Sidan 3 av 4 Första 1234 Sista
  1. #61
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Kollar in nån gång ibland! Reggade mig i början av -09. Fan vad forumet har förändrats!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  2. #62

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Västra Götaland
    Inlägg
    57
    Vet inte om jag klassas som gammal men minns att jag registrerade mig i juli 2007 på förra forumet.

  3. #63
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Fick för mig att kolla läget här igår natt. Ser att en del fortfarande är smått aktiva.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  4. #64
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    Fick för mig att kolla läget här igår natt. Ser att en del fortfarande är smått aktiva.
    Va de inte du som renoverade en vit 850?

  5. #65
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Va de inte du som renoverade en vit 850?
    Nej, men jag hade dock en svart 850 t5 för några år seda, och på gamla forumet.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  6. #66
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    haha herrejävlar, här var det längesen man var in. Fick en chock när jag kom in, vad har hänt med forumet? Dessvärre verkar det vara mer dött än någonsin.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #67
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha herrejävlar, här var det längesen man var in. Fick en chock när jag kom in, vad har hänt med forumet? Dessvärre verkar det vara mer dött än någonsin.
    Jo det är tyvärr sten dött.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  8. #68

  9. #69
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Det som har hänt är att det börjar bli lite förändringar vilket är jävligt bra Men stilla är det ju tyvärr. hoppas på mera aktivitet till sommaren.
    Som du skriver så är det mycket som är under förbättring till det bättre och nya medlemmar kommer att komma in.

  10. #70
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Det som har hänt är att det börjar bli lite förändringar vilket är jävligt bra Men stilla är det ju tyvärr. hoppas på mera aktivitet till sommaren.
    Ja det vore ju kul. Jag saknar detta forum.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #71
    Citat Ursprungligen postat av GZ1 Visa inlägg
    Som du skriver så är det mycket som är under förbättring till det bättre och nya medlemmar kommer att komma in.
    Hoppas vi på.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  12. #72
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    Nej, men jag hade dock en svart 850 t5 för några år seda, och på gamla forumet.
    Ja juste! Du hade något projekt på den också? Va hette han som med den vita då? Han totalrenoverade bilen.

  13. #73
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Ja juste! Du hade något projekt på den också? Va hette han som med den vita då? Han totalrenoverade bilen.
    nja, just det. byggde om den från automatlåda till manuell låda från 850 r. sen var det bara krims krams. haha. är vän med han på garaget.org. han håller nog på än idag med sina renoveringar.

    http://www.garaget.org/Dennis_999 här är han
    Senast redigerat av Derbi_krille den 2014-02-26 klockan 22:37.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  14. #74
    Här var det länge sen man va in.. Lär väl inte räknas som nån gammal medlem men var med under rifat och rallye-tiden iaf
    Most stickpeople are black

  15. #75
    Waddup MoppeNet.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  16. #76
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Är kvar, var väll mest aktiv mellan 2009 till Yellowtail la ned forumet. Fan vad jag saknar det "gamla forumet"
    någon som har en aning om varför det gamla forumet las ner?

  17. #77
    Citat Ursprungligen postat av HooK Visa inlägg
    någon som har en aning om varför det gamla forumet las ner?
    En ny ägare köpte hela Moppenet, hade stora planer för utveckling och ändring - bytte bland annat namnet för att dyka upp i googlesökningar på "Garaget" och skulle omvandla forumet till ett forum för alla typer av fordon. Han gjorde misstaget att inte ta hänsyn till vad befintliga moderatorer och medlemmar tyckte, så när tillräckligt många kände sig tillräckligt överkörda startades ett nytt forum av det gamla folket. Gamla moppenet var just då stängt för uppdatering, och ligger kvar på det viset än idag.

  18. #78
    någon som har en aning om det går att ta över gamla forumet? kanske är lite fel med två forum men man kan ju alltid flytta över gamla projekt till detta forumet.

  19. #79

  20. #80

  21. #81

  22. #82
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Ah, kära gamla moppenet! Vad har hänt, på min tid var här fullt ös inne. Lite tråkigt att se att det dör ut.
    Kom in här igen för att jag går i tankarna att köpa en moppe till sommaren att glida runt på. Hade varit nice.

    Inte många man känner igen, någon som kommer ihåg mig?

  23. #83
    Haha vad är det här för nytt skit?! Fullt med färger som inte alls passar.. pju tur man inte är 15 längre så man sitter här hela dagarna

  24. #84

  25. #85
    Citat Ursprungligen postat av CiaoCiao Visa inlägg
    Haha vad är det här för nytt skit?! Fullt med färger som inte alls passar.. pju tur man inte är 15 längre så man sitter här hela dagarna
    Går fortfarande att ändra tbx till gamla layouten längst ner på sidan.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  26. #86

  27. #87
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    visst är man kvar
    Är du tillbaka? Trodde våra PK-moderatorer hade permbannat dig?! Vilka tider de var när du var aktiv!!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #88
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Är du tillbaka? Trodde våra PK-moderatorer hade permbannat dig?! Vilka tider de var när du var aktiv!!
    självklart, 2 års bann men nu är jag back får se hur aktiv man kommer att vara dock med tanke på hur dött det verkar

  29. #89
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    visst är man kvar
    Seså, nu kommer nog MNF på fötter igen.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  30. #90
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    självklart, 2 års bann men nu är jag back får se hur aktiv man kommer att vara dock med tanke på hur dött det verkar
    Haha inte ens våra expo-infiltrerade moderatorer kan stoppa dig! Var inte sån, är ju val snart!!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in