Sidan 27 av 153 Första ... 1725262728293777127 ... Sista
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Hahaha älskar de stela tillgjorda poserna också

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Hahaha älskar de stela tillgjorda poserna också
    Haha ja, allt känns så sjukt bajsnödigt, typ titta på mig jag försöker va lite fashion.

---

Btw någon som vet vart man kan hitta en snygg crickettröja? Lite fel säsong just nu men jag vill ha en. Bilden till vänster på vår kära pete campbell.

Helst cremefärgad annars vit, kabelstickad och med en "krage" som inte är alltför stor, med för stor så menar jag tex denna från ralph lauren. Det ska inte vara några emblem på den heller (har sett de på både morris och ralph lauren men tycker bara det ser tacky ut)

Our legacy hade en helt perfekt i sin ss08 kollektion, ångrar bitter än idag att jag inte köpte den
    w

Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Haha ja, allt känns så sjukt bajsnödigt, typ titta på mig jag försöker va lite fashion.

---

Btw någon som vet vart man kan hitta en snygg crickettröja? Lite fel säsong just nu men jag vill ha en. Bilden till vänster på vår kära pete campbell.

Our legacy hade en helt perfekt i sin ss08 kollektion, ångrar bitter än idag att jag inte köpte den
    ( http://www.gant.se/kop/herr/stickat/...ize=&price_id= )
    (missade biten med "inga emblem" och det var broderat på, så den är mest en parantes).

http://www.gant.se/kop/herr/stickat/...ize=&price_id=

?
    MRX_Racing @ mnf

Den sistnämnda är ju ingen crickettröja.

---

Helst cremefärgad annars vit, kabelstickad och med en "krage" som inte är alltför stor, med för stor så menar jag tex denna från ralph lauren. Det ska inte vara några emblem på den heller (har sett de på både morris och ralph lauren men tycker bara det ser tacky ut)

Hha fan vad sjukt , ja fick för mig att ja skulle köpa en idag också.. Blev en från morris..

http://morris.se/ den som är under kavajen på startsidan

Aww, såg att du inte tyckte om den nu.. funderar på o hänga mig.. hahah

Edit : Köpte också en duffel idag, från Hilfiger blå. Och Imorgon får en butik in en blazer som ja förmodligen går och köper...

Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Jadu Lange, men ändå så steg statistiken
    Lange?

han har rätt många besökare också, sen om de kollar på honom för de tycker han är häftig eller bara för att få sig ett skratt kan man ju diskutera, tolka statistiken som du vill

Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    Sett din stil och eftersom du klär dig helt bryskt imo, så undrar jag:
    Får du ligga mycket?
    No offense, men det där, dude..kom tillbaka till verkligheten
    hahaha

Oh herre gud

hahahaha

två olika strumpor, skinnband passar både runt handleden och knät, faaaashion

förresten, lånat första skjortan från en överviktig släkting?

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    var o beställde en duffel idag här i stan o så kollade jag på ett par skor fast de fanns inte i min storlek.. såg att de fanns på asos: http://www.asos.com/countryid/8/Ben-...638&affId=2442
    bu eller bä?

Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    var o beställde en duffel idag här i stan o så kollade jag på ett par skor fast de fanns inte i min storlek.. såg att de fanns på asos: http://www.asos.com/countryid/8/Ben-...638&affId=2442
    bu eller bä?
    Såg att Andreas Wijk lagt upp Acne Duffeln idag
    http://kanal5.se/andreaswijk
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ser jag rätt? har du vikt upp kavajärmarna???????
    På en ofodrad kavaj, ja. Imo är den till för att se lite sliten ut, gärna som att man sovit med den.

Sett din stil och eftersom du klär dig helt bryskt imo, så undrar jag:
    Får du ligga mycket?
    No offense, men det där, dude..kom tillbaka till verkligheten
    Haft en tjej i lite över ett år som jag nyss gjorde slut med, har nu strulat runt i en månad och börjat träffa en ny tjej. Kan inte påstå att jag har svårt att få tjejer då jag ofta får komplimanger som "Jag är kär i din stil".
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

Haft en tjej i lite över ett år som jag nyss gjorde slut med, har nu strulat runt i en månad och börjat träffa en ny tjej. Kan inte påstå att jag har svårt att få tjejer då jag ofta får komplimanger som "Jag är kär i din stil".
    Lite väl löjligt att försöka rättfärdiga varför man har en komisk syn på stil genom att svara på satiriska frågor. Tona ned och tänk på passform och huruvida saker är praktiska och samtidigt snygga, inte ha ett bälte på armen, ha 4 lager skjortor och kalla det "lager på lager" eller vira in knäna i vad fan man nu hittar framför sig. Eller har jag fel? :c

Lägger till att experimentera kan man göra när du är mer... medveten osv.

