Sidan 3 av 4 Första 1234 Sista

Ämne: TSR hat

tar tillbaka allt gott jag sagt om mnf. nu har dom fan bevisat vilka svin dom är. mina projekt ska ner därifrån och ska aldrig ha något att göra med skiten.

att jag får skit för att jag är medlem på tsr och gillar (gillade) båda forumen och vill kolla på roliga projekt. det ä bara banslig stil om ni frågar mig.

sen när moderatorer skriver "hahaha, det var väldigt roliga konspirationsteorier, och skåningen är ju lika skullfucked som vanligt " är ju totalt respektlöst.

dock är inte jag lika barnslig som en hel del mnf:are är och kommer inte totalspamma mnf med skit.

sen verkar ni inte ha "indianerna i kanoten" heller precis. speciellt inte när det gäller mognadsindianer.

tack för mig! kommer aldrig visa mig här igen. må ni brinna i helvetet.

bensinskalles avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    asså hahahah åååh vad jag älskar att läsa alla fucko-trådar på TSR
    Jotack, man får ju sådan skön lust att bara radera och banna... Alldeles för snäll attityd mot idioter på forumet och det kommer bara klagomål från icke läskunniga nybörjare när de blir varnade efter 10 felposter...

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av PoWeRKinG Visa inlägg
    tar tillbaka allt gott jag sagt om mnf. nu har dom fan bevisat vilka svin dom är. mina projekt ska ner därifrån och ska aldrig ha något att göra med skiten.

att jag får skit för att jag är medlem på tsr och gillar (gillade) båda forumen och vill kolla på roliga projekt. det ä bara banslig stil om ni frågar mig.

sen när moderatorer skriver "hahaha, det var väldigt roliga konspirationsteorier, och skåningen är ju lika skullfucked som vanligt " är ju totalt respektlöst.

dock är inte jag lika barnslig som en hel del mnf:are är och kommer inte totalspamma mnf med skit.

sen verkar ni inte ha "indianerna i kanoten" heller precis. speciellt inte när det gäller mognadsindianer.

Det var ju för fan du ditt arsel som satt och skrev på TSR att du inte gillade MNF, klart som fan vi säger att du kan tagga då. Skyll dig själv ditt arsel.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Ajaj, hårda ord där du. Om du nu hatar MNF så mycket, varför är du då medlem här?

Reg.datum
    May 2010
    må ni brinna i helvetet.
    visar inte du exakt lika mycket respektlöshet nu?

Håll dig till ditt TSR

Citat Ursprungligen postat av bensinskalle Visa inlägg
    Jotack, man får ju sådan skön lust att bara radera och banna... Alldeles för snäll attityd mot idioter på forumet och det kommer bara klagomål från icke läskunniga nybörjare när de blir varnade efter 10 felposter...
    tsr:s modd kommer in och håller med ..

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Ajaj, hårda ord där du. Om du nu hatar MNF så mycket, varför är du då medlem här?
    gillade forumet tills ni med denna tråd visade vilka fuckon ni igentligen är.

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Det var ju för fan du ditt arsel som satt och skrev på TSR att du inte gillade MNF, klart som fan vi säger att du kan tagga då. Skyll dig själv ditt arsel.
    exempel på tidigare mnftrådar på tsr:

jaja. det var länge sen. släpp det.

bdw så har jag inget imot mnf. har själv ute mina projekt där. det märkstydligt att dom inte gillar tsr..

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    gillade forumet tills ni med denna tråd visade vilka fuckon ni igentligen är.

exempel på tidigare mnftrådar på tsr:

jaja. det var länge sen. släpp det.

bdw så har jag inget imot mnf. har själv ute mina projekt där. det märkstydligt att dom inte gillar tsr..

"okok

edit: tycker inte att det är en vidare bra sida heller.."
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

edit: tycker inte att det är en vidare bra sida heller när det gäller utformning men hade väldigt bra projekt.

och personer trodde jag vid det tillfället.

edit: tycker inte att det är en vidare bra sida heller när det gäller utformning men hade väldigt bra projekt.

erik. du visste inte ens vad en moped var när MNF var som störst..

du var inte med när skåningen var helt cp här på mnf osv.
    det är hon som gör att du börjar hata mnf.. då hon skriver falska saker

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

Lär dig skriva ordentligt föreslår jag då. Hade du skrivit ordentligt där från början så hade vi aldrig sagt något och du hade sluppit bli grinig och hade kunnat stanna kvar på det här grymma forumet.

Fan va mycket ni skriver! Orkade inte läsa mer än fyra inlägg... men säger bara en sak den där s.k. " skåningen" är en sån som startar hat på internet. Jag har ingen aning om vad som har försegåtts med hacks osv. på de olika forumen, men jag kan bara inte förstå varför det ska bli typ "krig" mellan två forum som har samma slutliga kärlek till mopeder, det känns som om saker och ting har slutat handla om mopeder, det är vilket forum som ska vara bästoch vilken idiot som lyckas posta mest skit om varandras forum?! Visst så kan jag tycka att MNF är bättre gällande kunskap och respons men dem på TSR är inte heller så ruckade i roten...
    (Blev liten off topic (vet inte) men kör bara!)

/AB

14. Citat Ursprungligen postat av powerking Visa inlägg
    tar tillbaka allt gott jag sagt om mnf. Nu har dom fan bevisat vilka svin dom är. Mina projekt ska ner därifrån och ska aldrig ha något att göra med skiten.

Att jag får skit för att jag är medlem på tsr och gillar (gillade) båda forumen och vill kolla på roliga projekt. Det ä bara banslig stil om ni frågar mig.

Sen när moderatorer skriver "hahaha, det var väldigt roliga konspirationsteorier, och skåningen är ju lika skullfucked som vanligt :d" är ju totalt respektlöst.

Dock är inte jag lika barnslig som en hel del mnf:are är och kommer inte totalspamma mnf med skit.

Sen verkar ni inte ha "indianerna i kanoten" heller precis. Speciellt inte när det gäller mognadsindianer.

Tack för mig! Kommer aldrig visa mig här igen. Må ni brinna i helvetet.
    må vi brinna med våra mopeder, mopeds 4 life <3
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Reg.datum
    Jul 2010
    May the third world war begin... Vad kommer härnäst? MF.N allierar sig med Raketsport och skickar ut veteranmopeder med fuckoförare för att slakta både MNF och TSR tills att de råkar släppa en atombomb som tar kål på allt och alla förutom Webcar och Garagego men eftersom Yellowtail inte har fått upp Garagego vinner Webcar!

Vilken episk fight utan dess like!..
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

17. FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Moppenet fyllde 10 år nu nyligen, startades 2001 i forumform.

Har sedan dess gått igenom 4 forumbaser om jag räknar rätt, samt en omstart. Funnits på webben lika länge som Zatzy.

Tagga ner lite om vems pappa som är starkast och liknande, det är den som är tystast som även är den farligaste motståndaren.
    Sa ju att vi fyllde 10 nyligen!

Hur gamla är TSR? Nu när vi har någon här som verkligen vet.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Moppenet fyllde 10 år nu nyligen, startades 2001 i forumform.

Har sedan dess gått igenom 4 forumbaser om jag räknar rätt, samt en omstart. Funnits på webben lika länge som Zatzy.

Tagga ner lite om vems pappa som är starkast och liknande, det är den som är tystast som även är den farligaste motståndaren.
    Det är sant som du säger, Menade inget dumt med den här tråden utan ville bara visa hur omogna och barnsliga folk kan vara när alla borde jobba på målen osv tillsammans
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Nej va synd! Du som bidragit med sån kunskap och tuffhet till detta forum. Fan önskar jag var lika cool som dig...

Satt igår och läste mycket som "Skåningen" har skrivit, kan inte göra nått annat än att skratta.

Citat Ursprungligen postat av bensinskalle Visa inlägg
    gör det bara så tsr kanske blir bra någon gång..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Vad menar du nu?
    ja hur många registrerade medlemmar finns här

Jag önskar du kunde lyfta nivån.

ja hur många registrerade medlemmar finns här
    Det är inte intressant.

Mer intressant att se mängden postade inlägg / skapade trådar / aktiva medlemmar.

Ett forum kan ha 100 000 medlemmar och vara lika dött som en norrländsk by i vilket fall.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Men vad i helvete gör du då här? Ingen har bett dig vara här heller, eller hur?

Jag citerar dig ifrån tsr: om man VERKLIGEN inte gillar något så går man inte in på sidan och spammar och håller på, då skiter man fullständigt i sidan.

Får man fråga vad du tänkte när du loggade in på mnf igen efter att du skrivit det där?

Jag önskar du kunde lyfta nivån.

Det är inte intressant.

Mer intressant att se mängden postade inlägg / skapade trådar / aktiva medlemmar.

Ett forum kan ha 100 000 medlemmar och vara lika dött som en norrländsk by i vilket fall.
    men aktiva medlemmar då? (är vi större en tsr för tror att de flesta 95-96-97 söker sig dit)

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Hur i helvete kan du missa TVÅ inlägg om att fimpa allt bullshit?

Sista varningen om detta nu, sen blir det ban-ban-ban-BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
    Förlåt Michél undrar bara hur folk tänker ibland.. aja nog om det.

powerking och skåningen verkar ta det här på allvar...

Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    powerking och skåningen verkar ta det här på allvar...
    hahah många tar nog internet livet för seriöst

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in