Ämne: Dagens Win!

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Orutinerade jäkel. Hoppas för din skull att du bokat in dig på 100% nästa månad för är om nåt rejält 100 gånger galnare.
    vilket datum?

Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Känns ju onödigt o ge bort nåt man vill ha

Ont:Har en cola som väntar på mig i kylen
    Haha blev lite fel där Han ville iaf Inte ha den

Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    vilket datum?
    http://www.tallinksilja.com/sv/cruis...a/100party.htm

Riga. 3 dagar. Fest 24/3 alla timmar på dygnet. Sen ett stort plus i foten är att man slipper alla babbar!

Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    inte samma Groove ju!

Citat Ursprungligen postat av Ville^ Visa inlägg
    Har fyllt 18 idag!
    grattis^^

fick 4 par lee-jeans och ett par fjortis/babbe/fannivillkalladet- G-star, av min käre kusin.

Knappt använda något av dom
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Bästa hittills fyfan vad man skratta!

Reg.datum
    May 2010
    Moppen inprencip klar för vinter stort WIN! Sen att jag såg inception bästa filmen jag sett och jag är sett MÅNGA! MEGA WIN på den

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av sacky Visa inlägg
    Moppen inprencip klar för vinter stort WIN! Sen att jag såg inception bästa filmen jag sett och jag är sett MÅNGA! MEGA WIN på den
    Din stavning borde ligga i dagens fail

Men dagens win är nog att tjejen är här och att jag äntligen fick tag i 4gg3

Mötte polisen i 300an när jag provkörde lite lugnt på en enfilig väg, han hejade och körde förbi haha
    Lite skraj vart man andå..

Reg.datum
    Mar 2006
    Konversationen:

Syrran: Vart är chipsen?
    Jag- Under osten.
    Syrran: Vilken jävla ost?
    Jag- Flensosten!
    Syrran: Har vi sån?
    Jag- Jag vet inte, kolla i kylen.
    Syrran: *Går och kollar* Hur fan ser den ut då?
    Jag- Jag vet inte, googla!

15 minuter senare.

Syrran: Vad är smegma?
    Jag- HAHAHAHA.

5 minuter senare.

Syrran: Vilken film tycker du jag ska se?
    Jag- Kalle och ostfabriken.

Gjorde sedan en facebookstatus där det står "Under osten.".

Då skriver morsan "vadå under osten?", svarar då med "Syrran letar flensost i kylen.". Får som svar "".

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Konversationen:

Syrran: Vart är chipsen?
    Jag- Under osten.
    Syrran: Vilken jävla ost?
    Jag- Flensosten!
    Syrran: Har vi sån?
    Jag- Jag vet inte, kolla i kylen.
    Syrran: *Går och kollar* Hur fan ser den ut då?
    Jag- Jag vet inte, googla!

15 minuter senare.

Syrran: Vad är smegma?
    Jag- HAHAHAHA.

5 minuter senare.

Syrran: Vilken film tycker du jag ska se?
    Jag- Kalle och ostfabriken.

Gjorde sedan en facebookstatus där det står "Under osten.".

Då skriver morsan "vadå under osten?", svarar då med "Syrran letar flensost i kylen.". Får som svar "".

Får man fråga hur gammal din syrra är :S
    Man fick sig ett litet garv
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Får man fråga hur gammal din syrra är :S
    Man fick sig ett litet garv
    15

Reg.datum
    May 2010
    Fick reda på att ciaoen går lika fort som EU-moppen igår

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Din stavning borde ligga i dagens fail
    Tänkte på stavningen så fort jag hade skrivit, men hade inte tid att ändra, så går det när man skriver för snabbt (A)

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jag fick en platta smirnoff ice gratis av syrran. jag ser det som en större WIN
    Beror väl på ifall man vill flöta eller ansedd som fjortis?
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

Inte dagens men gårdagens !
    Jag och några polare var ute och åkte. ser vi en polisbil. Dom stannar men jag kör först så såg ej att dom stannade. Åkte en bit stannade jag bakom prestbyrån . Kommer en kille fram till mig och frågar vad klockan var så jag svarade 22:40. Så när jag säger det håller han upp polis brickan och frågade varför jag körde från polisblilen , om jag var hög , lite om jag hade spice (eller vad det heter) så snackade vi i 15 min . Sen ville han prova min moped (dragen plugg i avgasröret, v-ringen, ostrypt cdi-box, ingen framblinkers, ingen hastighetsmätare och dåligt bakdäck) men men startade moppen frågar han om om jag har effekt ljud dämpare, jag bara haha ne det är orginal. så kör han ca 100 meter. Dom hade ingen radar så han sa aja den gick väll ca 40-50 med mig på. Då gör den nog 60 med dig på. Jag bara nej nej mäte med gps igår den går 53 med mig på lite spontant. så fragar han om körkort kollar på det och bla bla okej blablabla ^^ Börjar han kolla på den så frågar han varför jag inte har hastighetsmätare och inga framblinkers. Så jag drar till med att jag har krashat och styret blev vint och att jag precis köpt nytt styre och att blinkerserna strök med. Sen sa han bara aja ha en trevlig kväll .Men fixa bakdäcket, biinkersen och en hastighetsmätare tills nästa gång

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Inte dagens men gårdagens !
    Jag och några polare var ute och åkte. ser vi en polisbil. Dom stannar men jag kör först så såg ej att dom stannade. Åkte en bit stannade jag bakom prestbyrån . Kommer en kille fram till mig och frågar vad klockan var så jag svarade 22:40. Så när jag säger det håller han upp polis brickan och frågade varför jag körde från polisblilen , om jag var hög , lite om jag hade spice (eller vad det heter) så snackade vi i 15 min . Sen ville han prova min moped (dragen plugg i avgasröret, v-ringen, ostrypt cdi-box, ingen framblinkers, ingen hastighetsmätare och dåligt bakdäck) men men startade moppen frågar han om om jag har effekt ljud dämpare, jag bara haha ne det är orginal. så kör han ca 100 meter. Dom hade ingen radar så han sa aja den gick väll ca 40-50 med mig på. Då gör den nog 60 med dig på. Jag bara nej nej mäte med gps igår den går 53 med mig på lite spontant. så fragar han om körkort kollar på det och bla bla okej blablabla ^^ Börjar han kolla på den så frågar han varför jag inte har hastighetsmätare och inga framblinkers. Så jag drar till med att jag har krashat och styret blev vint och att jag precis köpt nytt styre och att blinkerserna strök med. Sen sa han bara aja ha en trevlig kväll .Men fixa bakdäcket, biinkersen och en hastighetsmätare tills nästa gång
    Dagens fail
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Dagens win är ju lätt festen jag va på.

Har ALLDRIG någonsin varit på en fest med så grymt drag!! Grymt ljudsysstem, Nybyggd villa med mkt plats, grym stämning, Gratis öl,vodka,whisky,Rakia ALLT massvis! Bäst av allt är ju: Massa brudar! 25 tjejer ,var av alla minst 7/10 (riktigt fräscha) och bara 11 killar (Som jag är mkt bra polare med)

Pricken över i't var ju att det utöver dom 25 snygga brudarna hade kommit 5-6 lite mindre fräscha tjejer. Det roligaste var när vi 3 killar som hade "huvudansvar" över festen ställde oss och skrek "ALLA KRALLIGA BRUDAR UT", "ALLA BRUDAR ÖVER 60 KILO UT!!" "Alla fula brudar ut!!". HAHA, Deras miner blev så jävla klockrena så att jag fan skulle kunna garva en månad åt dem!

Tröga idioter som dem är så sitter brudarna kvar och smuttar på sin dricka och säger "vi ska bara dricka klart" Dom drog så klart ut på tiden, så polaren tog glasen ifrån tjejerna och hälde ut skiten! HAHA Skit kul må jag säga!

Aja det va min dagens win iaf.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in