Sidan 30 av 153 Första ... 2028293031324080130 ... Sista
  1. #871
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    "Här nedan är några utav mina skjortor, har verkligen svårt att välja ut en av dem som favorit då de är speciella på olika sätt och passar olika bra till olika tillfällen."

    varför välja ut en favorit? du har ju på dig alla samtidigt
    Haha irl garv! Riktigt catchy.

    edit: Här har ni lite olika utav mina favorit outfits:

    Burberry skjorta
    1000 dollar jeans
    Armani kedjor
    Armani klocka osv
    Armani brillor
    -Och nej inget är fake!

    Steker lite i polon:


    Kände mig lite hästig:
    Senast redigerat av 4gg3 den 2010-11-11 klockan 00:00.
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  2. #872
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Använder alla de där skjortorna och jag har inte direkt köpt dom på 1 månad. Den äldsta utav dem tror jag är mellan 1-2 år och hade jag velat flasha med skjortor hade jag väl ändå tagit med alla? Tog de jag gillade mest och använder oftast.

    Tiger har ett gäng handskar har jag för mig, annars finns Ralph Lauren och i princip resten utav alla "överklass"märken eller vad man kan kalla det. Antagligen bara gå ut på stan och kika i några butiker.
    Nej klart jag förstår att du int köpt dom på en månad.. Lite onödigt o fortsätta skriva "tagit med alla" men visst ska inte haka upp mig..

    Tack för tipsen ska kolla upp det,

    Och även tack till quuz !

  3. #873
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Haha irl garv! Riktigt catchy.

    edit: Här har ni lite olika utav mina favorit outfits:
    Det kan vara din fulaste outfit so far.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  4. #874
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Haha irl garv! Riktigt catchy.

    edit: Här har ni lite olika utav mina favorit outfits:

    Burberry skjorta
    1000 dollar jeans
    Armani kedjor
    Armani klocka osv
    Armani brillor
    -Och nej inget är fake!

    Steker lite i polon:


    Kände mig lite hästig:
    Alltså den första bilden...Ser ut som en salig blandning mellan en smaklöst klädd ******, täbb samt efterbliven unge. Det är så mycket kring den första bilden som jag skulle vlja ha svar på men det är alltför mycket för att ens fråga. Men det jag undrar mest, varför fan har du tre klockor på dig?

  5. #875
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Alltså den första bilden...Ser ut som en salig blandning mellan en smaklöst klädd ******, täbb samt efterbliven unge. Det är så mycket kring den första bilden som jag skulle vlja ha svar på men det är alltför mycket för att ens fråga. Men det jag undrar mest, varför fan har du tre klockor på dig?
    +1

    Han kanske är helt efterbliven och måste ha tre styckna för att komma ihåg tiden?
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  6. #876
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Alltså den första bilden...Ser ut som en salig blandning mellan en smaklöst klädd ******, täbb samt efterbliven unge. Det är så mycket kring den första bilden som jag skulle vlja ha svar på men det är alltför mycket för att ens fråga. Men det jag undrar mest, varför fan har du tre klockor på dig?
    han älskar 3 !
    3 skjortor o 3 skärp och 3 klockor , allt på samma gång ..
    Nae men hoppas att du var ironisk med bilden !

  7. #877
    Han är antagligen inte seriös med den bilden, men vem vet
    F.d summertime

  8. #878
    Det är kväll, det är utomhus. Imo för mycket hassle att gå igenom för att ta en skämtbild. Ännu ett faktum som stärker mitt påstående är att grabben knyter skärp runt handleder och knän.

  9. #879

  10. #880
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Det kan vara din fulaste outfit so far.
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Alltså den första bilden...Ser ut som en salig blandning mellan en smaklöst klädd ******, täbb samt efterbliven unge. Det är så mycket kring den första bilden som jag skulle vlja ha svar på men det är alltför mycket för att ens fråga. Men det jag undrar mest, varför fan har du tre klockor på dig?
    Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    +1

    Han kanske är helt efterbliven och måste ha tre styckna för att komma ihåg tiden?
    Ni kan ju inte seriöst tro att ens Marcus Jannes (LurifaxFlux) skulle gå runt sådär! Jag satt hemma hos buppen och vi hade riktigt tråkigt, så jag tog på mig det fulaste jag kunde hitta och adderade kedjor och tre utav hans klockor. Resultated ser ni på bilden!
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  11. #881
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Ni kan ju inte seriöst tro att ens Marcus Jannes (LurifaxFlux) skulle gå runt sådär!
    vad har han med saken att göra?

