Sidan 7 av 44 Första ... 5678917 ... Sista
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Hur lägger man in mods i san andreas (pc)? hittar inga liknande filer att byta ut :S
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Hur lägger man in mods i san andreas (pc)? hittar inga liknande filer att byta ut :S
    om jag kommer ihåg rätt så måste du hämta en .IMG öppnare och öppna gta3.img eller nåt sånt i en av mapparna i gta sa, när du öppnar filen kommer det vara en massa spelfiler i den, leta upp filen som du ska ersätta med en annan fil, ersätt den och sen är det klart typ
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Reg.datum
    May 2010
    Börjat med Trackmania igen efter ett 1½ års uppehåll.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Börjat med Trackmania igen efter ett 1½ års uppehåll.
    Jag med!

Är det någon som har ett steam acc med tf2 till salu?
    NiKlAn

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Medal of Honor Tier 1 beställt för 329 spänn!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vet ni vem Fatality är?

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Vet ni vem Fatality är?
    Ja!
    En svensk tiger!

Reg.datum
    Mar 2006
    Bara jag som laddat inför Black Ops?

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Bara jag som laddat inför Black Ops?
    Nope, kommer bli grymt!

ladda ner det här programmet: http://grandtheftauto.filefront.com/...ler_SAMI;55091
    sen hittar du mods på den hör sidan: http://www.gtainside.com

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    ladda ner det här programmet: http://grandtheftauto.filefront.com/...ler_SAMI;55091
    sen hittar du mods på den hör sidan: http://www.gtainside.com
    mjo har redan hittat det, men tack endå

nu en ny fråga; förut funkade san andreas perfekt, nu så startar inte programmet efter att gamla grafikkortet krascha och vi har bytt det mot ett nytt (nvidia geforce 512mb 3d hd osv)

Nån som kanske vet varför? har ju inte ändrat nånting annat, och har ''ominstallerat'' spelet, dvs tagit bort filerna och kopierat in nya (färdig installerad i zip map)
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    mjo har redan hittat det, men tack endå

nu en ny fråga; förut funkade san andreas perfekt, nu så startar inte programmet efter att gamla grafikkortet krascha och vi har bytt det mot ett nytt (nvidia geforce 512mb 3d hd osv)

Nån som kanske vet varför? har ju inte ändrat nånting annat, och har ''ominstallerat'' spelet, dvs tagit bort filerna och kopierat in nya (färdig installerad i zip map)
    OS? Testat uppdatera drivrutinerna till grafikkortet?

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    OS? Testat uppdatera drivrutinerna till grafikkortet?
    windows XP, och ja, kör på dom nyaste

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    windows XP, och ja, kör på dom nyaste
    Du får ingen error eller något? Kommer inte ihåg, men finns det någon log av något slag som du kan kolla i?

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Du får ingen error eller något? Kommer inte ihåg, men finns det någon log av något slag som du kan kolla i?
    Nep fick ingenting. Fixade det dock genom att byta .exe

Tankar Fallout New Vegas nu! Får se hur det är, sen blir det väl eventuellt ett köp

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Ja!
    Min polare i klassen lirar HoN och Quake med honom varje dag, nästan varje dag i alla fall

Min polare i klassen lirar HoN och Quake med honom varje dag, nästan varje dag i alla fall
    Säker att det är den riktige? Har för mig att han är från usa så måst va go ping å lira med en random svensk?
    En svensk tiger!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Säker att det är den riktige? Har för mig att han är från usa så måst va go ping å lira med en random svensk?
    Ja, han är från USA och var typ 29. Tydligen jävligt bra och är sponsrad och allt, det är han som är sponsrad av Creative (därav Fatality headseten som jag känner igen namnet från). Trodde själv att han skojade men det är fanimej bekräftat från olika håll

Nyligen fick han ett moderkort värt några tusen av Intel, och han tydligen ett antal full towers runt sitt skrivbord.. Fuckat.

Ja, han är från USA och var typ 29. Tydligen jävligt bra och är sponsrad och allt, det är han som är sponsrad av Creative (därav Fatality headseten som jag känner igen namnet från). Trodde själv att han skojade men det är fanimej bekräftat från olika håll

Nyligen fick han ett moderkort värt några tusen av Intel, och han tydligen ett antal full towers runt sitt skrivbord.. Fuckat.
    Ja det kan ju va för att han är världsmästare i 4 olika spel så
    En svensk tiger!

TILL ALLA CS KUNNIGA
    tyvärr har "cl_flushentitypacket" börjat dyka upp alldeles för ofta, förut hände det aldrig det är nu senaste veckorna kanske som de börjat... någon som vet vad det kan vara för fel? aldrig haft problem förut..

har en compac dator omkr. 5k klassen med 4gb ram och någon intel celeron (bugdet) i

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ja det kan ju va för att han är världsmästare i 4 olika spel så
    Åfan, inte dåligt..

Hehe snart är dax för lokalt lan igen. melansveriges största faktiskt! kom ju på två på förra lanet. hehe satsar på att komma etta på detta lan och
    vinna dom 10000 riksdalerna kan nog funka med tankte på att vi mixade med en annan clan och har fått en riktigt fin line-up

Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Hehe snart är dax för lokalt lan igen. melansveriges största faktiskt! kom ju på två på förra lanet. hehe satsar på att komma etta på detta lan och
    vinna dom 10000 riksdalerna kan nog funka med tankte på att vi mixade med en annan clan och har fått en riktigt fin line-up
    här är det då dreamhack igen på lovet

Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    här är det då dreamhack igen på lovet
    Okej vad kul skippar dreamhack i år då jag inte har några att åka med. sen är laget ganska tävlings inriktat men dock ej tillräckligt bra
    för att åstadkomma något speciellt på DH. dock har vi ju en semi-elit med i laget men vi andra är ett huvud kortare.

Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Okej vad kul skippar dreamhack i år då jag inte har några att åka med. sen är laget ganska tävlings inriktat men dock ej tillräckligt bra
    för att åstadkomma något speciellt på DH. dock har vi ju en semi-elit med i laget men vi andra är ett huvud kortare.
    Vad för spel?
    En svensk tiger!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in