Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Meh, jag kan ju inte se din bild..
    Inte jag heller Hur gör du för att posta bilder utan imageshack?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jag körde ju med bilder från Google och inte Tumblr!
    Bortförklaringar..

Reg.datum
    Sep 2010
    God jul! :d
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Bortförklaringar..
    Du verkar inte ha någon erfarenhet av pcifightin!? Sen så är det inte så kul när man får möta en kille som har mer kattbilder på sin data än vad genomsnittsforumiten här har porr på sin!
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Du verkar inte ha någon erfarenhet av pcifightin!? Sen så är det inte så kul när man får möta en kille som har mer kattbilder på sin data än vad genomsnittsforumiten här har porr på sin!
    Som sagt

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    God jul tk edition

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Uploaded with ImageShack.us

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Namn:  128969934423101799.jpg
Visningar: 348
Storlek:  50,4 KB
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Reg.datum
    Jul 2010
    Jag sitter nu och lurar lite på om jag skall köpa en GoPro HD (motorsports ofc )nu när Hero 1 kostar ca. 2laxar eftersom Hero 2 m. mkt bättre video i mörker har kommit ut..

http://www.webhallen.com/hemelektron...torsports_hero

Frågan är bara om det verkligen är värt det om man inte kan åka bakjul eller liknande och inte har en så stor arsenal av fordon (iallafall inte hos modern min som jag bor hos, fadern har snöskoter, traktor, mc osv. men där är man inte ofta spec. på vintern så det kan kanske räknas bort?).

Hur pass "framtidssäkert" skulle det vara om jag köpte en GoPro och inte utnyttjade dess potential så mycket under den närmsta tiden, blir den utdaterad väldigt snabbt? Äsh jag bara yrar, kanske dags att gå o lägga sig!?
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

Reg.datum
    Jul 2010
    Äsh går väl och sover nu.

HAHA jag får ju faktiskt inte ens använda nattråden än men jag gör det ändå eftersom jag är en sådan stor badboy! :3 <3

EDIT: NU e kolockan 07.03, nu måste jag fanimig gå o sova en stund :p
    Senast redigerat av vonLidl den 2011-12-26 klockan 07:03.
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Jag sitter nu och lurar lite på om jag skall köpa en GoPro HD (motorsports ofc )nu när Hero 1 kostar ca. 2laxar eftersom Hero 2 m. mkt bättre video i mörker har kommit ut..

Frågan är bara om det verkligen är värt det om man inte kan åka bakjul eller liknande och inte har en så stor arsenal av fordon (iallafall inte hos modern min som jag bor hos, fadern har snöskoter, traktor, mc osv. men där är man inte ofta spec. på vintern så det kan kanske räknas bort?).

Hur pass "framtidssäkert" skulle det vara om jag köpte en GoPro och inte utnyttjade dess potential så mycket under den närmsta tiden, blir den utdaterad väldigt snabbt? Äsh jag bara yrar, kanske dags att gå o lägga sig!?
    Att den heter motosport är bara ett paket där du får olika många av olika fästen, kolla istället runt på vilket du får mest fästen passande för DIG. fästena går ju såklart köpa till, men onödigt att köpa ett "paket" där du får fästen du inte kommer använda imo
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg

Jag köpte en sprillans ny Gopro hade den i 1 vecka sen tröttna jag på den vart inte så coolt som man hade förväntat sig... om du typ har nå hobby som du vill filma är det ju värt men om du ska dra på bakhjulet och filma är det inte så värt tycker jag

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Dött!
    Hej babe

"When we put a turbine in an airplane, we turned it into a jet. When we put one in a car, we turned it into a Saab."

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    ......

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Mongo såg du inte den vita texten?

Hahah nej Vad göruu?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

JVM idag/natt!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Åh besluts ångest för framlampa på hojen.. Hatar det

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Lika efterbliven som vanligt <3 Kollar lite slutsteg å skit, självdå?

heheh dags att sluta me all brajj soooft! Nja sitter och lodar lite, precis vart ute och monterat lite delar på Aeroxen. Ska nog lägga ut annons imorgon om den är klar då

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in