Citat Ursprungligen postat av kilmister Visa inlägg
    Lite väl löjligt att försöka rättfärdiga varför man har en komisk syn på stil genom att svara på satiriska frågor. Tona ned och tänk på passform och huruvida saker är praktiska och samtidigt snygga, inte ha ett bälte på armen, ha 4 lager skjortor och kalla det "lager på lager" eller vira in knäna i vad fan man nu hittar framför sig. Eller har jag fel? :c

Lägger till att experimentera kan man göra när du är mer... medveten osv.
    Eller så gör man såhär:

Startar sin EGEN blogg, gör vad fan man SJÄLV anser vara passande på SIN blogg. Jag tar emot all kritik och dömer er inte för att ni vill se ut som ni gör(de flesta här ser i princip likadana ut), jag sticker gärna ut på det sätt jag känner för. Ifall ni mår bättre av att klanka ned på mig på alla olika sätt så kör på, för jag har tillräckligt bra självförtroende, speciellt bakom en datorskärm.

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Såg att Andreas Wijk lagt upp Acne Duffeln idag
    http://kanal5.se/andreaswijk
    såg helt ok ut! ska se hur den passar som jag bad dem ta hem idag först!

Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    ( http://www.gant.se/kop/herr/stickat/...ize=&price_id= )
    (missade biten med "inga emblem" och det var broderat på, så den är mest en parantes).

http://www.gant.se/kop/herr/stickat/...ize=&price_id=

?
    Första har emblem samt så äger jag redan den andra sen en och en halv månad tillbaka (det är förövrigt ingen cricketttröja heller)

Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Hha fan vad sjukt , ja fick för mig att ja skulle köpa en idag också.. Blev en från morris..

http://morris.se/ den som är under kavajen på startsidan

Aww, såg att du inte tyckte om den nu.. funderar på o hänga mig.. hahah

Edit : Köpte också en duffel idag, från Hilfiger blå. Och Imorgon får en butik in en blazer som ja förmodligen går och köper...
    Häng dig snarast! Men först lägg upp bild på duffeln! Är själv på jakt efter en nämligen

Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    bu eller bä?
    Jättebu.

Eller så gör man såhär:

Startar sin EGEN blogg, gör vad fan man SJÄLV anser vara passande på SIN blogg. Jag tar emot all kritik och dömer er inte för att ni vill se ut som ni gör(de flesta här ser i princip likadana ut), jag sticker gärna ut på det sätt jag känner för. Ifall ni mår bättre av att klanka ned på mig på alla olika sätt så kör på, för jag har tillräckligt bra självförtroende, speciellt bakom en datorskärm.
    Eller så ser man inte ut som fan samt sätter skärpet runt byxorna där det hör hemma och inte runt handleden eller knät...
    w

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jättebu.
    hittar fan inget jag vill ha knappt..

http://www.asos.com/Sebago/Sebago-Fa...t=-1&clr=Brown
    bättre

är storlek 40 samma som uk 6?

Ansiktsutrycket <3

För att inte nämna de abnormalt långa skjortärmarna...Din blogg är en guldgruva iaf, tack får många goda skratt.

---

Någon som vet vart man kan hitta ett par mörkgråa flanellbyxor för runt 1500? Såg att tiger hade ett par för det priset men dessvärre var det en polyesterblandning, vilket för det priset inte känns helt ok. St james i Gbg säljer ju annars just flanellbyxor från pt01 men priset ligger på 3000kr
    w

Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Chargos? Någon som tycker de passar att gå rundor med?
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Och vad är grejen med att lira på dubbla skjortor?
    det får den yttre skjortan att få en bättre passform.

Men nu får folk skratta åt mig istället för jag köpte nämligen ett par lila byxor igår.
    Levi's 519 för 240:- på Barkarby outlet. Slå det!
    Bild kan fås vid förfrågan

Chargos? Någon som tycker de passar att gå rundor med?
    Om du menar cargos, så nej.

Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    det får den yttre skjortan att få en bättre passform.

Men nu får folk skratta åt mig istället för jag köpte nämligen ett par lila byxor igår.
    Levi's 519 för 240:- på Barkarby outlet. Slå det!
    Bild kan fås vid förfrågan
    Lila jeans ?!
    w

Lila jeans ?!
    haha det är inte så illa som det låter, dem är gråa med en lite lila ton. 519 tycker jag sitter väldigt snyggt på mig också så för 250kr så var det ett självklart köp!

quuz: Skulle satsa på The Twins Shop för att inhandla Flanellbyxor, bör ha vad du söker.

Tur i oturen, vann första pris i en tävling på NK herrtrend. Fick välja mellan diverse priser, en kostym från Our Legacy var jag otroligt sugen på. Givetvis var den alldeles för liten ( skräddaren skulle inte ha en chans att rädda situationen) Så fick bli en trevlig kofta från Carin Wester's senaste kollektion istället. Gratis är gott som man säger
    2674/2

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Seriöst, quuz du är typ 20 år och bokstavligt talat mobbar 4gg3 för hur han klär sig bakom en datorskärm... Tycker du själv att du är rolig som håller på att lägga upp bilder eller försöker du att stila? De sistnämna bilderna du lägger upp är inte första gången, vi har fattat att du inte gillar hans stil.. Ibland börjar man tro att du är avundsjuk......
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
    quuz: Skulle satsa på The Twins Shop för att inhandla Flanellbyxor, bör ha vad du söker.

Tur i oturen, vann första pris i en tävling på NK herrtrend. Fick välja mellan diverse priser, en kostym från Our Legacy var jag otroligt sugen på. Givetvis var den alldeles för liten ( skräddaren skulle inte ha en chans att rädda situationen) Så fick bli en trevlig kofta från Carin Wester's senaste kollektion istället. Gratis är gott som man säger
    Tack för tipset får kika där! Synd där med kostymen iag :p

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Seriöst, quuz du är typ 20 år och bokstavligt talat mobbar 4gg3 för hur han klär sig bakom en datorskärm... Tycker du själv att du är rolig som håller på att lägga upp bilder eller försöker du att stila? De sistnämna bilderna du lägger upp är inte första gången, vi har fattat att du inte gillar hans stil.. Ibland börjar man tro att du är avundsjuk......
    Har man en blogg och dessutom lägger upp den här får man skylla sig själv, speciellt när man har på sig tre skjortor samtidigt och har läderskärp runt handleden.

Och ja jag är verkligen avundsjuk, dels för jag inte har två st skärp så jag kan sätta ett runt handleden och den andra runt knät men även för att jag inte kan få till samma fashion pose's och driva en grym modeblogg.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Tack för tipset får kika där! Synd där med kostymen iag :p

Har man en blogg och dessutom lägger upp den här får man skylla sig själv, speciellt när man har på sig tre skjortor samtidigt och har läderskärp runt handleden.

Och ja jag är verkligen avundsjuk, dels för jag inte har två st skärp så jag kan sätta ett runt handleden och den andra runt knät men även för att jag inte kan få till samma fashion pose's och driva en grym modeblogg.

Avundsjuk var väl till att ta i, men du förstår min poäng.. Självklart skall man få säga vad man tycker, och personen ifråga skall kunna ta kritik. Men att gå in på hans blogg och lägga upp bilder här och håna hans ansiktsuttryck är fel
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Första har emblem samt så äger jag redan den andra sen en och en halv månad tillbaka (det är förövrigt ingen cricketttröja heller)

Häng dig snarast! Men först lägg upp bild på duffeln! Är själv på jakt efter en nämligen

Jättebu.

Eller så ser man inte ut som fan samt sätter skärpet runt byxorna där det hör hemma och inte runt handleden eller knät...

Håller på o gör i ordning en snara nu , vem vill ärva mina kläder ?.. haha

Här komemr bilder till Quuz :

Uploaded with ImageShack.us

Har även införskaffat mig 2 vita t-shirts..

Baksida

Och man får väll fan kritisera hur någon klär sig som quuz säger, det ät han som har lagt upp det...

Nån seriös här inne som har W32 i byxor ! quuz axel ?

Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg

Nån seriös här inne som har W32 i byxor ! quuz axel ?
    mr hejsvejs har det

29 :p

edit: 666 inlägg

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in