Sidan 13 av 15 Första ... 31112131415 Sista

Ämne: Tatuering

  1. #361
    haha, köpte mig en tattoo maskin idag!
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  2. #362
    Minns en kille, svensk sådan, som tatuerade "No Mercy" på kinden. Är det ingen som har bild?
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    haha, köpte mig en tattoo maskin idag!
    Använd den inte på någon bara.

  3. #363
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Minns en kille, svensk sådan, som tatuerade "No Mercy" på kinden. Är det ingen som har bild?

    Använd den inte på någon bara.
    http://9gag.com/gag/3070560

  4. #364
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Minns en kille, svensk sådan, som tatuerade "No Mercy" på kinden. Är det ingen som har bild?

    Använd den inte på någon bara.

    Han gick i min parallell klass i 9an. Armin heter han!

    https://www.facebook.com/arre.maxat
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  5. #365
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Han gick i min parallell klass i 9an. Armin heter han!

    https://www.facebook.com/arre.maxat
    Så jävla failad så det är helt sjukt haha.

  6. #366
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Han gick i min parallell klass i 9an. Armin heter han!

    https://www.facebook.com/arre.maxat
    vilken lirare!
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  7. #367
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Han gick i min parallell klass i 9an. Armin heter han!

    https://www.facebook.com/arre.maxat
    Det verkade ju inte sluta där heller. Hela ansiktet är nerkluddat med ren skit.

  8. #368
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det verkade ju inte sluta där heller. Hela ansiktet är nerkluddat med ren skit.
    Haha ja se på fan! Vilken jävla tratt.

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...55776315_n.jpg

  9. #369
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Min senaste baby!
    Namn:  156223_10150802389299021_759974020_9735524_52812237_n.jpg
Visningar: 2755
Storlek:  93,2 KB
    Namn:  156133_10150802356649021_759974020_9735499_770906827_n.jpg
Visningar: 2694
Storlek:  40,5 KB
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  10. #370
    Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
    Min senaste baby!
    Namn:  156223_10150802389299021_759974020_9735524_52812237_n.jpg
Visningar: 2755
Storlek:  93,2 KB
    Namn:  156133_10150802356649021_759974020_9735499_770906827_n.jpg
Visningar: 2694
Storlek:  40,5 KB
    Nice döh
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  11. #371

  12. #372
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    min nya


    Grym!

  13. #373

  14. #374
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    min nya

    Vill inte vara taskiga, men allvarligt? Fruktansvärt ful.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  15. #375
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vill inte vara taskiga, men allvarligt? Fruktansvärt ful.
    Måste hålla med. Betyder det något eller är det bara svarta streck runt armen?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  16. #376

  17. #377
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    Måste hålla med. Betyder det något eller är det bara svarta streck runt armen?
    upp med bild på era tatueringar.

    betyder nått? måste det betyda nått? kan man inte få ha nått på sin kropp bara för att man helt enkelt vill?
    o sen alla som klagar över att tatueringarna inte är lika skarpa eller välgjorda som dom på tv, vad fan tror ni?
    puckade idioter. nej jag är nöjd med mina fula tatueringar. det enda dom "betyder" är väl att ja har minnen från när jag gjorde dom.
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  18. #378
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    upp med bild på era tatueringar.

    betyder nått? måste det betyda nått? kan man inte få ha nått på sin kropp bara för att man helt enkelt vill?
    o sen alla som klagar över att tatueringarna inte är lika skarpa eller välgjorda som dom på tv, vad fan tror ni?
    puckade idioter. nej jag är nöjd med mina fula tatueringar. det enda dom "betyder" är väl att ja har minnen från när jag gjorde dom.
    Har ingen tatuering, så fort jag har en dyker den upp. Du kan vara en puckad idiot, sa aldrig att den behövde betyda något...
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  19. #379

  20. #380
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    upp med bild på era tatueringar.

    betyder nått? måste det betyda nått? kan man inte få ha nått på sin kropp bara för att man helt enkelt vill?
    o sen alla som klagar över att tatueringarna inte är lika skarpa eller välgjorda som dom på tv, vad fan tror ni?
    puckade idioter. nej jag är nöjd med mina fula tatueringar. det enda dom "betyder" är väl att ja har minnen från när jag gjorde dom.
    Vem har sagt något om att det måste betyda något? Det var en enkel fråga, och min egen åsikt. Jag gissar på att han la upp bild på sin tatuering för att få visa upp den samt ta emot eventuell kritik och andras åsiker?
    Du får gärna rätta mig om du sitter på mer information än vad jag gör.
    Och jag har ingen tatuering som jag kan lägga upp dessvärre, utan ger ut min åsikt till dem som har eftersom jag är intresserad av folks tankar kring tatueringar..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  21. #381

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Ja i ditt tycke antagligen. Allvarligt? Hade jag tyckt den var ful hade jag förmodligen inte tattuerat in den?

    Måste hålla med. Betyder det något eller är det bara svarta streck runt armen?
    Okej I Nya zeeland betyder den hur många man har dödat, fick jag reda på när den vart halvklar. För mig betyder den ingenting, tycker det är sjukt gay och töntigt att "den här tattueringen står för min farmor som gillade streck" etc. Jag lever bara en gång och gör dem tattueringarna jag tycker om, inget betydande än sålänge.

