Tänkte köpa en Mhr team på blocket för 1500kr men den blev såld :( Går den cylindern bra? för om farsan betalar hälften så blir den inte så dyrt ;) Men vad är de för skillnad på Mhr team cyllen och Mhr?
Utskriftsvy
Tänkte köpa en Mhr team på blocket för 1500kr men den blev såld :( Går den cylindern bra? för om farsan betalar hälften så blir den inte så dyrt ;) Men vad är de för skillnad på Mhr team cyllen och Mhr?
vet ej,jag körde bara på mhr racing.Men den va riktigt skön till bruks körning!
Mhr team har lite värre portar och annan topp.
Hur stor är pris skillnaden?
Och ska du bara köra gata?
mhr team kostar 4099kr och Mhr kostar 2999kr :) jonthä vill ju att de ska gå fort också, vill vara värst i stan ;)
Jag hade tagit den mhr team eftersom den ger mest! har själv pratat med twostroke om den cyllen:)
Okej, skulle den cylindern passa till mitt pr rör? men vad är de igentligen för skillnad på mhr team och mhr? kollade på twostroke och mhr team cylindern finns bara till den gamla motorn, passar den iallafall till min motor? för prorace 70cc finns bara till gamla motorn och jag hade den på min motor :)
lite rörigt å seg i huvet,men iaf...
Cylidnern skulle funka skitbra till pr röret! kunde dock matcha det lite bättre med en portning.
Finns det inte till din motor,så finns den inte.Köp racing då.
En kompis lämnade sin Ktm cylinder till något företag i holland har för mig att det gick på cirka 2000-2500kr och dom var billigast där. vad jag har hört är det inte lagligt med nicasilering i Sverige eftersom att kemikalierna som används är giftiga. Och även om det är en Dood portad cylinder hade jag köpt en ny någon av dem Simon tipsade om kanske? Skulle Rekommendera Patanegra eller MHR team cylindern. :)
Äldre cylindrar till EBS och EBE motorn passar ej din motor. Detta beror på att vattenkanalerna är annorlunda samt att pinnbultsmönstret inte riktigt är det samma.
Så vad säger ni, patanegra eller mhr team? blir att porta mhr cyllen om jag köper den.. :)
Blev en malossi mhr team ;)
Halvdan nicalisering, dåligt utförda "vinklar" på portarna (ojämn grader) osv.
Lite väl optimistiskt. Några 26hk ur en oportad PR är bara att glömma. Detta påståendet stämmer inte. :)
Hur vet du detta? Hur vet du att just MHR Team ger "mest"? Ur vilket perspektiv? Förklara..
Bra val! :)