Sidan 2 av 305 Första 12341252102 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #31

  2. En kille med relativt nytaget körkort skulle drifta lite.
    Observera att det är ca 50meter från en skola.








  3. #33




  4. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Snacka om bortgjord. Hoppas han inte får ut en spänn på försäkringen.

    hade det där vart jag så hade jag skaffat mig ut så långt ut i urskogarna så jagaldrig mer hade sett en människa igen. Av ren skam.
    En mer toatal fail går inte att uppbringa.
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-05-27 klockan 00:15.

  5. #37
    Vill sova, men har ingen lust.

  6. #38
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Snacka om bortgjord. Hoppas han inte får ut en spänn på försäkringen.
    Varför tycker du att han inte ska få det?

    Ont: Hade fil i kaffet istället för mjölk.

  7. #39

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Granath Visa inlägg
    Varför tycker du att han inte ska få det?

    Ont: Hade fil i kaffet istället för mjölk.
    Är man så dum och skall styla så har han fan förtjänat det där. Och jag tippar att f-bolaget ser det där som självförvållat.

  8. #40
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Slutar inte förs än klockan 18;00 idag ;(
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  9. #41
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    min underbara, arbetslösa morgon är förstörd...

    först börjar brorsans väckarklocka ringa ca 08:00. skiter i det och väntar på att han ska stänga av den. efter en timme så går jag in och slår halvt isönder den. efter det börjar våran pappegojja få fnatt och gala som en idiot. men slutar efter endast en kvart då farsan kommer in och säger åt den... sen börjar farsan snacka högt i telefonen om hur jävla dåligt samhället är med alla politiker, invandrare, arbetslösheten, skatterna och belastningarna på samhället med alla lån... och efter det kommer brorsan in och försöker snacka om något roligt han upptäckte under gårdagen medans när jag försöker sova. (han är cp, behöver inte ens säga något utan han kan stå och prata i sin egna värld) efter det börjar någon brud messa mig ... -.-

  10. #42
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    http://www.dagbladet.no/a/11875933/

    jaa-a va ska man säga
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  11. #43
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Detta hände för 10 minuter sen:
    Har varit ute på chilldag med skolan, kommer hem och upptäcker att ingen är hemma. Har inga nycklar med mig heller.
    Sätter mig utanför och väntar och då, BAM, jag blir så jävla skitnödig. Ingen annan utväg än att klämma bakom garaget. Sagt och gjort så sätter jag mig bakom och trycker. Kollar höger och ser min granne gå in i deras förråd. Fort som fan hoppar jag upp ur min lutande ställning, rycker upp shortsen och springer in på tomten igen vilket resulterar i nerbajsade shorts. Tar av dem, torkar mig ett par varv med kallingarna och drar på mig mina badshorts som jag hade med. Givetvis kommer farsan hem då precis med bilen, och där står jag med en påse med bajs i den ena handen och nerkletade kallingar och shorts i den andra. Lite diskret går jag ut till brunnen på gatan utanför huset och dumpar allt i

  12. #44
    Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    Herregud...Att en tvååring ens klarar av att röka så mycket.

    Ja, sorligt i vilket fall.

    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Detta hände för 10 minuter sen:
    Har varit ute på chilldag med skolan, kommer hem och upptäcker att ingen är hemma. Har inga nycklar med mig heller.
    Sätter mig utanför och väntar och då, BAM, jag blir så jävla skitnödig. Ingen annan utväg än att klämma bakom garaget. Sagt och gjort så sätter jag mig bakom och trycker. Kollar höger och ser min granne gå in i deras förråd. Fort som fan hoppar jag upp ur min lutande ställning, rycker upp shortsen och springer in på tomten igen vilket resulterar i nerbajsade shorts. Tar av dem, torkar mig ett par varv med kallingarna och drar på mig mina badshorts som jag hade med. Givetvis kommer farsan hem då precis med bilen, och där står jag med en påse med bajs i den ena handen och nerkletade kallingar och shorts i den andra. Lite diskret går jag ut till brunnen på gatan utanför huset och dumpar allt i
    Haha, varför slängde du det? Det hade väl räckt att spola av det med en vattenslang o lägga det i tvätten

  13. #45
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg

    Haha, varför slängde du det? Det hade väl räckt att spola av det med en vattenslang o lägga det i tvätten
    Äh, orkade inte lägga ner så mycket tid på ett par sketna shorts och kallingar + min fassa fick inte väcka misstankar

  14. #46
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Herregud...Att en tvååring ens klarar av att röka så mycket.

