More

Ville inte rattsurfa – får böter på 3000 kr

25 december, 2025

Britt-Marie ville inte rattsurfa. Då körde hon in på en vägficka för att läsa ett sms från sin läkare. Då fick hon 3000 kronor i böter av polisen. Rattsurfning blir ett allt större problem i svenska trafiken. Förra året bötfälldes 20 000 bilister. I år kan det bli ännu fler. Och det är bara toppen

Läs mer

K
L
Generated by Feedzy