Sidan 38 av 56 Första ... 28363738394048 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Zte Blade, x10 mini PRO eller x8? Ska välja ny IDAG och jag kan inte bestämma mig!

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Zte Blade, x10 mini PRO eller x8? Ska välja ny IDAG och jag kan inte bestämma mig!

Blade skulle jag ta Då mina polare är grymt missnöjda med sina x8:or, och 10x är för liten enligt mig..

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Blade är älskad utav alla som håller på med teknik! Allting flyter på jätte fint förutom kameran som är lite halvdassig. Men man köper inte en mobil för kameran.
    X8 är über plastig och skärmen är fan dum i huvudet.
    X10 Mini Pro har min flickvän, bättre än X8 men för liten skärm, för litet tagentbord, dålig batteri tid.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    Blir nog abonnemang ändå^^

Har kollat runt lite, och den verkar få lagomt bra kritik.
    Ska nog köpa

edit ; någon som har något tips på abonnemang man kan köra på?
    Vill helst kunna surfa lite (facebook etc.) och smsa gratis
    och det ska helst inte vara för dyrt!

edit : vilken operatör som helst funkar, bara det inte blir dyrt. (ska givetvis vara bra täckning)
    Kolla halebop. De har billiga med 3000 sms och fri surf!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Kolla halebop. De har billiga med 3000 sms och fri surf!
    Halebop är underbart! Dock så är ju inte surfen gratis, man väljer ju liksom Halebop Vänner Surf Bas och sånt

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Halebop är underbart! Dock så är ju inte surfen gratis, man väljer ju liksom Halebop Vänner Surf Bas och sånt
    Japp!

Blade. Dock ser den sjuuukt plastig ut. Kameran är ju inget att hurra för heller.

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ser att det ser posetivt ut mot Blade då! Kamera bryr jag mig inte om så mycket, funktionen i operativet står mycket högre än det.

Blade är älskad utav alla som håller på med teknik! Allting flyter på jätte fint förutom kameran som är lite halvdassig. Men man köper inte en mobil för kameran.
    X8 är über plastig och skärmen är fan dum i huvudet.
    X10 Mini Pro har min flickvän, bättre än X8 men för liten skärm, för litet tagentbord, dålig batteri tid.
    har ellen en x10
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Reg.datum
    May 2010
    hur menar du?:o
    edit: kom på nu.

Men, om jag då kollar på Halebop, HTC Wildfire S, 0 kr/månaden betala på mobilen, då står det att jag bara behöver betala 1500~ kontant, sen 59kr/månaden de 6 första månaderna och 109/149 kr /månad efter det. Bra skit? Detta med abonnemanged Halebop Vänner plus
    Senast redigerat av fingr den 2011-05-30 klockan 23:01.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ser att det ser posetivt ut mot Blade då! Kamera bryr jag mig inte om så mycket, funktionen i operativet står mycket högre än det.
    Är inte kameran viktig, så är Blade ett solklart val! Android i ganska ren form också.

Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    har ellen en x10
    X10 Mini Pro, som jag installerade Pokemon på och nu kan hon inte sluta spela :p

hur menar du?:o
    Halebop har 'Hallå' och 'Vänner'. Och till båda kan man få tillägget 'Surf Bas' eller 'Surf Plus(?)'. Där den billigaste kostar 49kr/månad och då får du 0.5gb höghastighets surf och på den sist nämnda kostar de 99kr/månad har jag för mig och då får man 3gb höghastighet.

X10 Mini Pro, som jag installerade Pokemon på och nu kan hon inte sluta spela :p
    !!!
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Reg.datum
    May 2010
    Ä
    Halebop har 'Hallå' och 'Vänner'. Och till båda kan man få tillägget 'Surf Bas' eller 'Surf Plus(?)'. Där den billigaste kostar 49kr/månad och då får du 0.5gb höghastighets surf och på den sist nämnda kostar de 99kr/månad har jag för mig och då får man 3gb höghastighet.
    listade ut det, drog edit innan jag hann se att du svarade. Hur mycket bränner man om man t.ex. är på facebook etc ett par gånger om dagen? räcker 0.5gb eller bör man ha 3gb?

Blir nog abonnemang ändå^^

Har kollat runt lite, och den verkar få lagomt bra kritik.
    Ska nog köpa

edit ; någon som har något tips på abonnemang man kan köra på?
    Vill helst kunna surfa lite (facebook etc.) och smsa gratis
    och det ska helst inte vara för dyrt!

edit : vilken operatör som helst funkar, bara det inte blir dyrt. (ska givetvis vara bra täckning)
    jag har telia max 25 med surf, kostar 99 kr/mån, har 3000 gratis sms till alla och ringer gratis till telia. som bekant har ju telia helt ok täckning med

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jag har telia max 25 med surf, kostar 99 kr/mån, har 3000 gratis sms till alla och ringer gratis till telia. som bekant har ju telia helt ok täckning med
    Max 25 är ju mellan 18-25 år eller studenter (vad det nu menas?) Är 17 år

Så du betalar BARA 99kr/månaden för att surfa och smsa?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    listade ut det, drog edit innan jag hann se att du svarade. Hur mycket bränner man om man t.ex. är på facebook etc ett par gånger om dagen? räcker 0.5gb eller bör man ha 3gb?
    0.5 skulle jag klara mig på i alla fall!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    0.5 skulle jag klara mig på i alla fall!
    Hur vet man hur mycket det drar?
    Någon med erfarenheter?!

