Sidan 6 av 6 Första ... 456
  1. #151
    Jag är beredd att hålla med alla andra. Jag Åkte bakom cruiset en större del. Jag såg din körning och den var ej ok. Att du inte ens klarar av att bemöta deras kritik utan att gå till personangrepp och dylikt visar verkligen hur mentalt efter du är. Har du så jävla svårt att läsa REGLER!? Alltid finns det en idiot som ska sabba för alla. Inser du inte att folk runt omkring tycker att du är största tönten?

    Jag ska göra alla andra här inne, och polisen en björntjänst nästa gång jag åker med ett cruise och ser att du uppenbarligen inte kan klarar att vistas i ett. Jag kommer personligen stanna hela skiten och gå fram till dig och slita av dig från din trashiga Aerox, låta resten av gänget rulla vidare medans du ligger med facet i backen samtidigt som jag ringer polisen och snällt förklarar för dom hur nära du var att klippa ett litet barn men bara drog vidare och att jag var tvungen att ingripa..

    Lita på mig, för jag kommer göra det om jag ser att ditt beteende upprepas.
    HAHAHHAHAHAAH jag skrattar riktigt snitch bre, kom och slit av mig kommer på summermeetet ajde

  2. #152

  3. #153
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Hahha vilka fegisar som sitter och skriver här efteråt
    Efteråt. Du vart tillsagt PÅ PLATS av huvudarrangör. Lika med så på säsongsavslut förra året stannades hela cruiset och skällde ut dig. Nästa träff är det stopp på detta.

    @Rexxy så tycker jag du stänger av han redan nu. Sådan här person vill vi inte veta av på varken forumet eller på Frihamnen träffarna vi i Frihamnen Crew arrangerar. Killen kan uppenbarligen inte bete sig på träffar eller i cruis (bekräftat av flera vittnen) Samt ej föra en god samtals ton och kommer med personangrepp på forumet. Men bra att du sa till han (Y)
    Senast redigerat av abk den 2012-06-19 klockan 10:10.
    Rieju RRX

  4. #154
    Han lär ändå inte komma på nästa cruise eller meet för ingen vill ju ha honom där. En kaxig svensk grabb som bryter på svenskan? Spela inte Ali farlig, du tjänar ingenting på det.
    Peugot Vivacity Stunt.

  5. #155

  6. #156

  7. #157

  8. #158
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Va det du som kom fram till mig på frihamnen?
    Om killen som kom fram till mig hade vari trevlig hade jag ochså varit de men när han höjer rösten till mi, .......
    Nej det var jag som gjorde det. Varför ska jag gå fram och vara vänlig när jag redan har förklarat alla cruiseregler TYDLIGT för ALLA? Och du väljer att bryta dem ändå?

    Nu har jag fått nog av dig. Ger dig några dagar semester så har du tid att lära dig forumets regler. Dubbelpost och allmänt oseriöst beteende är inte okej. Plugga trafikregler är ingen dum idé det heller.
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  9. #159
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    HAHAHHAHAHAAH jag skrattar riktigt snitch bre, kom och slit av mig kommer på summermeetet ajde
    Fine. Kan du inte bete dig som folk kommer jag att ingripa. Har inget problem med att ställa till med en scen om så behövs.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  10. #160

  11. #161
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Citat Ursprungligen postat av dannedamp Visa inlägg
    vart tog filmen vägen ?
    Jävla tjat. har knappt nått material. Ska filma lite ikväll så redigerar väl nån kväll jag har tid.
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  12. #162
    Larsson_aeroxs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Motala staden vid vattnet!
    Inlägg
    138
    ni kan inte ha en träff när man fått sin lön så man har råd att åka upp osv efter den tjugofemte juli ? ;D, skulle va soft !

  13. #163
    Citat Ursprungligen postat av Larsson_aerox Visa inlägg
    ni kan inte ha en träff när man fått sin lön så man har råd att åka upp osv efter den tjugofemte juli ? ;D, skulle va soft !
    Bara lägga undan lite pengar annars.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in