    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    ser fan grymt ut. ist för dom vanliga texterna och tribaltatueringarna
    Kul att nån här gillade den! Ja precis, är väl hyffsat ovanligt med black style som jag kallar det nu då de står still i skallen. Men mycket heltäckande svart alltså. Texter är något jag hatar, homo citat osv.. Tribaler är väl inte heller något jag funderat på att göra.


    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    upp med bild på era tatueringar.

    betyder nått? måste det betyda nått? kan man inte få ha nått på sin kropp bara för att man helt enkelt vill?
    o sen alla som klagar över att tatueringarna inte är lika skarpa eller välgjorda som dom på tv, vad fan tror ni?
    puckade idioter. nej jag är nöjd med mina fula tatueringar. det enda dom "betyder" är väl att ja har minnen från när jag gjorde dom.
    Kunde inte sagt det bättre själv! Denna är dock välgjord, men tagen dan efter så vart svullen som fan känns rätt mycket i efterhand, 10 gånger mer än stjärnorna.

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Vem har sagt något om att det måste betyda något? Det var en enkel fråga, och min egen åsikt. Jag gissar på att han la upp bild på sin tatuering för att få visa upp den samt ta emot eventuell kritik och andras åsiker?
    Du får gärna rätta mig om du sitter på mer information än vad jag gör.
    Och jag har ingen tatuering som jag kan lägga upp dessvärre, utan ger ut min åsikt till dem som har eftersom jag är intresserad av folks tankar kring tatueringar..
    Yes klart! Folk får tycka vad dom vill, hade jag inte kunnat ta negativa kommentarer hade jag inte lagt upp den. Är ju jag som ska gå runt med, huvudsaken är ju att jag är nöjd och kan skita i vad andra tycker om dom inte gillar den alltså Kritik ja, kan väl dock inte säga att jag fick kritik nu? ingen konstruktiv kritik iallafall, mest ett påståande att den inte var snygg.

  22. #382
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Ja i ditt tycke antagligen. Allvarligt? Hade jag tyckt den var ful hade jag förmodligen inte tattuerat in den?



    Okej I Nya zeeland betyder den hur många man har dödat, fick jag reda på när den vart halvklar. För mig betyder den ingenting, tycker det är sjukt gay och töntigt att "den här tattueringen står för min farmor som gillade streck" etc. Jag lever bara en gång och gör dem tattueringarna jag tycker om, inget betydande än sålänge.



    Kul att nån här gillade den! Ja precis, är väl hyffsat ovanligt med black style som jag kallar det nu då de står still i skallen. Men mycket heltäckande svart alltså. Texter är något jag hatar, homo citat osv.. Tribaler är väl inte heller något jag funderat på att göra.




    Kunde inte sagt det bättre själv! Denna är dock välgjord, men tagen dan efter så vart svullen som fan känns rätt mycket i efterhand, 10 gånger mer än stjärnorna.



    Yes klart! Folk får tycka vad dom vill, hade jag inte kunnat ta negativa kommentarer hade jag inte lagt upp den. Är ju jag som ska gå runt med, huvudsaken är ju att jag är nöjd och kan skita i vad andra tycker om dom inte gillar den alltså Kritik ja, kan väl dock inte säga att jag fick kritik nu? ingen konstruktiv kritik iallafall, mest ett påståande att den inte var snygg.
    Haha lite halvsnopet att få reda på det när den var halvklar?
    Så länge det inte står "No mercy" i ansiktet på dig så är de väll bra med lite udda tatueringar
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  23. #383
    någon som vill köpa tatto maskin?
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  24. #384

  25. #385
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    citerade inte bara dig?
    Du skrev IDIOTER, det är plural.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  26. #386
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Du skrev IDIOTER, det är plural.
    Du kan ju använda en bättre ton än att bara skriva rakt ut att den är fruktansvärt ful, titta dej själv i spegeln först ..

    BlasterGrurra^: Tyckte tatton var jävla nice , inte som en i mängden!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  27. #387
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Du kan ju använda en bättre ton än att bara skriva rakt ut att den är fruktansvärt ful, titta dej själv i spegeln först ..

    BlasterGrurra^: Tyckte tatton var jävla nice , inte som en i mängden!
    Tittar mig ovanligt ofta i spegeln och får allt som oftast höra att jag ser bra ut. Var det något mer du ville?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  28. #388
    Nu tycker jag generellt sett att tatueringar är ruskigt fult - men herregud, Gurra. Pust.

  29. #389

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Tackar, aah jag gillar den.

    Tittar mig ovanligt ofta i spegeln och får allt som oftast höra att jag ser bra ut. Var det något mer du ville?
    Gott självförtroende?

    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Nu tycker jag generellt sett att tatueringar är ruskigt fult - men herregud, Gurra. Pust.
    Jaop det är ju smaksak, du gillar den inte men jag gör. Vadå herregud haha? Varför tycker ni just denna är så mycket fulare än nån som gör en tribal på armen? Bara en fråga.

  30. #390
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Jaop det är ju smaksak, du gillar den inte men jag gör. Vadå herregud haha? Varför tycker ni just denna är så mycket fulare än nån som gör en tribal på armen? Bara en fråga.
    I och med att jag tycker allt är fult så blir denna också ful. Men det hade nog, tyvärr, tyckt ändå. Det ser inte alls bra ut. Hade _aldrig_ velat bära en sådan.

    Men skit samma, är du nöjd så är det väl inget att tjafsa över.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in