Personligen skulle jag köra på 3gb. Jag brukar bränna ca 3-4gb varje månad och jag har obegränsad surf från Telenor.

Max 25 är ju mellan 18-25 år eller studenter (vad det nu menas?) Är 17 år

Så du betalar BARA 99kr/månaden för att surfa och smsa?
    jaha, visste inte att man måste vara över 18... tycker 99 kr är ganska billigt, betalar dessutom hellre ett par tior extra än att behöva ha att göra med någon kalle anka-operatör som halebop eller tele2

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Personligen skulle jag köra på 3gb. Jag brukar bränna ca 3-4gb varje månad och jag har obegränsad surf från Telenor.
    ah, blir nog 3gb då bättre att ha lite över än att ha för lite surf-tid varje månad
    jaha, visste inte att man måste vara över 18... tycker 99 kr är ganska billigt, betalar dessutom hellre ett par tior extra än att behöva ha att göra med någon kalle anka-operatör som halebop eller tele2
    ah, skulle fixat max 25 om jag varit 18

frågar igen :Men, om jag då kollar på Halebop, HTC Wildfire S, 0 kr/månaden betala på mobilen, då står det att jag bara behöver betala 1500~ kontant, sen 59kr/månaden de 6 första månaderna och 109/149 kr /månad efter det. Bra skit? Detta med abonnemanged Halebop Vänner plus

hmm edit hehe : vilken mobil skulle NI rekommendera? HTC Incredible S, HTC Wildfire S ? eller någon annan mobil ?
    Senast redigerat av fingr den 2011-05-30 klockan 23:37.

ah, blir nog 3gb då bättre att ha lite över än att ha för lite surf-tid varje månad

ah, skulle fixat max 25 om jag varit 18

frågar igen :Men, om jag då kollar på Halebop, HTC Wildfire S, 0 kr/månaden betala på mobilen, då står det att jag bara behöver betala 1500~ kontant, sen 59kr/månaden de 6 första månaderna och 109/149 kr /månad efter det. Bra skit? Detta med abonnemanged Halebop Vänner plus

hmm edit hehe : vilken mobil skulle NI rekommendera? HTC Incredible S, HTC Wildfire S ? eller någon annan mobil ?
    Det är nog smart, jaa. Det som drar mest för mig borde vara Spotify då jag har det igång nästan hela tiden. Om jag inte hade det så tror jag verkligen inte att jag skulle komma upp i den mängd surf som jag gör

Reg.datum
    May 2010

Om jag kollar så verkar Samsung Galaxy S ha allt :o
    någon som vet om htc incredible S / wildfire stödjer spotify?
    Det är nog smart, jaa. Det som drar mest för mig borde vara Spotify då jag har det igång nästan hela tiden. Om jag inte hade det så tror jag verkligen inte att jag skulle komma upp i den mängd surf som jag gör
    ahh

Om jag kollar så verkar Samsung Galaxy S ha allt :o
    någon som vet om htc incredible S / wildfire stödjer spotify?

ahh
    I princip ALLA dagens mobiler stödjer spotify. Så japp dom klarar spotify.

Reg.datum
    May 2010
    Någon som vet om Samsung Galaxy S är lika bra som den verkar vara? :o

Vad i helvete gör du på din telefon, tankar du porrvideor dygnet runt eller? Jag klarar knappt av att förbruka min 0.5gb på en månad så man undrar ju vad du gör. Är man inne på facebook, ser lite på youtube och streamar lite spotify så klarar man sig förbannat långt på 0.5gb. Har aldrig haft slut på mitt och jag har haft det i flera månader. Jag har halebop vänner. Så antingen är det du som tankar porr eller så är det telenor som lurar av dig dina mb;s.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Halebop ägs av Telia. Men de två tycker jag är bäst, har själv Telia idag. Aldrig i helvete att jag skaffa tele2 t.ex., krånglar balle!
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Halebop ägs av Telia. Men de två tycker jag är bäst, har själv Telia idag. Aldrig i helvete att jag skaffa tele2 t.ex., krånglar balle!
    och volkswagen äger audi som i sin tur styr över lamborghini, inte fan gör det en folka till en lambo... men okej, att telia ägde halebop visste jag inte, men man dom skryter ju med att dom går i telias nät osv. men som sagt, tele2 utövar systematisk ohederlighet och jag tänker aldrig stödja dem.

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    och volkswagen äger audi som i sin tur styr över lamborghini, inte fan gör det en folka till en lambo... men okej, att telia ägde halebop visste jag inte, men man dom skryter ju med att dom går i telias nät osv. men som sagt, tele2 utövar systematisk ohederlighet och jag tänker aldrig stödja dem.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Vad är det för fel på tele2? Överlägset billigast för mig iaf
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Vad är det för fel på tele2? Överlägset billigast för mig iaf
    +1 Dessutom har väll typ minst 80% det i Stockholm?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in