  12. #882
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    vad har han med saken att göra?
    Han och august har nog samma syndrom.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  13. #883

  14. #884

  15. #885
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Okej, de där med byxorna var kul men inte de du länkade...

    Där går fan gränsen.
    Vad är skillnaden med att jag sprider ut den länken och att alla i denna tråden driver med mig? Ingen anser jag då Marcus skrev klart och tydligt i sin tråd på Flashback att han ville att folk skulle fixa backup på det så kallade dådet så att fler kunde bevittna det.

    edit: resten kan du/ni ta i PM då detta är fel plats att diskutera det på.
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  16. #886
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Kanske inte så passande att länka till en sida där en kille tar livet av sig på ett mopedforum. Lika stötande som din blogg dock.

  17. #887
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Vad är skillnaden med att jag sprider ut den länken och att alla i denna tråden driver med mig? Ingen anser jag då Marcus skrev klart och tydligt i sin tråd på Flashback att han ville att folk skulle fixa backup på det så kallade dådet så att fler kunde bevittna det.

    edit: resten kan du/ni ta i PM då detta är fel plats att diskutera det på.
    Skillnaden är att killen led av aspergers syndrom och var inte helt psykisk frisk. Du är däremot framstår jävla dum i huvudet. Du ser ut som fan, klär dig därefter, drar till med stela fula poser som endast får dig att se ännu sämre ut samt verkar besitta samma intelligensnivå som en treåring. Att du ens har mage att jämföra dig själv när folk driver med dig (för att du har tre skjortor på dig samtidgt och har skärp runt armar samt knän, vilket för övrigt strider mot alla vettiga normer samt mot all logik) bekräftar bara hur grovt dum i huvudet du framstår.

  18. #888
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Vad är skillnaden med att jag sprider ut den länken och att alla i denna tråden driver med mig? Ingen anser jag då Marcus skrev klart och tydligt i sin tråd på Flashback att han ville att folk skulle fixa backup på det så kallade dådet så att fler kunde bevittna det.

    edit: resten kan du/ni ta i PM då detta är fel plats att diskutera det på.

    Om du känner att någon driver med dig så ANMÄLER du inlägget, är inte svårare än så.
    Sådana länkar vill jag inte se i fortsättningen.
    Du har härmed tilldelats en muntlig varning!


    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Skillnaden är att killen led av aspergers syndrom och var inte helt psykisk frisk. Du är däremot framstår jävla dum i huvudet. Du ser ut som fan, klär dig därefter, drar till med stela fula poser som endast får dig att se ännu sämre ut samt verkar besitta samma intelligensnivå som en treåring. Att du ens har mage att jämföra dig själv när folk driver med dig (för att du har tre skjortor på dig samtidgt och har skärp runt armar samt knän, vilket för övrigt strider mot alla vettiga normer samt mot all logik) bekräftar bara hur grovt dum i huvudet du framstår.
    Sänk dig inte till hans nivå genom att hoppa på honom, anmäl inlägget istället så tar vi moderatorer hand om det.
    Personliga påhopp är emot forumets regler, även om man kan tycka att det är rätt för stunden.




    Eventuella frågor besvaras över PM.
    SLÄPP DETTA.
    NU.

  19. #889
    Hahaha! Sjukt va festligt.

    Skulle behöva lite hjälp med ny outfit. Det som ska inhandlas är t-shirt, jeans och skor. Öppen för många förslag här.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  20. #890
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Skillnaden är att killen led av aspergers syndrom och var inte helt psykisk frisk. Du är däremot framstår jävla dum i huvudet. Du ser ut som fan, klär dig därefter, drar till med stela fula poser som endast får dig att se ännu sämre ut samt verkar besitta samma intelligensnivå som en treåring. Att du ens har mage att jämföra dig själv när folk driver med dig (för att du har tre skjortor på dig samtidgt och har skärp runt armar samt knän, vilket för övrigt strider mot alla vettiga normer samt mot all logik) bekräftar bara hur grovt dum i huvudet du framstår.
    Hade jag bett dig kommenter hade jag gjort det, för du är nog den personen på hela forumet som jag inte bryr mig ett skit om. De andras kommentarer är hyffsat humoristiska och går att skratta med, men dig skrattar jag bara åt. Du tar de bilderna där jag experimenterat med mina kläder, sådant som jag lägger upp på bloggen och inte bär på stan. Resten då? Nej det struntar du fullständigt i, har man tre saker att driva om är det klart man gör det 3-4 gånger och skiter i hur patetisk man framstår som. Och kom nu inte att jag framstår som patetisk för att jag står för hur jag klär mig istället för att bara sitta bakom en datorskärm och tracka. Men funderar starkt på att lämna Mnf's stil och modetråd då flashback har ett grymt mycket större utbud!

    edit:

    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Hahaha! Sjukt va festligt.