    Ja, sorligt i vilket fall.
    Tryckte du på bilden? det är en video på han när han röker, helt sjukt att en 2 åring röker och gjort det i ett halvt år, dessutom är han kraftigt överviktig. 2 år 25kg, min lillebror blir 5 år och han är runt 20kg.
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  15. #47
    Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    Tryckte du på bilden? det är en video på han när han röker, helt sjukt att en 2 åring röker och gjort det i ett halvt år, dessutom är han kraftigt överviktig. 2 år 25kg, min lillebror blir 5 år och han är runt 20kg.
    Ja. Jag tittade på filmen. Men jag tycker det är ofattbart att hans kroppar klarar av det.

    5 år och väger 20kg? Det är väl väldigt lite? Fast vikt varierar ju väldigt mycket i den åldern. När jag tänker efter så ena syrran som är 6 väger typ 18 och andra syrran som är 4 väger också 18

  16. #48
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Jag har praktik på ett ställe i Västerås, och min "handledare" som gick ut gymnasiet förra året skulle ringa till ett ställe för de hade haft problem med datormusen, den reagerade tydligen inte och pekaren "fladdrade" ( ).

    Det var jävligt kul att höra konversationen eftersom en kvinna svarade;

    -Hej, det är ****** från ******, har du fortfarande problem med din mus?

    Både jag och hon på andra sidan började skratta och han fatta direkt att något gick fel där, jävla tur att han inte la till "Fladdrar den fortfarande".

  17. #49


  18. #51
    Citat Ursprungligen postat av FredriKkh Visa inlägg
    Är nog samma för alla :/ Men är väll till för all spamning..tyvärr
    Lägg till ett par vita punkter eller nått, de syns ändå inte.

  19. #52
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Ja. Jag tittade på filmen. Men jag tycker det är ofattbart att hans kroppar klarar av det.

    5 år och väger 20kg? Det är väl väldigt lite? Fast vikt varierar ju väldigt mycket i den åldern. När jag tänker efter så ena syrran som är 6 väger typ 18 och andra syrran som är 4 väger också 18
    20-25kg vilket int alls e så mycket i den åldern dessutom så är det ännu runt 4 månader tills han blir 5 år men fortfarande är 25kg riktigt jävla mycket för en 2 åring, haha

    ont. Mittiallt ringer en kompis o frågar mig vad en "robsan" på en lastbil e för någonting?? tror jag han fråga. Så sa han att ja sku googla det fittit snabbt och säga vad det är för något. Men mittiallt hörde man bara pip pip pip så hade han lågt på exakt efter 30 sekunder, så jag blev o undra lite. Ringde upp honom så säger han att han och 2 till av mina kompisar har frågesport(vem vill bli miljonär) så han hade valt att ringa en vän, så de förklarade hela saken
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  20. #53
    Dagens fail är matteprovet som man gjorde imorse

  21. #54
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Att det inte finns något att göra på jobbet
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  22. #55
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Att det inte finns något att göra på jobbet
    Får du inte åka hem då?

  23. #56
    bombhot på stadshuset var en present som någon hade snott på 80 talet och lämnade tillbakaden i ett paket som det stod "Not to be taken away" halva centrum va avspärrat

  24. #57

  25. Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Va tvungen att köpa en blomjä*el för att det är morsdag på söndag.
    Hade väl räckt å köpa nån sketen "Amelia" eller liknande i närmaste ICA-affär

  26. #59
    Att man bara får cirka 700kr av 2700 i studiebidrag denna månaden. -_-

    //SD
    http://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!

  27. #60

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in