Sidan 27 av 434 Första ... 1725262728293777127 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    regn och syrran har studentmottagning som vi tänkt ha ute.. NAJS
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ett problem bara med det, man blir blöt.

Ont: Kommer börja regna när som helst och min motormoped står utomhus!
    De är ju fan de roliga!
    När jag var ute och körde med Ellen efter att det hade regnat så vet jag att de alltid blir en stor jävla vattenpöl nedanför en hyfsat lång backe. Drog väl typ upp i 80 och körde rakt igenom de,
    hörde ett skrik där bak ifrån henne och jag börja gapflabba. Sen när jag vände, körde jag igenom den igen Jag blev lite blöt på fötterna och knäna, men hela hon blev dygnsur

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    De är ju fan de roliga!
    När jag var ute och körde med Ellen efter att det hade regnat så vet jag att de alltid blir en stor jävla vattenpöl nedanför en hyfsat lång backe. Drog väl typ upp i 80 och körde rakt igenom de,
    hörde ett skrik där bak ifrån henne och jag börja gapflabba. Sen när jag vände, körde jag igenom den igen Jag blev lite blöt på fötterna och knäna, men hela hon blev dygnsur
    Haha

Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Skaffade mig en Iphone för 6 dagar sen.. Idag tappade jag den på jobbet och en bil körde över den lagom kul och ingen försäkring har man på den heller

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Suttit inne i pissvädret heeela dagen -.-
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    jag borde vara på fest nu men dom fixade ingen lokal, så nu sitter dom på nån jävla parkbänk typ ute på byn, tror jag skiter i detta! fan..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Skaffade mig en Iphone för 6 dagar sen.. Idag tappade jag den på jobbet och en bil körde över den lagom kul och ingen försäkring har man på den heller
    Försäkra nu, anmäl skadan om 2 veckor!
    Don´t make excuses, make horsepower!

Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Försäkra nu, anmäl skadan om 2 veckor!
    Denna man vet hur man gör

Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    nu har horungarna på gatan vart i farten igen.

farsan lät dom gå ut med hundarna men efter 1.5h så hade dom inte kommit tillbaka. sprang runt som en jävla jude på gatan.

när ja kom dit så försökte dom springa iväg med hundarna (!?) jag fick tag i kopplena och gav grabben en redig utskällning. 10år och han var kaxig som få. han stog o tjattra som fan om att han fick gå ut så länge. farsan sa en halvtimme max.

snubben stog där o var så respektlös som ja aldrig skulle kunna tro att den 10åring skulle kunna va. jag är emot barnaga men där var de fan inte långt ifrån att ja gav ungen en rak höger alltså.

hans jävla morsa kommer ut och hon börjar tjattra hon med. hävdar att ja överdriver och att hon höll koll.

jag fråga när hon hade tänkt komma och lämna tillbaka hundarna och då sa hon snart. jävla kärring. ja slår vad om att dom tänkte sno hundarna.

att ja reagerar så hårt är för att de är 4e gången ja får hämta jyckarna och dels för att dom sprang när ja kom (!?)

jag sa att dom inte behöver komma förbi och fråga nå mer gång och då sa kärringen : jaa och de tror du att vi vill eller? dina jävla hundar är ju äckliga osv.

ska komma från rätt käft din feta kossa svara ja. kärringen gick in o smällde igen dörren.
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

vilka idioter de finns...
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg

farsan lät dom gå ut med hundarna men efter 1.5h så hade dom inte kommit tillbaka. sprang runt som en jävla jude på gatan.

när ja kom dit så försökte dom springa iväg med hundarna (!?) jag fick tag i kopplena och gav grabben en redig utskällning. 10år och han var kaxig som få. han stog o tjattra som fan om att han fick gå ut så länge. farsan sa en halvtimme max.

snubben stog där o var så respektlös som ja aldrig skulle kunna tro att den 10åring skulle kunna va. jag är emot barnaga men där var de fan inte långt ifrån att ja gav ungen en rak höger alltså.

hans jävla morsa kommer ut och hon börjar tjattra hon med. hävdar att ja överdriver och att hon höll koll.

jag fråga när hon hade tänkt komma och lämna tillbaka hundarna och då sa hon snart. jävla kärring. ja slår vad om att dom tänkte sno hundarna.

att ja reagerar så hårt är för att de är 4e gången ja får hämta jyckarna och dels för att dom sprang när ja kom (!?)

jag sa att dom inte behöver komma förbi och fråga nå mer gång och då sa kärringen : jaa och de tror du att vi vill eller? dina jävla hundar är ju äckliga osv.

ska komma från rätt käft din feta kossa svara ja. kärringen gick in o smällde igen dörren.
    Jävlar vilka idioter till grannar du har.. Hade slagit till ungjäveln och bränt ner kärringjävelns hus

http://www.tv3.se/content/grannfejden-soeker-nya-fall-0 nåt för dig kanske? ^^

Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    hahahahahhahahaha +1 det är fan något för dig david!
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jävla idioten som sålde Gianellit 2t till mig PASSAR FÖRFAN INTE SÅ JÄVLA SUR! Nu när jag ringer till han så svarar han inte! *****
    Vad är det som inte passar ? Asså är det något fäste eller så som tar i ?

ONT: Vädret samt att man är sjuk
    Senast redigerat av Holmqvist den 2011-06-15 klockan 21:56.

Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    never! jag tycker de är kul att tjaffsa!
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    hahahahahhahahaha +1 det är fan något för dig david!
    nee fan
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    De är ju fan de roliga!
    Akta så du inte får vattenplaning

OnT: målare som kladdat färg på våra kläder :S

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    finns fullt av dom.
    Inte funderat ut hämnden än? Trots allt dina familjemedlemar som de av vad jag tolkar försökt sno?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    att spränga deras brevlåd funkar alltid. har ju några bangers och airbombs kvar.
    Det är bara tråkigt och du slösar smällare med. Skit i deras brevlåda, ta regskyltarna ifrån deras bil? Kanske finns det något som de håller kärt som kan "åtgärdas"-

Reg.datum
    Mar 2011
    att spränga deras brevlåd funkar alltid. har ju några bangers och airbombs kvar.
    vänd nummer plåtarna uppochner och göm deras hjul på bilen

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det är bara tråkigt och du slösar smällare med. Skit i deras brevlåda, ta regskyltarna ifrån deras bil? Kanske finns det något som de håller kärt som kan "åtgärdas"-
    regskyltarna är liiite jobbiga att ta obemärkt?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in