Sidan 299 av 305 Första ... 199249289297298299300301 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    blir dödshotad av ett gäng som har stulit min moppe, vilka stolpskott, de fattar inte att det gör det bara värre för dom när polisen haffar dom
    Hota tillbaka! Eller snacka med polisen...
    Most stickpeople are black

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Va i helvete... Men har du fått tillbaka den nu eller?
    nej jag har inte fått tillbaka den, men de fattar inte vem de bråkar med.

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Hota tillbaka! Eller snacka med polisen...
    Snackat med polisen, men de tänker inte göra nåt förrän på måndag när det har "undersökt" detta på ungdomsroteln
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

nej jag har inte fått tillbaka den, men de fattar inte vem de bråkar med.

Snackat med polisen, men de tänker inte göra nåt förrän på måndag när det har "undersökt" detta på ungdomsroteln
    Jaha, såpass..

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jaha, såpass..
    sånt där jävla södertälje "gäng"
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

6. Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Alla har sina egna åsikter
    Massa moppekillar som hänger på bdb, mycket mer aktivt och socialt där.
    Plus att det är där jag började bli "känd"=)
    Btw, är det fail att lägga ut bilder på sin moppe i HD format på en hemsida där ca 15 tusen människor är online vardagligen?
    Man hamnar på första sidan och får en massa tittare, träffat massa nya goa personer genom bdb, mest moppekillar!
    Så ah, jag ser inte direkt ngt fail med det
    för mina erfarenheter av folket på bdb är att det bara är fjortisar och bortskämda snobbar som har allt där, men har inte varit så jätteaktiv där på det senaste året helelr så :p
    och det kostar med hd va? känns bara onödigt att lägga ut pengar på det, men som du sa, alla tkr olika

FAN!! jag har just ställt in förgasaren på min senda och kört hela kvällen med en polare. Självklart lägger mopeden ner på slutet av dagen och börjar cpa igen.......
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

Reg.datum
    Jul 2010
    HAHAHA! En polares avgasrör gick av på mitten för en timme sedan!! (y)
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

10. körde på en igelkott och fick punktering

12. det var inte dagens utan det var Tisdagens.
    jag brukar cp:a (typ trixa) på moppen och när jag skulle med till min kompis på en rast så testade jag att ställa mig på sadeln utan att hålla styret, klarade det och tyckte det var skitnajs.
    MEN på vägen tillbaka till skolan så skulle jag göra om det SÅ vinglar moppen till och jag flyger av och lyckas på nått sätt vända mig om i luften och landar platt på ryggen och slår i huvudet. och MOPPEN, den rullade iväg själv typ 50 meter och åker ner i ett dike och fortfarande står upp och sen dör! hände inget med moppen och inget med hjälmen men JAG ska så klart få ett skrapsår precis ovanför röven och varje jag gång stiger ur sängen, drar ner kallingarna (lite) och liknande så gör det skitont!
    men jag hade turen i oturen så jag är glad som fan och kommer aldrig göra nått sånt dumt!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    för mina erfarenheter av folket på bdb är att det bara är fjortisar och bortskämda snobbar som har allt där, men har inte varit så jätteaktiv där på det senaste året helelr så :p
    och det kostar med hd va? känns bara onödigt att lägga ut pengar på det, men som du sa, alla tkr olika
    Fjortisar och bortskämda snobbar finns det la på alla hemsidor? Finns säkert några här t.o.m.
    Man får rätt publik med bilderna man lägger upp. Visst ibland kan det komma p12or och säga att deras moppe med dragen v-ring gör 120 men sånna blockar man bara.
    Äh 20kr för 3 månader? Är ju ingenting då bilderna sparas i orginal format som man sen kan ladda ner om man vill
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

Citat Ursprungligen postat av SnibbeN Visa inlägg
    Du hade en jävla tur kan man säga
    jaa! och du fanns där för mig
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Att det inte var motorfästet på bilen som var sönder.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

De som inte följer med hockey när deras egen nation spelar Final mot Finland dessutom...Och folk inte heller orkar bry sig.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    sånt där jävla södertälje "gäng"
    Därför man inte ska vara nära Södertälje. Jävla skit ställe.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning

Vissa människor är verkligen fruktansvärda.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Därför man inte ska vara nära Södertälje. Jävla skit ställe.
    +1, roliga är ju att jag bor 3 mil från Södertälje och ändå så snor dom den... desperata jävlar

Reg.datum
    Nov 2010
    Alla som skriver att dom miljökör med sina bilar i dagens win.

Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Och vad är fail med det då?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning

Vissa människor är verkligen fruktansvärda.
    Jo jag såg det. Har inte hört allting men vem vet, kärringen kanske var med på't?

Nej ska inte säga så, det är förjävligt. Dock har vi bara hört ena sidan.

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Och vad är fail med det då?
    Alla som säger att dom värnar om naturen så mycket, men i själva verket bryr dom sig inte ett piss.

Alla som säger att dom värnar om naturen så mycket, men i själva verket bryr dom sig inte ett piss.
    hoppar växlar gör man bara för att körskolan tvingar en och för att det är bekvämt ibland, den som på allvar tror att man räddar jorden genom det har ju inte alla hästar i hagen om man säger så

Ont som fan i magen :/

Började rengna som fan nyss -.-'

räknade mina cola burkar idag 102 st. lite pengar åt helvete ...

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    hoppar växlar gör man bara för att körskolan tvingar en och för att det är bekvämt ibland, den som på allvar tror att man räddar jorden genom det har ju inte alla hästar i hagen om man säger så
    Nej man räddar inte jorden, Man bidrar med minskat utsläpp.
    Och sen är det bekvämt att hoppa växlar.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    sa inte att jag miljökör, sa att jag hoppa växlarna. Skiter väl fullständigt ifall isbjörnar dör, det är inte Sveriges fel, att Sverige gör något är som att släppa en fis i rymden. Jag hoppar växlar mestadels för att det är bekvämt.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in