Sidan 1 av 15 12311 ... Sista

Ämne: Tatuering

  1. #1
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096

    Wink Tatuering

    Hittade ingen tråd, om det finns så måste personen som skapat den stava som en idiot eller så är sökfunktionen fucked.

    Iallafall, funderar på att gadda mig i insidan av överarmen med spader ess. Dock så vet jag inte om jag ska köra på ett helt kort eller bara spadersymbolen och ett A ovanför...

    Någon som har tips och idéer och kanske ett snyggt motiv?

  2. #2
    En polare har spadersymbolen tatuerad på armen, helsvart. Ser jävligt snyggt ut, skulle nog skippa "A" om jag vore du

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Hittade ingen tråd, om det finns så måste personen som skapat den stava som en idiot eller så är sökfunktionen fucked.

    Iallafall, funderar på att gadda mig i insidan av överarmen med spader ess. Dock så vet jag inte om jag ska köra på ett helt kort eller bara spadersymbolen och ett A ovanför...

    Någon som har tips och idéer och kanske ett snyggt motiv?
    Mitt tips till dig, är att du ritar upp något liknande det du vill ha, alternativt printar ut en bild. Sen går du till en Tattoo-studio och snackar med en artist där och frågar honom/henne. Dom kan lite bättre än många här vad som ser bäst ut och hur det blir bäst. Sedan kan även artisten göra en egen skiss och trycka den på utvalt ställe så du får se hur det ser ut

    Så gjorde jag, printade ut en text liknande det jag ville ha. Sen när det var dags visade jag honom bilderna och bad honom göra den lite mer personlig. Jag är skitnöjd!

  4. #4
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Jag hade kört på hela kortet då man visar med vad det är och vad det betyder
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  5. #5

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Mesig i min åsikt, om man tatuerar något ska det betyda något, men det är bara jag.
    Alla tänker vi olika!

  7. #7
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    En polare har spadersymbolen tatuerad på armen, helsvart. Ser jävligt snyggt ut, skulle nog skippa "A" om jag vore du
    Men då blir det ju bara spader
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Mitt tips till dig, är att du ritar upp något liknande det du vill ha, alternativt printar ut en bild. Sen går du till en Tattoo-studio och snackar med en artist där och frågar honom/henne. Dom kan lite bättre än många här vad som ser bäst ut och hur det blir bäst. Sedan kan även artisten göra en egen skiss och trycka den på utvalt ställe så du får se hur det ser ut

    Så gjorde jag, printade ut en text liknande det jag ville ha. Sen när det var dags visade jag honom bilderna och bad honom göra den lite mer personlig. Jag är skitnöjd!
    True story, men vet inte hur mycket man kan fixa med spader ess?

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jag hade kört på hela kortet då man visar med vad det är och vad det betyder
    Yeeee

    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Mesig i min åsikt, om man tatuerar något ska det betyda något, men det är bara jag.
    Spader ess har en plats i mitt hjärta

    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Alla tänker vi olika!
    True story!

  8. #8

  9. #9

  10. #10

  11. #11

  12. #12

  13. #13

  14. #14

  15. #15
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    nä det är ju du? gjorde denna av ren impuls, och allting går ju att rätta till?

    Sjukt dumt att göra en sådan ful tatuering enligt mig.. Om man ska ha något på kroppen som ska sitta där hela livet ska det fan va ordentligt gjort. Detta var nog bland de fulaste jag sett. :/ Ser ut nom något kladdat lite med en tushpenna (stavning?) på en lektion i skolan eller något ..
    ja den är ju verkligen klar med ju? :S
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  16. #16
    nej men den är ju helt skev!
    fuck you själv.

  17. #17

  18. #18
    man ser typ att det är ju inte lika mellanrum mellan linjerna osv men men din tatuering ..


    o här är min då

    fuck you själv.

  19. #19

  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Stor skillnad på "kvalitéerna" mellan din och pimmes tatueringar, ser mycker bättre ut Står den för något eller bara en kul grej?
    det är en polynesisk tribal, och jag är från polynesien så ja, den står för ngt.
    fuck you själv.

  21. #21

  22. #22

  23. #23
    EN kompis ritar min tatuering - Han ska dock fixa huvudet å lite till ( detta är bara en snabb skiss. Alltså inte den riktiga bilden som jag ska ha som tatuering).


  24. #24

  25. #25

  26. #26

  27. #27

  28. #28

  29. #29

  30. #30

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in