Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Men isånnafall när å var ska vi mötas för cruisinget?

Citat Ursprungligen postat av petrus123 Visa inlägg
    Men isånnafall när å var ska vi mötas för cruisinget?
    Kör bara samling i lunda kl 14! onödigt med cruise i 5 min!

petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Edit :Såg inte att tidigare meddelande hade skickats..
    Senast redigerat av petrus123 den 2010-10-08 klockan 22:51.

petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ja hittade inte var ni var:/

Ja hittade inte var ni var:/
    Vi va där från 14-15.15 ungefär Vi va uppe i industriområdet!

petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Aha, ja va där efter 16

Aha, ja va där efter 16
    Jag skrev ju 14.00..

Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    NÄSTA helg något nytt på försök??
    Kanske det kanske

Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Kanske det kanske
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    skulle ju vart kul
    Ni får infomera om det blir nåt! Så man kan komma förbi och titta på och kanske fota
    Du får inte glömma och smsa

Citat Ursprungligen postat av Gurkiz Visa inlägg
    Ni får infomera om det blir nåt! Så man kan komma förbi och titta på och kanske fota
    Du får inte glömma och smsa
    Smsar då!

petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Blir det ngt imorgon eller? ;p

Blir det ngt imorgon eller? ;p
    Är så jävla kallt just nu! dessutom har många börjat ställa av sina moppar nu, men jag kanske åker och köra någonstans ändå!

petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ja blev precis stoppad av polisen, så ja kan nog nte imorgon tips: åk inte förbi åkermyntan idag!

Ja blev precis stoppad av polisen, så ja kan nog nte imorgon tips: åk inte förbi åkermyntan idag!
    Vad hände?

petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Det var när ja kom ut ifrån ica ja såg dom. Dom pratade med mig tog mitt personnummer och ifall dom såg mig köra på den igen så skulle dom göra ngt åt det. Så ja vet inte vad ja ska göra

Det var när ja kom ut ifrån ica ja såg dom. Dom pratade med mig tog mitt personnummer och ifall dom såg mig köra på den igen så skulle dom göra ngt åt det. Så ja vet inte vad ja ska göra
    Vilken ica? Den vid statoil? Men såg dom dig köra eller vadå fattar inte riktigt!

petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ica vid preem i åkermyntan. Dom såg mig inte åka på den, men jag var ändå trevlig och ärlig med allt även fast dom igentligen inte kunde göra något. Dom följde efter mig in på preem å sen sa dom till dom som jobbade där att om jag skulle komma åkandes på den så skulle dom ringa, så ja funderar på att sälja den

Ica vid preem i åkermyntan. Dom såg mig inte åka på den, men jag var ändå trevlig och ärlig med allt även fast dom igentligen inte kunde göra något. Dom följde efter mig in på preem å sen sa dom till dom som jobbade där att om jag skulle komma åkandes på den så skulle dom ringa, så ja funderar på att sälja den
    Nej skit i snuten! Dom kan inte göra något, eller jo lite kanske men men. Om du t.ex kör 70-vägen där och dom ringer då kan du blåneka och säga att det inte var just DU som körde!

petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Aja får se hur det blir

Aja får se hur det blir
    De försöker bara skrämma dig! (Jäkligt ful taktik iofs) men det är bara köra på. Hur ofta brukar man träffa samma polis?

De försöker bara skrämma dig! (Jäkligt ful taktik iofs) men det är bara köra på. Hur ofta brukar man träffa samma polis?
    Inte så ofta! Dock har jag träffat en och samma polis 3 gånger nu. 2 gånger med moppe den 3e utan, eller ja den ena gången så "träffade" jag henna aldrig utan hon stod vid skolan när jag kom med moppen så jag vände och körde hem den och gick tillbaka till skolan!

Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Inte så ofta! Dock har jag träffat en och samma polis 3 gånger nu. 2 gånger med moppe den 3e utan, eller ja den ena gången så "träffade" jag henna aldrig utan hon stod vid skolan när jag kom med moppen så jag vände och körde hem den och gick tillbaka till skolan!
    Hahahahahahahahah klockrent!

Hahahahahahahahah klockrent!
    Hon är rolig att prata med, när jag träffade henne den gången utan moppen var på skolavslutningen. Då frågade jag henne om det var en svart cross (derbi) som vände när polisen var vid skolan, då sa hon: ja det var den som vände! Då sa jag: jadu det var absolut inte jag då iaf! XD

petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Moppen e uppe på blocket men ja satte ut den hyfsat dyrt så den kommer nog inte bli såld kommer nog sätta på orginalröret å köra men då blir inte moppen nå rolig längre! kanske tar lätt mc kort i vinter det vore kul ^^

Moppen e uppe på blocket men ja satte ut den hyfsat dyrt så den kommer nog inte bli såld kommer nog sätta på orginalröret å köra men då blir inte moppen nå rolig längre! kanske tar lätt mc kort i vinter det vore kul ^^
    Jo kanske kul, men det är sjukt dyrt och svårt! Trimma moppen mer ist, låt inte polisen skrämma dig. Nu har dom ju lyckats med sin taktik, att få dig att inte våga köra trimmat!

Vill dra på ett meet men jag har ju redan ställt in moppen o de e grymt me fester varje helg, börjat me 12platta o slipa alla kåpor, ska bli ny koppling(malossi) och fläkthjul(gått sönder, stalkern har sin i plast), blir också att ta bort oljetanken då jag inte vill köra trimmat med en separat tank, blir klen blandning.
    Måste också köpa nytt insug, lr köra nå spackel som en polare föreslog(minns inte...)

Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Vill dra på ett meet men jag har ju redan ställt in moppen o de e grymt me fester varje helg, börjat me 12platta o slipa alla kåpor, ska bli ny koppling(malossi) och fläkthjul(gått sönder, stalkern har sin i plast), blir också att ta bort oljetanken då jag inte vill köra trimmat med en separat tank, blir klen blandning.
    Måste också köpa nytt insug, lr köra nå spackel som en polare föreslog(minns inte...)
    Lite för kallt just nu för ett meet, kör bara med polarna just nu och meckar lite istället!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in