    Skulle behöva lite hjälp med ny outfit. Det som ska inhandlas är t-shirt, jeans och skor. Öppen för många förslag här.
    The Local Firm har några riktigt snygga t-shirts och ett par grymt fräscha djupblå Jeans.
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  21. #891
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    n .....funderar starkt på att lämna Mnf's stil och modetråd då flashback har ett grymt mycket större utbud!

    edit:


    The Local Firm har några riktigt snygga t-shirts och ett par grymt fräscha djupblå Jeans.
    ¨

    nej !!!

    Ont: någon som vet vars jag kan hitta en kofta med krage? en som är stäng alltså gärna under 500

  22. #892
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Hade jag bett dig kommenter hade jag gjort det, för du är nog den personen på hela forumet som jag inte bryr mig ett skit om. De andras kommentarer är hyffsat humoristiska och går att skratta med, men dig skrattar jag bara åt. Du tar de bilderna där jag experimenterat med mina kläder, sådant som jag lägger upp på bloggen och inte bär på stan. Resten då? Nej det struntar du fullständigt i, har man tre saker att driva om är det klart man gör det 3-4 gånger och skiter i hur patetisk man framstår som. Och kom nu inte att jag framstår som patetisk för att jag står för hur jag klär mig istället för att bara sitta bakom en datorskärm och tracka. Men funderar starkt på att lämna Mnfs stil och modetråd då flashback har ett grymt mycket större utbud!

    edit:


    The Local Firm har några riktigt snygga t-shirts och ett par grymt fräscha djupblå Jeans.
    Resten, okej:
    Svart och blått är aldrig snyggt då det skär sig för mycket. Skjortärmarna är för korta då de ska sticka fram en bit när man har kavaj. Kavajen har enkelt sprud samt svarta knapper. Beiga byxor passar verkligen inte på hösten/vintern


    Att knäppa skjortan hela vägen upp utan slips/fluga gör att man ser ut som en uppblåst tysk soldat.


    Tre skjortor...Eller nee juste, det var en av dem få sakerna jag hängde upp mig på som bara var "experiment" och som du inte skulle gå med på stan eller vad det var.


    Två skjortor, ser minst lika illa ut som tre skjortor.


    Oerhört långa skjortärmar, ser ut som du lånat din pappas för stora skjorta. Skjortan bör även stoppas in när man använder kavaj. Sen så ska manschettknapparna var stängda såvidare du inte rullar upp ärmarna, fast du kanske missade den detaljen?


    Rocken ser väääldigt stor ut, ser ut som du har köpt en storlek för stort.


    Som sagt två skjortor....


    Nästan alltid ser det väldigt illa ut när ett underplagg är längre än ytterplagg, lika så i detta fallet


    Och ja, snälla lämna mnf och kom över till flashback, speciellt om du lipar när du får lite kritik här.

  23. #893
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    speciellt om du lipar när du får lite kritik här.
    hahah undrar hur det ska gå på flashback då

  24. #894
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Resten, okej:
    Svart och blått är aldrig snyggt då det skär sig för mycket. Skjortärmarna är för korta då de ska sticka fram en bit när man har kavaj. Kavajen har enkelt sprud samt svarta knapper. Beiga byxor passar verkligen inte på hösten/vintern


    Att knäppa skjortan hela vägen upp utan slips/fluga gör att man ser ut som en uppblåst tysk soldat.


    Tre skjortor...Eller nee juste, det var en av dem få sakerna jag hängde upp mig på som bara var "experiment" och som du inte skulle gå med på stan eller vad det var.


    Två skjortor, ser minst lika illa ut som tre skjortor.


    Oerhört långa skjortärmar, ser ut som du lånat din pappas för stora skjorta. Skjortan bör även stoppas in när man använder kavaj. Sen så ska manschettknapparna var stängda såvidare du inte rullar upp ärmarna, fast du kanske missade den detaljen?


    Rocken ser väääldigt stor ut, ser ut som du har köpt en storlek för stort.


    Som sagt två skjortor....


    Nästan alltid ser det väldigt illa ut när ett underplagg är längre än ytterplagg, lika så i detta fallet

    Och ja, snälla lämna mnf och kom över till flashback, speciellt om du lipar när du får lite kritik här.
    Beige är ett utav de färger som är inne i höst.

    Där kan jag hålla med dig, en miss utav mig!

    Experiment, ja.

    Har jag inget att försvara mig med förutom att det är min egen stil.

