1. #3811
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Vart skrev jag såna som du? Kände empati för dig eftersom du verkar ha svårt för att få tjejerna på rygg...

    Något fel på dom som går fordon? Haha idiot. Hon är inte den snyggaste i världen, men ser bra ut. Dessutom väljer jag hellre någon som har lite bakom pannbenet än en skitsnygg tjej som är trög och tråkig, när de gäller umgänge alltså. Sa aldrig att jag va ihop med henne btw, läs lite nogrannare förfan
    Jag vet, kan inte redigera på mobilen.
    Haha. Skön är du. Nej, har jag sagt det? Jag går själv fordon. Men tjejerna i dem klasserna brukar väl inte vara något att hänga i granen? Eller har jag fel? Cola drickande snusmumrikar....

    Hur tycker du jag ska tolka det egentligen när du säger att du varit med samma brud ett tag?


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  2. #3812
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag vet, kan inte redigera på mobilen.
    Haha. Skön är du. Nej, har jag sagt det? Jag går själv fordon. Men tjejerna i dem klasserna brukar väl inte vara något att hänga i granen? Eller har jag fel? Cola drickande snusmumrikar....

    Hur tycker du jag ska tolka det egentligen när du säger att du varit med samma brud ett tag?


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Alla tjejer som går Fordon behöver inte vara så ! Känner många tjejer som går fordon som absolut inte är så,

  3. #3813
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag vet, kan inte redigera på mobilen.
    Haha. Skön är du. Nej, har jag sagt det? Jag går själv fordon. Men tjejerna i dem klasserna brukar väl inte vara något att hänga i granen? Eller har jag fel? Cola drickande snusmumrikar....

    Hur tycker du jag ska tolka det egentligen när du säger att du varit med samma brud ett tag?


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Hehe tack, många som säger de
    Lät så, men tolkade de väll fel. Många av brudarna är fula som stryk ja, men finns dom som sticker ut. Intresse gör inte alltid utseendet?

    Att jag inte orkar vara med samma tjej för länge, utan att jag tröttnar lätt.

  4. #3814
    Se till nu grabbar att ni blir kyssta på tolvslaget

  5. #3815
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Se till nu grabbar att ni blir kyssta på tolvslaget
    Flickvännen fick inte komma idag.

  6. #3816
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Flickvännen fick inte komma idag.
    Fyyfan. Har kommit överens med tjejen man är på G med!

  7. #3817

  8. #3818

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    Jag gillar din tankegång Mister! Kör hårt!!

    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

  9. #3819
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    YES ! Jag å bruden ja är lite halvt på G med vill ha en till filmkväll ! Känns så jävla bra just nu

  10. #3820
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    YES ! Jag å bruden ja är lite halvt på G med vill ha en till filmkväll ! Känns så jävla bra just nu
    Lycka till, hoppas du får mer än bara sitta bredvid varandra och kolla på nån värdelös jävla film bara
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  11. #3821
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Lycka till, hoppas du får mer än bara sitta bredvid varandra och kolla på nån värdelös jävla film bara
    Hehe aarå de gick ju bra förra gången satt

  12. #3822
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Hehe aarå de gick ju bra förra gången satt
    Hehe, jäässsååå

    F.ö så kommer "flickvännen?" över ikväll och sover här.. Hoppas väl på nåt roligt jag med
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  13. #3823
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Fast nu var det ju hon som ville vara KK med honom. Skulle han ha sex med henne nu skulle det ju inte göra honom känslokall, inte när hon vet om att han inte vill ha något förhållande.
    Vad hon säger är en sak och vad hon känner är en annan. Men ja, jag säger bara att han borde inse att hon antagligen vill mer än att vara kk.

    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tönt? Haha. Säger killen som tofflar mer än någon annan. Du verkar tro att ditt nuvarande förhållande kommer hålla livet ut. Inse att så är det inte. Och om du läste texten stod det att hon ville vara KK. Om man inte tar vara på ett sådan situation är man antagligen bög. Om inte tjejen i fråga ser ut som ett ras.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Det där "tönt" lade jag bara till för att det var du, jag menade faktiskt ingenting med det. Du måste nog ha misstagit mig för någon annan, jag tofflade något enormt i mitt förra förhållande och trodde verkligen på det. Men nu är det såhär att jag inte orkade mer så jag gjorde slut på det. Det är klart att jag hoppas på att mitt nuvarande förhållande (om det fortsätter som det gör nu) håller för alltid men jag tror såklart inte att det gör det.
    Ont igen: Bara av ren nyfikenhet, är han bög bara för att man inte vill utnyttja en tjej som antagligen gillar honom. Jag säger inte att han inte ska göra det, jag säger bara att han borde tänka över hur jobbig hon kommer att vara sen. Ärligt talat struntar jag i den dumma tjejen med tanke på att hon själv säger som hon gör, men hur jobbig kommer hon inte bli efteråt om hon nu redan gillar honom. Sen så borde han också tänka på henne, även om hon får skylla sig själv.

    Vi har helt enkelt olika åsikter, jag sitter inte inne i tråden tillräckligt mycket och läser för att kunna svara inom nästan en vecka så ska vi bara sluta diskutera?

  14. #3824
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Peace.

