Ämne: Dagens Fail!

  1. #3361
    omfg.... jag nös nyss blod på hela skärmen! vet ni hur jag fick bort det då? jag slickade bort det! sen kom jag på att det var näsblod så jag gick in och försökte spy
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  2. #3362
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    omfg.... jag nös nyss blod på hela skärmen! vet ni hur jag fick bort det då? jag slickade bort det! sen kom jag på att det var näsblod så jag gick in och försökte spy
    snälla... usch

    ont: regn.


  3. #3363
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    snälla... usch

    ont: regn.
    en win är att jag lyssnade nyss på sierra leone nu är det freestylers - cracks (flux pavilion remix)
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  4. #3364
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Posthunters
    Haha
    Höll på å krascha bilen idag... Jävla älgar
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #3365

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Haha
    Höll på å krascha bilen idag... Jävla älgar
    Tuta på den.
    Så blir den gladare

  6. #3366
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Gårdagens fail:
    Var med flickvännen tills hennes häst då. Och det är en bit till närmaste ridställe så hon rider från sitt stall och jag tar bilen bakom henne.
    Sen på tillbaka vägen sen så kör jag om henne och väntar vid typ en parkering, där det stod massa bilar för det var någon hund träff.
    Så när flickvännen börjar närma sig bestämmer jag mig för att fota henne genom backspegeln. Tar några foton.
    Sedan kommen en arg jävla kärring upp till bilen och frågar varför jag fotar deras bilar.
    Jag bara; Ta de lugnt, du kan få kolla mina foton om du vill? Jag fotar bara min flickvän.
    Hon; Nej! Jag vill inte se dom!
    Jag; Nehe. Drar upp fönstret och sitter kvar en stund bara för att jävlas.
    Asså såna jävla surkärringar det finns. Ju jag fotar ju gärna deras 240 och 740 som ser helt sönderkörda ut när jag sitter i min S60?

  7. #3367
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Tuta på den.
    Så blir den gladare
    Brukar tuta på alla jävla hästar som tror att vägen vid vårat hus är en jävla ridstig!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Gårdagens fail:
    Var med flickvännen tills hennes häst då. Och det är en bit till närmaste ridställe så hon rider från sitt stall och jag tar bilen bakom henne.
    Sen på tillbaka vägen sen så kör jag om henne och väntar vid typ en parkering, där det stod massa bilar för det var någon hund träff.
    Så när flickvännen börjar närma sig bestämmer jag mig för att fota henne genom backspegeln. Tar några foton.
    Sedan kommen en arg jävla kärring upp till bilen och frågar varför jag fotar deras bilar.
    Jag bara; Ta de lugnt, du kan få kolla mina foton om du vill? Jag fotar bara min flickvän.
    Hon; Nej! Jag vill inte se dom!
    Jag; Nehe. Drar upp fönstret och sitter kvar en stund bara för att jävlas.
    Asså såna jävla surkärringar det finns. Ju jag fotar ju gärna deras 240 och 740 som ser helt sönderkörda ut när jag sitter i min S60?
    Det är kul å jävlas med gamla surkärringar å gubbar!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #3368
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Fyfan såg en gal1 stor spindel i badrummet!!! Största jag sett i sverige fan!

  9. #3369

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Fyfan såg en gal1 stor spindel i badrummet!!! Största jag sett i sverige fan!
    Haha, myggor skrämmer mig mer

  10. #3370
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Gårdagens fail:
    Var med flickvännen tills hennes häst då. Och det är en bit till närmaste ridställe så hon rider från sitt stall och jag tar bilen bakom henne.
    Sen på tillbaka vägen sen så kör jag om henne och väntar vid typ en parkering, där det stod massa bilar för det var någon hund träff.
    Så när flickvännen börjar närma sig bestämmer jag mig för att fota henne genom backspegeln. Tar några foton.
    Sedan kommen en arg jävla kärring upp till bilen och frågar varför jag fotar deras bilar.
    Jag bara; Ta de lugnt, du kan få kolla mina foton om du vill? Jag fotar bara min flickvän.
    Hon; Nej! Jag vill inte se dom!
    Jag; Nehe. Drar upp fönstret och sitter kvar en stund bara för att jävlas.
    Asså såna jävla surkärringar det finns. Ju jag fotar ju gärna deras 240 och 740 som ser helt sönderkörda ut när jag sitter i min S60?
    Haha , aldrig någon idé att försöka övertyga en gammal kärring om att dom har fel.
    Dom kan inte bli ägda av små pojkar utan dom har bara rätt.
    Jävligt störande faktiskt xD
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  11. #3371

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Brukar tuta på alla jävla hästar som tror att vägen vid vårat hus är en jävla ridstig!

    Det är kul å jävlas med gamla surkärringar å gubbar!
    Vi kan gå över till natt tråden så slipper vi posta här!
    Men jag ska fan se till att skaffa en ordenlig tuta när jag skaffa bil. Så man kan skrämma folk och ha redigt roligt!
    Lastbilstuta

  12. #3372
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det är kul å jävlas med gamla surkärringar å gubbar!
    Jofan, satt där en stund med baslåtar som fick ytterbackspeglarna att vibrera, music is for sharing!

