Sidan 92 av 400 Första ... 42829091929394102142192 ... Sista

Reg.datum
    Jul 2010
    Såg för första gången en Ferrari 458 i verkligheten häromdagen. Är helt speechless, måste nästan vara den vackraste bilen som någonsin byggts! Den ser overkligt mycket bättre ut i verkligheten jämfört med på bild!

Citat Ursprungligen postat av kocke Visa inlägg
    Såg för första gången en Ferrari 458 i verkligheten häromdagen. Är helt speechless, måste nästan vara den vackraste bilen som någonsin byggts! Den ser overkligt mycket bättre ut i verkligheten jämfört med på bild!
    Håller med till 100%. Brydde mig inte ens om den försen jag sett den i verkligheten. Då bestämde jag mig för att det var den vackraste bil jag sett. Linjerna är HELT fantastiska!!
    Såg den i London och han som hade den hade rätt bra puts på den dessutom!

lyckades knäppa en bild på kärleken!

Uploaded with ImageShack.us

Något att satsa på? Såg jävligt fin ut! http://www.blocket.se/gavleborg/BMW_...2.htm?ca=4&w=2

Haha tackar! Är det värt att köpa till fälgarna? Kan du länka någon bmw för 0-20k som är värt att köpa? men absolut ingen med e36, gräsligt fula!

Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Beror på hur noga du tycker det är med utseende .. Nu verkar den visserligen vara såld tyvärr. Jo, det kan jag nog göra. Vilket område i sverige?
    Bor i Västernorrland, så du kan ta i angränsande län. Sen är det så att nu på höstlovet ska jag till syrran i Västerås, så du kan ju kolla runt där också!

Jag har faktiskt länkat den första du länka, i den här tråden. och den är absolut intressant!, men svår att få kontakt med. Länka gärna fler, även i Västerås.
    Utseendet är alltid ett + i kanten!

Bara att ringa o ringa då
    http://www.blocket.se/uppsala/Bmw_52....htm?ca=10&w=1 ser väldigt fräsch ut, går nog pruta. Dock ingen vanos, oklart om den är bes/skatt. Kolla upp det!

http://www.blocket.se/uppsala/BMW_52....htm?ca=10&w=1
    Verkar också fin, plus för vanos och bytta silentblock! Mycket fin utrustning som halvskinns komfort stolarna, el taklucka och hissar, även färddator! Ljudet är relativt bra med

Bara att ringa o ringa då
    http://www.blocket.se/uppsala/Bmw_52....htm?ca=10&w=1 ser väldigt fräsch ut, går nog pruta. Dock ingen vanos, oklart om den är bes/skatt. Kolla upp det!

http://www.blocket.se/uppsala/BMW_52....htm?ca=10&w=1
    Verkar också fin, plus för vanos och bytta silentblock! Mycket fin utrustning som halvskinns komfort stolarna, el taklucka och hissar, även färddator! Ljudet är relativt bra med
    den första har la vanos? det kom ju 93?
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

Citat Ursprungligen postat av eldorado74 Visa inlägg
    tja detta är nog första gången jag tittar i denna tråden är ju så att man snart fyller 18. och är grymmt osäker på vad man ska skaffa för bil, så tipsa gärna
    Det är bra att komma med lite krav du har, hur mycket du ska lägga osv.

alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    tja detta är nog första gången jag tittar i denna tråden är ju så att man snart fyller 18. och är grymmt osäker på vad man ska skaffa för bil, så tipsa gärna
    Prisklass? Hur höga driftkostnader har du råd med? Storleksklass? osv. Lättare om du ger lite mer info om vad du söker!

det beror på vad du vill ha? bränslesnål? pigg? bakhjulsdrift? vad prioriterar du? en gammel volvo brukar vara bra som första bil.. dock RUSKIGT tråkig bil. så det är ju lite vad man vill ha!

Just det ja, kom -93. Hade för mig att det var -94! Bilen är dock obes och oskatt nu när jag kollade upp lite, import dessutom
    ja precis! ja import har ju oftast högre försäkrings kostnader med. och det är ju inte kul!
    Ris i föggen?

BMW kanske kan vara nått? en bmw 325 eller 525? 192HK i dom eller 328 med 192hk fast mer vrid? eller 525 med 192 hk där med? kolla runt lite på BMW 323 325 328 eller 525 osv.
    Ris i föggen?

precis, enda inkomsten jag har är host host studiebidrag sen har jag lite pengar på ett konto, vill helst ha en bil som är billig rent allmänt försäkring bensin osv osv
    Då kan vi konstatera redan nu att du inte har råd med bil, punkt slut. Skaffa ett jobb

Sierra eller 318/320 kanske?

Jadu eller så säger vi att han har det.

Jag köpte en bil för 10K. 130 kr i försäkring på morsan i månaden, ingen skatt, försäkrad i 2 år. Kanske har lagt ner 2 k, men då på saker som inte har varit viktiga för att få den laglig eller liknande då den var helt laglig.

1050-130=920kr till bensin om man inte köper något annat. Då jag inte kör speciellt ofta så klarade jag mig på detta iaf

Bakhjulsdrift och manuell men dock inte så billig bensinkostnad och pigg är den då rakt inte En Amazon pratar vi om i detta fall.

Sen kan man ju självklart hitta ett exemplar som finns massa fel på, men det var en annan femma

Amazon är mycket billig i skatt och försäkring, det är inte en m3 eller 540i som han pratade om. Då måste han även räkna in försäkring skatt högre än du gör. Sen är det klart att bilen kan klara sig helt utan problem, men det finns det inga garantier för så man borde räkna med en buffert till oväntade händelser. Annat är bara dumt!
    900kr över till bensin är inte speciellt mkt heller, men visst kan man klara sig på det. Men då får han inte köpa något godis, dricka, kläder eller något. Som om det skulle hända?

Face it, det kostar mycket att äga och köra en bil! Har väldigt mycket erfarenhet då jag är inne på min 12'e bil eller nåt och jag trodde också det var nästan gratis att äga och köra förut
    haha tack för ditt stöd kan ju säga att jag har ungefär 30k till bil. för någorlunda bra bil får man väl iaf för det?
    Har du 30k till att köpa bil, eller har du 30k till att köpa bil, försäkra, skatta och har lite över till delar eller så?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in