Sidan 72 av 434 Första ... 2262707172737482122172 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Satt bredvid Martin Andersson från Elfsborg hemma hos syrrans killes bror utan att jag märkte det haha

Han hade en riktigt fräsch flickvän dock

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Måste gå upp klockan 6 imorrn, jobb ._.

Reg.datum
    Sep 2010
    bakhjulslagret på flakmoppen rasade precis har varit dåliga dom senaste 7 åren jag kört den, och troligtvis några år innan det med.. men vafan, har dom hållt i runt 50 år ska dom väl hålla 50 till?!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Rasade dracen igen idag.
    haha hur fan lyckas du? måste ju vara något du gör helt åt helvete.. smörjer du in delarna när du stoppar in dom i motorblocket? smörj in cylinderloppet +kolven rikligt med så fin 2takts olja som möjligt, smörj gärna in båda axlarna på veven med olja där dom ska sitta med vevlagrena och packboxarna.

Kör på 3% blandning också, så gör jag.

ryker väl fint ett tag fast låt den brumma på ett tag och kör försiktigt..

Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    haha hur fan lyckas du? måste ju vara något du gör helt åt helvete.. smörjer du in delarna när du stoppar in dom i motorblocket? smörj in cylinderloppet +kolven rikligt med så fin 2takts olja som möjligt, smörj gärna in båda axlarna på veven med olja där dom ska sitta med vevlagrena och packboxarna.

Kör på 3% blandning också, så gör jag.

ryker väl fint ett tag fast låt den brumma på ett tag och kör försiktigt..
    Han överdrev en smula, läste hans projekt och det var kolven som hade nypigt. Att smörja in delar såsom kolv och cylinder gör man bara för att inte skada cylinder och kolv vid första uppstart. Efter det spelar det ingen roll.

Dagens fail.. ska jag nu berätta.. Jag var ute med min epa, och gled i stan.. så kollar jag i backspegeln och ser en moppe kommer, och han försöker gasa om mig mitt i stan. men fan heller. så jag körde väll ganska fort.. över 50+ och i nästa kurva så saktade jag in, och han med moppen drar om mig, och i samma kruva möter vi en polisbil... jag lägger i 1;an och lossas vara orginal, och polisen vänder och slänger på med blåljusen. jag bah helvete... så jag bara åker vidare och polisen drar om och blinkar in, jag bah helvete så jag stannar lite innan och skulle precis rycka spärren.. så ser man att polisen hade stannat moppekillen 5 meter framför .. så jag lungt lägger i 1;an igen och åker vidare.. haha fyhelvete va fail ! trodde till 100% att det var mig dom var ute efter.. haha !
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

Baotian... vad annars kan vara varje dags fail inom moppevärlden?
    Rieju RRX

Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    Dagens fail.. ska jag nu berätta.. Jag var ute med min epa, och gled i stan.. så kollar jag i backspegeln och ser en moppe kommer, och han försöker gasa om mig mitt i stan. men fan heller. så jag körde väll ganska fort.. över 50+ och i nästa kurva så saktade jag in, och han med moppen drar om mig, och i samma kruva möter vi en polisbil... jag lägger i 1;an och lossas vara orginal, och polisen vänder och slänger på med blåljusen. jag bah helvete... så jag bara åker vidare och polisen drar om och blinkar in, jag bah helvete så jag stannar lite innan och skulle precis rycka spärren.. så ser man att polisen hade stannat moppekillen 5 meter framför .. så jag lungt lägger i 1;an igen och åker vidare.. haha fyhelvete va fail ! trodde till 100% att det var mig dom var ute efter.. haha !
    Dagens fail för den moppen också ;D
    Rieju RRX

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    Fan vad gött!
    Polisen brukar inte gilla A-traktorer på vägarna!
    Tur hade du

Trampade på en rostig spik, Hade sega badsandaler. så spiken gick knappt in i foten, men den gick in typ 5mm så började blöda.. Illa

2 dagar gammal fail, för har inte haft tillgång till dator

Vargens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ska upp halv 6 idag för att börja med jobbet igen, men kan inte sova
    Gör inte grejer idag som du kan göra imorgon

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Rosten på bilen (som jag trodde var ytrost) har i princip rostat igenom.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Reeeeegn!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Reeeeegn!
    Soooool!

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Soooool!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Reg.datum
    May 2010
    Att man sitter och läser meteorologi. Så sjukt tråkigt!

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Att jag skulle behöva plugga till AM-provet på Onsdag :S

Reg.datum
    May 2010
    "Du sebastian , dom där nya delarna som du har köpt till moppen (simonini delarna) , dom tycker inte vi att du ska åka på träffar med(vilket betyder att jag inte får ...), dom får du bara använda här hemma"

Farfar tycker att jag ska åka med min lilla racesetup på vägarna hemma i lilla Bollnäs som kryllar av poliser och dessutom har 2 endurosnutar under sommaren ...

Köpte ju fan delarna så jag kan ha den ciaoen på träffar
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Just do it.
    Men det är sommar och jag är trött för att jag vaknade klockan 5:30 p.g.a. jobb

Reg.datum
    May 2011
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Men det är sommar och jag är trött för att jag vaknade klockan 5:30 p.g.a. jobb
    Det är värt det, jag lovar

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Ja, klarar du kortet kommer din sommar bli ännu bättre, de är inte svårt, men plugga ändå!
    Aa, men jag borde klara det Klarar ju lätt-mc eller vafan det är på Trafikskolan TEO och det borde ju vara svårare än AM.

Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    ofta? det visste jag inte.

Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    har du ens AM-kort?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •