettit.
    Vad hjälper kondition dig?

Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg

Nästan
    Är ju hockeyspelare och det viktigaste är ju benen.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in