    Ringde tjejen jag gillar
    , full. Antagligen var det inte alls roligt för henne. Hoppas jag inte förstörde något. Ska inte höra av mig nu, intalar jag mig själv. Givetvis kommer det också skita sig. Men hon förväntar sig nästan att det är jag som ska höra av mig. Oooh, vet inte hur jag ska bete mig. Förbannade tjejer..
    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  15. #3825
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Hehe, jäässsååå

    F.ö så kommer "flickvännen?" över ikväll och sover här.. Hoppas väl på nåt roligt jag med
    Okej härligt

  16. #3826
    Umgicks ganska mycket med en riktigt trevlig brud igår, snackade med varandra större delen av kvällen och vi strulade väl endel. Dock inget mer än det tyvärr. Lite halvsvårt att säga, men hon verkar vara en tjej som jag faktiskt skulle kunna passa ihop med om man tänker på intressen och så. Enda problemet är att hon för bara nån vecka sen gjorde slut med sin kille som hon tydligen var ihop med ett bra tag... Även snackat med henne konstant sen inatt typ.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  17. #3827
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Umgicks ganska mycket med en riktigt trevlig brud igår, snackade med varandra större delen av kvällen och vi strulade väl endel. Dock inget mer än det tyvärr. Lite halvsvårt att säga, men hon verkar vara en tjej som jag faktiskt skulle kunna passa ihop med om man tänker på intressen och så. Enda problemet är att hon för bara nån vecka sen gjorde slut med sin kille som hon tydligen var ihop med ett bra tag... Även snackat med henne konstant sen inatt typ.
    Kör ba kör!

  18. #3828
    Då har man fixat sig en flikkah då

  19. #3829
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Då har man fixat sig en flikkah då
    Fiiiinflikkaahh?
    Man får gratulera!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  20. #3830
    Snart 2 månader med tjejen, känns bra

  21. #3831
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Fiiiinflikkaahh?
    Man får gratulera!
    Jåådaaa
    Tack

  22. #3832
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Då har man fixat sig en flikkah då
    Con.. Congra.. ää vafan congrattis påre



    Edit: är inte så bra på spanska

  23. #3833
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Con.. Congra.. ää vafan congrattis påre



    Edit: är inte så bra på spanska
    Haha Tackar ;D

  24. #3834

  25. #3835
    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    Skaffat sig en söt liten tjej nu då
    Bild då Anton?

  26. #3836
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    Skaffat sig en söt liten tjej nu då
    Bild or it never happend
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  27. #3837
    Har ett litet dilemma...

    Under nyårsafton så hängde jag endel med en skitsoft & jävligt snygg tjej! Iallafall så kysstes vi och gosades vid tolvslaget, sedan efter det så letade vi upp ett rum och myste i... Dock så var det en fest = massa folk. Så blev ju aldrig riktigt ensamma... Ja, säger inte mer än så. Vi hade iallafall riktigt trevligt. Skojjade & höll på, och hon verkade verkligen trivas!
    Sen efter festen, innan jag drog hem. Letade jag upp henne och sa hejdå! En lång kram, och nån liten puss & lite gulli-gull(?). Dock så tog jag inget nummer, dumt av mig...

    Nu till dilemmat. Vet sen innan att en polare är tokkär i henne! Han har sagt att hon varit skitsvår att få, osv. Därför tyckte jag det var lite kul att jag lyckades sen när jag kom på det!
    Men har ingen aning om han vet om att vi myste under nyår? Då han ej var där just då. Men massa folk var där, vi gick ju runt och så hela tiden, pussades/kramades "allmänt" och så. Folk skrev ju sen på FB dagen efter i chatten, typ "Var du med henne eller?". Så snacket kanske går, vet bara inte om det nått honom än.

    Vad ska jag göra tycker ni? Har i princip tänkt på henne sen nyår, hela tiden... Tyckte verkligen att det klickade! Lite råd, visa ord ifrån någon?
    "Inställningen är halva grejen"

  28. #3838
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Tjenare boiiis. Har ett problem, har ju ett tag vart på G med en tjej som gick bra till en början. Efter ett tag drog hon sig tillbaka pga hennes ex, hon va inte över honom. Vi pratade hit å dit ibland, och vi ska nu försöka igen och vi ska träffas på torsdag. Grejen är att jag har börjat prata med en annan tjej oxå på sistonde. Hon har börjat messa till mig endel där de ibland står att hon vill att jag ska komma å värme henne osv osv. Frågan är, hur gör jag ? Jag gillar den första tjej mer men samtidigt har jag kännt henne i 3 år och den andra i 2 månader. Help me Hare bra // hampus

  29. #3839
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Tjenare boiiis. Har ett problem, har ju ett tag vart på G med en tjej som gick bra till en början. Efter ett tag drog hon sig tillbaka pga hennes ex, hon va inte över honom. Vi pratade hit å dit ibland, och vi ska nu försöka igen och vi ska träffas på torsdag. Grejen är att jag har börjat prata med en annan tjej oxå på sistonde. Hon har börjat messa till mig endel där de ibland står att hon vill att jag ska komma å värme henne osv osv. Frågan är, hur gör jag ? Jag gillar den första tjej mer men samtidigt har jag kännt henne i 3 år och den andra i 2 månader. Help me Hare bra // hampus
    Gör det du känner att du vill. Att den ena tjejen är "på G" med dig samtidigt som hon inte är över sitt ex säger väl det mesta imo. Vet själv att det inte går hem utav egen erfarenhet.

  30. #3840
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Gör det du känner att du vill. Att den ena tjejen är "på G" med dig samtidigt som hon inte är över sitt ex säger väl det mesta imo. Vet själv att det inte går hem utav egen erfarenhet.
    Mjo men hon sa sist att hon har börjat tänka på mig mer som en pojkvän än en vanlig kompis. Aja tror jag tar beslutet efter torsdag, men samtidigt vill jag inte såra nån =/

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in