    Skjortärmarna är där uppknäppta, för jag helt enkelt ville att de skulle hamna lite längre ned.

    Rocken är i storlek XL och fick den för fjuttiga 200. Anledningen till att den ser ännu större ut är att den är såpass tunn att den inte har några egentliga former.

    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    hahah undrar hur det ska gå på flashback då
    Redan varit på flashback ett tack och fått helt okej kritik.

    När till och med Manolo anser att det är snyggt att exempelvis kavajen går under jackan känner jag inte för någon egen kommentar.
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  25. #895
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Redan varit på flashback ett tack och fått helt okej kritik.

    När till och med Manolo anser att det är snyggt att exempelvis kavajen går under jackan känner jag inte för någon egen kommentar.
    Du länkade ett inlägg, och vad jag såg hade du ingen av de som många här ifrågasatt mest. Lägg upp de också, skulle vara kul att se reaktionen.

  26. #896
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Beige är ett utav de färger som är inne i höst.

    Där kan jag hålla med dig, en miss utav mig!

    Experiment, ja.

    Har jag inget att försvara mig med förutom att det är min egen stil.

    Skjortärmarna är där uppknäppta, för jag helt enkelt ville att de skulle hamna lite längre ned.

    Rocken är i storlek XL och fick den för fjuttiga 200. Anledningen till att den ser ännu större ut är att den är såpass tunn att den inte har några egentliga former.



    Redan varit på flashback ett tack och fått helt okej kritik.

    När till och med Manolo anser att det är snyggt att exempelvis kavajen går under jackan känner jag inte för någon egen kommentar.
    Ja för att trender visar verkligen vad som alltid ser bäst ut och tar alltid hänsyn till korrekt färgmatchning och liknande. Beige är en sommarfärg och bör inte bäras på hösten, framförallt inte vintern. Då ser man bara ut som en vilsen täbb som inte har några andra byxor.

    Enbart för att den var billig var det värt att köpa ett plagg som är för stort vilket leder till att den sitter som en påse skit? Härlig logik där.

    Ja med tanke på att du verkar ha tagit bort inlägget där du hade tre skjortor på dig så.

    Nog att manolo inte är den bästa av bloggar men inte ens dem skulle förespråka en jacka som är kortare än en kavaj, då det alltid ser förjävligt ut och bara är fel, så där hittar du nog på.

  27. #897
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Redan varit på flashback ett tack och fått helt okej kritik.
    ja, men då la du inte upp bilderna där du hade 3 skjortor osv...

  28. #898
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ja, men då la du inte upp bilderna där du hade 3 skjortor osv...
    Haha jo


    Citat Ursprungligen postat av jumpcut
    Citat Ursprungligen postat av Canarsie
    Citat Ursprungligen postat av MrHurricane
    Såg riktigt illa ut!
    Citat Ursprungligen postat av redcollar
    Way to many layers! If you have multiple shirt on, then you could have a denim shirt and a flannel shirt perhaps? Looks odd with that much denim too... It does not look good when you roll up your sleeves with 3 shirts. Just looking clumsy and wierd. Better luck next time!
    Citat Ursprungligen postat av Vivoli
    Det här har ju ballat ur totalt. Vad är grejen med att ha flera stycken skjortor på sig? Om du vill ha dubbelt denim är väl jeansskjorta+jeansjacka det naturliga valet.
    Vad blir nästa nisch? Tre byxor?

  29. #899
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Ja för att trender visar verkligen vad som alltid ser bäst ut och tar alltid hänsyn till korrekt färgmatchning och liknande. Beige är en sommarfärg och bör inte bäras på hösten, framförallt inte vintern. Då ser man bara ut som en vilsen täbb som inte har några andra byxor.

    Enbart för att den var billig var det värt att köpa ett plagg som är för stort vilket leder till att den sitter som en påse skit? Härlig logik där.

    Ja med tanke på att du verkar ha tagit bort inlägget där du hade tre skjortor på dig så.

    Nog att manolo inte är den bästa av bloggar men inte ens dem skulle förespråka en jacka som är kortare än en kavaj, då det alltid ser förjävligt ut och bara är fel, så där hittar du nog på.
    Jag har inte raderat ett enda inlägg på min blogg, tyvärr!

    http://www.manolo.se/artiklar/artike...a-ytterplagget
    seeing is believing.

    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ja, men då la du inte upp bilderna där du hade 3 skjortor osv...
    Nej, men ni kritiserar ju inte bara den outfiten utan hela min stil.
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  30. #900
    aha just det där gamla inlägget... hade glömt det haha, läste bara det han gjorde alldeles nyss

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in