    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Haha , aldrig någon idé att försöka övertyga en gammal kärring om att dom har fel.
    Dom kan inte bli ägda av små pojkar utan dom har bara rätt.
    Jävligt störande faktiskt xD
    Ne dom har ju alltid rätt.
    Ja precis, hon hade väl kastat min kamera i marken antagligen ifall jag hade gett den till henne.
    Ah sjukt störande.
    Kan berätta en annan sak om en pensionär jag var med om nyligen, tar de dock i Nattråden.

  13. #3373

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Strömavbrott mellan 9 och 11:37 , ingenting hade ström heller (mobil osv) och ingen polare hemma heller

    Sen det här pissvädret som har hållt i sig sen igår.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  14. #3374
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Att Rifat ärligt talat tror att han är Moppenets guldstjärna. *suck*

  15. #3375
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Insåg nyss att jag har 23h och 8min kvar på lovet

  16. #3376
    Fan va trött jag börjar bli på speciellt aftonbladet när dom skriver om dessa "iPhone dödare"

    "HTC Sensation är nästa supermobil. Det är HTCs första telefon med dubbel processorkärna och om det går som företaget vill så är det här den nya iPhone-dödaren"

    amen shit, Vilken mobil som helst nu för tiden slår iPhone i nästan allt förutom popularitet.

  17. #3377
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Fan va trött jag börjar bli på speciellt aftonbladet när dom skriver om dessa "iPhone dödare"

    "HTC Sensation är nästa supermobil. Det är HTCs första telefon med dubbel processorkärna och om det går som företaget vill så är det här den nya iPhone-dödaren"

    amen shit, Vilken mobil som helst nu för tiden slår iPhone i nästan allt förutom popularitet.
    Sjukt irriterande, iphone är ju endå mer än 1 år gammal nu?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  18. #3378
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Fan va trött jag börjar bli på speciellt aftonbladet när dom skriver om dessa "iPhone dödare"

    "HTC Sensation är nästa supermobil. Det är HTCs första telefon med dubbel processorkärna och om det går som företaget vill så är det här den nya iPhone-dödaren"

    amen shit, Vilken mobil som helst nu för tiden slår iPhone i nästan allt förutom popularitet.
    Finns fortfarnde inget som slår användarvänligheten skulle jag säga. Iaf när man väl är inne på mobilen. Testade android för första gången för ett par dagar sen (Sensation). Kände mig helt borta, hittade inte det jag ville, och allt kändes skumt. Jämförde med när jag testade iPhone för första gången (FW låg då på 1.1.4 ) och jag hittade precis det jag ville hela tiden, och allt kändes perfekt.

  19. #3379
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Fan va trött jag börjar bli på speciellt aftonbladet när dom skriver om dessa "iPhone dödare"

    "HTC Sensation är nästa supermobil. Det är HTCs första telefon med dubbel processorkärna och om det går som företaget vill så är det här den nya iPhone-dödaren"

    amen shit, Vilken mobil som helst nu för tiden slår iPhone i nästan allt förutom popularitet.
    Vad förväntar du dig att höra från Afton****n då? Dom är ju dumma i huvudet.

    Och Fyren, är inte det bara en vane sak då?

  20. #3380
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Sjukt irriterande, iphone är ju endå mer än 1 år gammal nu?
    Jo, Menar du 4an?

    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Finns fortfarnde inget som slår användarvänligheten skulle jag säga. Iaf när man väl är inne på mobilen. Testade android för första gången för ett par dagar sen (Sensation). Kände mig helt borta, hittade inte det jag ville, och allt kändes skumt. Jämförde med när jag testade iPhone för första gången (FW låg då på 1.1.4 ) och jag hittade precis det jag ville hela tiden, och allt kändes perfekt.

    Klart iPhone har lättare menyer. Nästan lite för simpla och stela. Finns inget jag saknar i IOS faktiskt.
    Jag själv har i alla fall aldrig haft problem med att hitta något i Android.

  21. #3381
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Finns fortfarnde inget som slår användarvänligheten skulle jag säga. Iaf när man väl är inne på mobilen. Testade android för första gången för ett par dagar sen (Sensation). Kände mig helt borta, hittade inte det jag ville, och allt kändes skumt. Jämförde med när jag testade iPhone för första gången (FW låg då på 1.1.4 ) och jag hittade precis det jag ville hela tiden, och allt kändes perfekt.
    Tvärtom för mig när jag prövat iphone/ipad
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  22. #3382
    Btw, vi tar detta i Google Android tråden ist, så vi inte skräpar ner så mkt

    Eller i mobiltråden

  23. #3383

  24. #3384
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Moppenets undergång är nu här!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  25. #3385
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Moppenets undergång är nu här!
    Wait, what ?
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  26. #3386

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Första gången sen i fredags natt jag är inne på mnf. Har fan inte kommit in innan

  27. #3387

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Första gången sen i fredags natt jag är inne på mnf. Har fan inte kommit in innan
    Samma här
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  28. #3388
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Första gången sen i fredags natt jag är inne på mnf. Har fan inte kommit in innan
    Bara för dom har lekt med servers igen

  29. #3389
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Vi kan gå över till natt tråden så slipper vi posta här!
    Men jag ska fan se till att skaffa en ordenlig tuta när jag skaffa bil. Så man kan skrämma folk och ha redigt roligt!
    Lastbilstuta
    http://hornblasters.com
    http://www.youtube.com/watch?v=icnRMW6P9nc

  30. #3390

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in