Ämne: Dagens Fail!

  1. #5071
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Skulle visa småungarna hur man körde freerunning.. Slutade med ledbandet i foten gick sönder.....
    Ride on!

  2. #5072
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Alla spritkåta jävla fittor som tjatar efter öl bara för att en själv har tills ikväll -.-
    De får väl lära sig att fixa själv bara

    Ont: Kom på att jag faktiskt bara var i skolan en dag förra veckan, dock var jag ju förkyld, men jag har inte tänkt på det så mkt innan nu...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  3. #5073
    Våran grannes hund är jävligt jobbig, när jag plocka äpplen så skulle han komma o leka, men ja palla inte, morsan vart lack som fan o grannarna har asmkt skuldkänslor nu, vi ska lära känna hunden o blablabla :p
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  4. #5074
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Sämsta kvällen på länge. Åker hemifrån typ tjugo i tio om hopp att festa. Kommer dit, kommer dit. Dödare än Hitler själv. Som grädde på moset fick vi inte ens komma in -.-

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  5. #5075
    åååh vad roligt, hundjäveln har fan mensat i min säng.........

  6. #5076
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Förstår mig inte på folk som festar dagen efter, för slitet ju.. Ikväll så chillade jag bara med två kompisar och kollade på film, slutade med att jag sov i 1½ timme, stabil lördag.

  7. #5077
    Vilken otroligt låg nivå det är här. Vad är grejen med att mobba Rifat? Det är ju lätt att sitta framför datorn och skriva massa skit...

    Han är väl inte så gammal heller. Möjligt att han tar illa upp och blir ledsen, det känns rätt onödigt av er. Faktiskt.

  8. #5078
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Vilken otroligt låg nivå det är här. Vad är grejen med att mobba Rifat? Det är ju lätt att sitta framför datorn och skriva massa skit...

    Han är väl inte så gammal heller. Möjligt att han tar illa upp och blir ledsen, det känns rätt onödigt av er. Faktiskt.
    Får faktiskt hålla med dig där. Jag tycker dock att Rifat är smått irriterande i vissa lägen men att alla ska sitta och skriva skit om honom hela tiden utan anledning är faktiskt väldigt onödigt.

    Som du skrev också chr1lle så kanske Rifat tar illa upp?

  9. #5079

  10. #5080
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Varför är det så jävla viktigt för dig att se om hans ex är svenska eller inte? Vad fan gör det? Lägg ner för fan.
    Det spelar inte så stor roll för mig huruvida han har haft en tjej eller inte, men påstår han det så ska han kunna visa det, inte för att det spelar någon roll för mig utan för att han myttar så jävla mycket, turkungen är helt jävla tom i skallen

    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...l=1#post292438

  11. #5081
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det spelar inte så stor roll för mig huruvida han har haft en tjej eller inte, men påstår han det så ska han kunna visa det, inte för att det spelar någon roll för mig utan för att han myttar så jävla mycket, turkungen är helt jävla tom i skallen

    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...l=1#post292438
    Here comes the banhammer!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  12. #5082
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Volvos orginal låsbultar Helt omöjligt å få av fälgen, kanske ska skaffa en mutterdragare?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #5083
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Volvos orginal låsbultar Helt omöjligt å få av fälgen, kanske ska skaffa en mutterdragare?
    Gört, helt klart värt det!

  14. #5084
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Volvos orginal låsbultar Helt omöjligt å få av fälgen, kanske ska skaffa en mutterdragare?
    Idiotiskt att använda mutterknack till låsbultar IMO
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  15. #5085
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hudik95 Visa inlägg
    Gört, helt klart värt det!
    Okej
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Idiotiskt att använda mutterknack till låsbultar IMO
    Vet inte, om man kör med momentnyckel då? Helt omöjligt att få av dem med handkraft iaf
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #5086
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det spelar inte så stor roll för mig huruvida han har haft en tjej eller inte, men påstår han det så ska han kunna visa det, inte för att det spelar någon roll för mig utan för att han myttar så jävla mycket, turkungen är helt jävla tom i skallen

    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...l=1#post292438
    Om det inte spelar dig någon roll så kan du ju lika gärna lägga ner, du vill verkligen se bild på hans ex men samtidigt så bryr du dig inte?

  17. #5087
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej


    Vet inte, om man kör med momentnyckel då? Helt omöjligt att få av dem med handkraft iaf
    Prövat med ett järnrör?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  18. #5088
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej


    Vet inte, om man kör med momentnyckel då? Helt omöjligt att få av dem med handkraft iaf
    funkar minst lika bra att använda mutterdragare, bara du får in låshylsan riktigt och "trycker" samtidigt som du drar med mutterdragaren.

    Ont: dagens fail är att jag råkat sätta på fel knaster på min mk sp 70cc så nu får jag inte av kolven...
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    7st avstängda p.g.a internetmobbning. Omogna babianer är var ni är...
    du själv då? du kallar ju folket "omogna babianer".

  19. #5089
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Prövat med ett järnrör?
    Nej, tog dock i som fan
    Citat Ursprungligen postat av Midrace Visa inlägg
    funkar minst lika bra att använda mutterdragare, bara du får in låshylsan riktigt och "trycker" samtidigt som du drar med mutterdragaren.
    Ont: dagens fail är att jag råkat sätta på fel knaster på min mk sp 70cc så nu får jag inte av kolven...
    Tack
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #5090

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Midrace Visa inlägg
    funkar minst lika bra att använda mutterdragare, bara du får in låshylsan riktigt och "trycker" samtidigt som du drar med mutterdragaren.

    Ont: dagens fail är att jag råkat sätta på fel knaster på min mk sp 70cc så nu får jag inte av kolven...
    Jo, det funkar.
    Dock ska du vara extra försiktig och trycka hårt som fan.
    Annas gå han bara ner till en däckfirma så lossa dom på bultarna om han är rädd

  21. #5091
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    En 40-årig bög raggade på oss igår o.O

  22. #5092
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    En 40-årig bög raggade på oss igår o.O
    hahhhahahah
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  23. #5093

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av pimme Visa inlägg
    en 40-årig bög raggade på oss igår o.o


    hahaaha

  24. #5094
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Rifat Visa inlägg
    hahaaha
    Erkänn att de var du
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  25. #5095

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    Erkänn att de var du


  26. #5096
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Rifat Visa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  27. #5097
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Därför att det är jävligt töntigt att sitta bakom skärmen och skriva massa taskiga grejer om en person som du inte ens vet vem det är.
    Jaha? Vad är ditt förslag då? Att jag ska ringa honom och säga det till honom, eller söka upp honom och säga det?
    Jag vet inte vem han är, han vet inte vem jag är, men ändå så tar han sig friheten till att stjäla mina bilder utan att säga till, lagbrott?

  28. #5098

  29. #5099

  30. #5100

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    7st avstängda p.g.a internetmobbning. Omogna babianer är var ni är...
    Hur länge är Holmqvist bannad ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in